رامسر یکی از زیباترین استان های شمالی ایران است که به واسطه‌ی آب و هوای بسیار معتدلش گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است. این شهر به دلیل اینکه مسافران زیادی دارد اقامتگاه‌های بسیار زیبایی در دل دارد.

معرفی اقامتگاه‌های بومگردی بی‌نظیر رامسر

سلام نو - سرویس گردشگری: اقامتگاه بوم گردی رامسر این روزها بخش جدانشدنی سفر عده زیادی از گردشگران و مسافرانی است که می‌خواهند سبک متفاوتی از سفر و اقامت را در سفر به شمال تجربه ‌کنند. امروزه شمار بیشتری از مسافران به دنبال اجاره ویلا در رامسر یا کرایه اقامتگاه بوم گردی هستند و دلایل خاص خود را برای این کار دارند. البته پیدا کردن یک ویلا خوب در شمال یا رزرو یک اقامتگاه در بین خانه‌های بوم‌گردی کار آسانی نیست و نیاز به شناخت و بررسی زیادی دارد رامسر به عنوان زیباترین شهر شمال ایران شناخته می‌شود.

معرفی اقامتگاه‌های بومگردی بی‌نظیر رامسر

رامسر در مسیر جاده چالوس-رشت در غرب استان مازندران و در ارتفاع ۲۰ متری از سطح دریا واقع شده است. این شهرستان از شمال به دریای خزر، از جنوب به رشته کوه البرز، از شرق به شهرستان تنکابن و از غرب به استان گیلان (شهرستان رودسر) محدود می‌شود. آب و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است. شهرستان رامسر دارای بخش مرکزی، دو شهر رامسر و کتالم و چهار روستای چهل شهید، سخت سر، جنت رودبار و اشکور است. رامسر یکی از شهرهای پر باران و قدیمی استان مازندران است که در گذشته به آن سخت سر می‌گفتند. رامسر دارای جاذبه‌های بی نظیر طبیعی، تاریخی و تفریحی است. به طوری که به عنوان یک مقصد گردشگری محسوب می‌شود و تور رامسر از پرطرفدارترین تورهاست. کوتاه‌ترین فاصله بین کوه و سواحل دریای خزر (یکی از بارزترین جاذبه‌های شهر) را در رامسر شاهد هستیم. رامسر همچنین پارک‌های جنگلی، آب گرم معدنی، آبشارها، غارها، چشمه‌ها، دریاچه‌ها، آثار تاریخی، فرهنگ غنی، انواع صنایع دستی (حصیربافی، سفالگری، سبد بافی، چوبی، مجسمه سازی و غیره)، فرودگاه، مراکز اقامتی، پذیرایی و سرگرمی زیادی دارد که این شهر را به قطبی قابل توجه در صنعت گردشگری تبدیل کرده است. هتل قدیم رامسر، پارک جنگلی صفارود، روستای جواهرده، قلعه مردکوه و کاخ موزه (موزه تماشای خزر) را می‌توان از جمله جاذبه‌های گردشگری دیگر رامسر نام برد. یکی دیگر از جاذبه‌های فوق العاده رامسر تله کابین رامسر است که ساحل را به جنگل و کوه متصل میکند. این ویژگی خاص این شهر را در ایران منحصر به فرد کرده است ویژگی‌های اقامتگاه‌های بوم گردی رامسر

معرفی اقامتگاه‌های بومگردی بی‌نظیر رامسر

اسکان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی رامسر فرصتی است تا گردشگران با زندگی ساده و مردمان خون‌گرم رامسر آشنا شوند و از نزدیک شاهد تجربیات آن‌ها باشند و حتی در برخی کارها با آن‌ها همکاری کنند. تنفس هوای پاک، دوری از دغدغه‌ها و هیاهوی زندگی کسالت‌بار شهری، ارمغان یک سکونت کوتاه مدت در اقامتگاه‌های بومگردی شهر رامسر است. همچنین به دلیل واقع بودن رامسر در دامنه‌های جنگلی کوه البرز در غرب استان مازندران، اقامتگاه‌های بومگردی دارای مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیری هستند. اقامتگاه بوم گردی ننه گل، یک خانه‌ی بومی با حداکثر ظرفیت شش نفر است. این اقامتگاه در یک طبقه و در باغی زیبا واقع شده است. این خانه بومی یک اتاق بزرگ به صورت کف خواب همراه با وسایل خواب، آشپزخانه مجهز به سینک ظرفشویی، اجاق گاز، یخچال، تجهیزات آشپزی، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت ایرانی و حمام)، سیستم سرمایشی اسپیلت و سیستم گرمایشی بخاری گازی دارد.

معرفی اقامتگاه‌های بومگردی بی‌نظیر رامسر

در فضای سبز بیرون از ساختمان ننه گل، جایی برای نشستن به صورت تخت موجود است و شرایط لذت بردن از منظره‌ی حیرت انگیز اطراف فراهم است. فضای کافی بدون سقف برای پارک پنج خودرو در باغ، اینترنت پرسرعت رایگان و راهنمای تور از خدمات این خانه بومی برای گردشگران خود است. لازم به ذکر است که آنتن دهی موبایل در این منطقه مناسب است و مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت. مهمانان همچنین می‌توانند از آشپزخانه اقامتگاه بوم گردی ننه گل برای طبخ غذا استفاده کنند و یا با هماهنگی قبلی، غذاهای محلی منطقه چون مرغ ترش، جوجه ترش، میرزا قاسمی و بادمجان کباب سفارش دهند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید