محمودآباد یکی از شهرهای بسیار زیبای مازندران است که زیبایی‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این شهر روستای بونده می‌باشد که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می‌رود.

بونده ؛ جنگلی پوشیده از زیبایی‌های طبیعی

سلام نو - سرویس گردشگری: روستای بونده یکی از روستاهای اهلمرستاق است که جزو محبوب ترین جاهای دیدنی محمود آباد به شمار می‌رود. اگر به بالای تپه روستای بونده بروید، می‌توانید جنگل زیبای بونده را ببینید که با زیبایی‌های طبیعی پر شده است. هوای جنگل عالی و خنک است و با بودن در آنجا ریه‌هایتان را از هوای تازه پر می‌کنید.

بونده ؛ جنگلی پوشیده از زیبایی‌های طبیعی

محبوبیت این جنگل تا جایی است که گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آن به محمود آباد سفر می‌کنند. اگر اهل طبیعت‌گردی و جنگل‌نوردی هستید، جنگل بونده را فراموش نکنید.

بسیاری از افراد که علاقه مند به بازدید از جاذبه های گردشگری در شمال ایران هستند، معمولا به دنبال مکان های بکر استان مازندران می روند. در میان این مکان های بکر باید به جنگل بونده اشاره کنیم که سراسر پوشیده از درختان سربه فلک کشیده و جنگلی است. بونده در اصل جنگلی پرطرفدار در نزدیکی شهرستان محمود آبادی است که بیشتر طبیعت دوستان این منطقه را برای تفریح انتخاب می کنند.

مساحت جنگل بونده حدود ۸ هزار هکتار بوده و به همین دلیل باید این جنگل را یکی از بزرگترین جنگل ها و جاهای دیدنی مازندران شمال در نظر بگیریم. این مکان بهترین محل برای استراحت و رسیدن به آرامش است و از آنجایی که پوشش گیاهی متنوعی دارد، می تواند خاطرات و عکس های زیبایی را برای شما به یادگار بگذارد.

بونده ؛ جنگلی پوشیده از زیبایی‌های طبیعی

جاذبه‌های جنگل بونده در محمود آباد

در اطراف روستای بونده که سراسر جنگل رویایی بونده را تشکیل می دهد، می توانید انواع درختان سرسبز و سربه فلک کشیده همچون درخت ممرز، گردو، راش، نارون، بلوط، کرات، توسکا، افرا، ولیک، زبان گنجشک و … را مشاهده کنید. کافیست در مسیر آمل به سمت محمود آباد، بیست کیلومتری عبور کنید تا از مرکز شهرستان محمودآباد دور شوید.

در این محل شما با جنگل بونده و طبیعت زیبای این منطقه روبرو خواهید شد. اگر علاقه مند به سفر در دل طبیعت هستید، حتما این منطقه را برای سفر خود انتخاب کنید. زیرا بازدید از جنگل ها و پوشش های گیاهی متنوع درون آنها می تواند برای تمام انسان ها لذت بخش باشد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید