رامسر یکی از شهرهای زیبای مازندران است که زیبایی‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این شهر آبشار سیاسرت می‌باشد که مقصدی مناسب برای گردشگری است.

سیاسرت ؛ آبشاری روح‌نواز در طبیعت رامسر

سلام نو - سرویس گردشگری: آبشار سیاسرت از جاهای دیدنی رامسر در فاصله‌ ۳۵ کیلومتری جنوب آن است و در مجاورت مسیر ارتباطی به منطقه‌ی ییلاقی جنت رودبار قرار دارد. این پدیده‌ی طبیعی را می‌توان در فاصله‌ی ۳۰۰ متر پایین‌تر از جاده‌ی اصلی جنت رودبار مشاهده کرد که فضای اطراف آن بهره‌مند از طبیعتی بی‌نظیر و بسیار تماشایی است.

اگر طبیعت با شما یار باشد، مه و باران همزمان به استقبالتان می‌آیند. طراوتی خاص جنگل را فرا می‌گیرد. درختان لباس تازه‌ای به رنگ سبز روشن به تن می‌کنند و بلبلان آواز مستانه‌ای سر می‌دهند.

فضای آبشار سیاسرت بسیار روح‌نواز است و برای دوری از شهر و شلوغی بسیار مناسب خواهد بود. به آبشار زیبای سیاسرت سری بزنید و جانی تازه کنید. فصل بهار زمان مناسبی برای بازدید از آبشار سیاسرت خواهد بود.

سیاسرت ؛ آبشاری روح‌نواز در طبیعت رامسر

مزایای آبشار

از جمله مزایای این ابشار زیبا و با طراوت قرارگیری در نزدیکی جاده ای است که به منطقه ‌ی ییلاقی جنت رودبار منتهی می شود.

این مورد یک مزیت برای ابشار سیاسرت به حساب می آید چون منطقه ی جنت رودبار خود یک جاذبه ی گردشگری طبیعی از استان مازندران محسوب می شود؛ جاذبه ای که گردشگران عزیز می توانند در کنار بازدید از ابشار سیاسرت آن را نیز ملاقات کنند و از طبیعت بکرش لذت ببرند.

جنت رودبار در واقع یک روستای دیدنی از توابع بخش مرکزی رامسر و یکی از شناخته شده ترین جاذبه های گردشگری این شهرستان می باشد.

یکی دیگر از دلایلی که موجب جذب گردشگر در این منطقه و مناطق اطراف آن می شود دسترسی آسان از روستای جنت رودبار به دشت زیبای لپاسر است.

سیاسرت ؛ آبشاری روح‌نواز در طبیعت رامسر

نحوه دسترسی

مسیر رفتن به آبشار سیاسرت یک مسیر پاکوب جنگلی است که از جاده ی اصلی جنت رودبار شروع می شود و به آبشار سیارت ختم می گردد.

با اینکه این ابشار در نزدیکی جاده ی اصلی جنت رودبار واقع شده و تنها ۳۰۰ متر از آن فاصله دارد اما از آنجا که احتمالا با رفتن به این ابشار راهتان متوقف نمی شود و مسیر را ادامه می دهید تا دیگر جاذبه های منطقه را نیز ببینید پیشنهاد می شود وسایلی از جمله جعبه ی کمک های اولیه و لباس اضافی و کفش مناسب و آب و چادر مسافرتی و غذا به همراه داشته باشید تا از ماندن در دل طبیعت لذت بیشتری ببرید.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید