محمودآباد یکی از شهرهای زیبای مازندران است که جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های بی‌نظیر این شهر پارک جنگلی تشبندان است که مساحتی بیش از ۴۵ هزار متر مربع دارد.

 پارکی با وسعت بیش از ۴۵ هزار متر مربع در محمودآباد

سلام نو - سرویس گردشگری: پارک‌های جنگلی بهترین مکان برای تفریح و ماندن در طبیعت هستند. تشبندان یکی از پارک‌های جنگلی و جاهای دیدنی محمود آباد است که مکانی جذاب و دیدنی برای گردشگران به شمار می‌رود. این پارک مساحتی بیش از ۴۵ هزار متر مربع دارد و به چند بخش تقسیم می‌شود. از جمله بخش‌های پارک جنگلی تشبندان می‌توان از کیجاوزان، آقاشهر، قلعه جنگل بائوده و وزونره یاد کرد.

اگر به ماجراجویی و کشف مکان‌های جدید علاقه دارید، جنگل تشبندان همان جایی است که به دنبال آن می‌گردید.

 پارکی با وسعت بیش از ۴۵ هزار متر مربع در محمودآباد

جاذبه‌ای توریستی

پارک جنگلی تشبندان به عنوان یکی از جاذبه های توریستی شمال ایران، ۱۰ کیلومتر تا محمودآباد فاصله دارد. این پارک زیبا از درختان جنگلی و سرسبز متنوعی پوشیده است و به همین دلیل سرشار از اکسیژن و هوای تازه است. می توان از شلوغی شهرهای بزرگ دور شد و در این منطقه ریه ها را پر از آب و هوای پاک کرد.

بیشتر مردم ایران جاهای دیدنی مازندران را میشناسند و در طول سال یک بار خود را مهمان چنین مکان هایی می کنند. زیرا انسان نیاز به استراحت در طبیعت دارد. طبیعت از دیرباز با روح انسان در ارتباط بوده و آرامشی عمیق را به انسان می بخشد. به همین دلیل بهتر است مکان های بکر استان مازندران را بشناسید و خودتان را به یک سفر رویایی دعوت کنید.

 پارکی با وسعت بیش از ۴۵ هزار متر مربع در محمودآباد

نحوه دسترسی به پارک جنگلی تشبندان

ساده ترین مسیر برای رسیدن به پارک تشبندان، قرار گرفتن در مسیر محمود آباد است. کافیست جاده آمل نرسیده به کلوده را در پیش گیرید و پس از سپری کردن ۱۰ کیلومتر، خارج از مرکز شهر محمود آباد با پارک جنگلی و دیدنی تشبندان مواجه شوید. در این پارک می توانید دوستانه و یا با خانواده به پیک نیک بپردازید.

یا این که خودتان را به دوچرخه سواری در دل طبیعت مهمان کنید. البته افرادی که به عکاسی از طبیعت علاقه مند هستند نیز، می توانند پارک جنگلی تشبندان را محلی عالی و بکر برای گرفتن عکس زیبا در نظر گیرند. کافیست خودتان را به یک سفر لذت بخش و رویایی در دل طبیعت مهمان کنید و سفر را آغاز نمایید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید