۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55395984

پیمودن فاصله تهران تا کیش با ماشین از آن دست کارهای هیجان‌انگیز و تکرار نشدنی است، با ما همراه باشید تا بیشتر از آن بدانیم.

فاصله تهران تا کیش با ماشین

سلام نو _ سرویس گردشگری: طی کردن فاصله تهران تا کیش با ماشین در صورتی که تمایل به جابه‌جایی با خودرو شخصی در این جزیره باشد و فرصت کافی برای سفر جاده‌ای، بدون شک تجربه متفاوتی خواهد بود تجربه‌ای که امکان دیدن طبیعت و شهرهای مختلف میان راه را فراهم می‌کند و به شدت کم هزینه است. در اصل هزینه‌ای که برای این سفر پرداخت می‌شود زمان است چرا که مسافت بین تهران تا کیش به صورت مستقیم تنها با هواپیما طی می‌شود و برای پیمودن این مسافت به صورت زمینی و با ماشین بایستی به بندرعباس مراجعه کرد که مسافتی قابل توجه و نسبتا طولانی است.

فاصله تهران تا کیش

بسیاری فاصله تهران تا کیش با ماشین را در چند مقطع زمانی طی می‌کنند و به دلیل طولانی بودن این فاصله در بعضی از شهرها توقف‌هایی برای استراحت و صرف غذا در نظر می‌گیرند. همان‌طور که اشاره شد برای رفتن به کیش با ماشین نیاز به یک مقصد میانی است و عموما مسافران و گردشگران به بندرعباس که فاصله‌ای ۱۳۰۰ کیلومتری با تهران دارد مراجعه می‌کنند و از بندرعباس به یکی از بنادر آفتاب، لنگه و چارک در آن می‌روند تا از طریق شناورهای حمل خودرو این شهر به کیش دسترسی پیدا کنند، لازم به ذکر است طی کردن مسافت بین تهران تا بندرعباس حدود ۱۴ ساعت رانندگی نیاز دارد.

حال که دانستیم پیش از پیمودن فاصله تهران تا کیش با ماشین نیاز است تا فاصله تهران تا بندرعباس طی شود، خوب است از مسیرهایی پیش رو اطلاعات بیشتری داشته باشیم. دو مسیر که تفاوت چندانی به لحاظ کیفیت و زمان با هم ندارند توسط مسافران انتخاب می‌شود و گفتنی است که می‌توان مسیرهای دیگری با توجه به بودجه و زمانی که برای سفر در نظر گرفتیم را برای رسیدن به کیش برگزینیم. در هر دو مسیر عبور از شهرهای قم، کاشان، نطنز، اصفهان، شهرضا، آباده، مرودشت و شیراز مشترک است و در ادامه می‌توان از فیروزآباد، کازرون، خنج و لامرد گذشت یا از طریق جهرم، لار و بستک به بندرعباس زیبا رسید.

فاصله تهران تا کیش با ماشین

از تهران تا کیش با ماشین

فاصله تهران تا کیش با ماشین با عبور از شهرها و طبیعتی منحصر به فرد پیموده می‌شود، خوب است پیش از شروع سفر تصمیم برای انتخاب بندر مورد نظر در بندرعباس برای رفتن به کیش اتخاذ شود چرا که می‌توان ورود به بندرعباس را با توجه به بندری که می‌خواهیم از آن به کیش برویم، تعیین می‌کنیم و در این صورت به میزان قابل توجهی در وقت صرفه جویی می‌شود. بندرهای آفتاب، چارک و لنگه هر کدام با کیش ۱۸، ۳۲ و ۹۳ کیلومتر به صورت دریایی فاصله دارند و برای استفاده از شناوهای حمل خودرو نیاز است تا به ترتیب ۱، ۲.۵ و ۴ ساعت زمان در نظر گرفته شود.

برای پیمودن فاصله تهران تا کیش با ماشین توجه به شرایط آب‌وهوایی توصیه می‌شود چرا که مدت زمان زیادی در خودرو شخصی سپری خواهد شد و در صورتیکه هوا خیلی گرم یا خیلی سرد باشد، ممکن است سفر جاده‌ای آن‌طور که باید و شاید مطلوب و مطبوع نباشد. اگر برای سفر به جزیره کیش دما و رطوبت مد نظر شما باشد، گفتنی است که یکی از بهترین بازه‌های زمانی به لحاظ آب‌وهوا اواسط پاییز تا اوایل بهار است به نظر می‌رسد مسیر زمینی نیز در این بازه خوشایند و رضایت‌بخش باشد. در صورتیکه تمایل داشته باشید تا در زمان جشنواره‌ها و تعطیلات تابستانه و نوروزی کیش به آن سفر کنید، طبیعی است که مسیرهای پیش رو ترافیک بیشتری داشته باشند و مدت زمانی که پیش بینی کردید با اندکی تفاوت طی شود.

فاصله تهران تا کیش با ماشین

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید