۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 55393621

اگر شما به شهر کیاشهر رفته اید، باید به خوبی جاهای دیدنی کیاشهر را بشناسید. تالاب بوجاق و پل چوبی مهمترین مکان گردشگری بندر هستند.

جاهای دیدنی کیاشهر کجاست ؟

سلام نو-سرویس گردشگری: اگر شما به شهر کیاشهر رفته اید، باید به خوبی جاهای دیدنی کیاشهر را بشناسید. فصل بهار یکی از بهترین فصل های گردشگری در این شهر می باشد. طبیعتی که این شهر دارد بسیار زیبا است و نظر بیشتر بازدیدکنندگان را جذب می کند. جاذبه های دیدنی این شهر به گونه ای است که هرگز از دیدن آنها سیر نمی شوید. بندر کیاشهر یکی از بهترین شهرهای شمالی است که حدود ۵۰ کیلومتر با رشت و گیلان فاصله دارد. بندر کیاشهر را به عنوان یکی از شهرهای مهم آستانه اشرفیه می شناسند. منطقه آزاد انزلی یکی از مهمترین مناطق انزلی می باشد که در قسمت شرق کیاشهر قرار گرفته است. در ادامه برخی از مهمترین مکان های گردشگری که در این بندر وجود دارد را معرفی می کنیم.

معرفی جاهای دیدنی کیاشهر

اگر جاهای دیدنی کیاشهر را بشناسید به راحتی می توانید هر یک از مناطق دیدنی این شهر را مورد بازدید قرار دهید. مهمترین قسمت بندر کیاشهر لب دریای بندر کیاشهر و ساحل ماسه‌ ای است. شما می توانید در این قسمت ها شنا کنید و آفتاب بگیرید. پا گذاشتن روی ماسه هایی که لیز و داغ هستند لذتی دارد که فراموش نشدنی می باشد. ساحل کیاشهر دارای پوشش درختی خاصی می باشد که آب و هوای شهر را دلچسب تر نموده است. برخی از مهمترین مکان های دیدنی شهر کیاشهر عبارت است از :

۱. تالاب بوجاق و پل چوبی

تالاب بوجاق و پل چوبی به عنوان بهترین مکان گردشگری کیاشهر شناخته می‌ شوند. نیزارهای دیدنی که در این تالاب وجود دارد برای بسیاری از افراد جذاب است. شما با ایستادن روی پل چوبی می ‌توانید تالاب بوجاق را به راحتی مشاهده کنید. طبیعت تالاب بی نظیر می باشد. پل چوبی به عنوان یکی از بهترین مکان های گردشگری کیاشهر شناخته می‌ شود. پل چوبی قدیمی است و امنیت زیادی برای عبور گردشگران دارد. پل چوبی کیاشهر حدود یک کیلومتر می باشد و تمامی تالاب بوجاق را پوشش می‌ دهد. اطراف پل چوبی دارای قایق های تفریحی است که شما برای گردش می توانید از این قایق ها استفاده کنید. سواری در طول تالاب بوجاق برای بسیاری از افراد لذت فراموش نشدنی می باشد.

۲. پارک جنگلی

پارک جنگلی به عنوان یکی دیگر از مکان های گردشگری کیاشهر شناخته می شود. در قسمت شمال پارک جنگلی ساحل دریا را مشاهده می کنید و در قسمت جنوب پارک جنگلی، ساحل گردشگری شهر کیاشهر مشاهده می‌ گردد. دهکده ساحلی در قسمت شرق پارک جنگلی می باشد. نهالستانی که مربوط به پارک جنگلی است را شما در غرب پارک مشاهده خواهید کرد. نهالستان بندر کیاشهر دارای جاذبه های دیدنی بی نظیری می باشد. توسکاهای زیادی در پارک جنگلی مشاهده می گردند. شالیزارهای برنج را به عنوان زیباترین مکان گردشگری پارک جنگلی می‌ شناسند. برنج کیاشهر از نظر مزه طعم و کیفیت بی نظیر است.

جاهای دیدنی کیاشهر کجاست ؟

طبیعت کیاشهر

۳. مکان گردشگری کیاشهر و پارک ملی بوجاق

پارک ملی بوجاق به عنوان یکی دیگر از جاهای دیدنی کیاشهر شناخته می ‌شود. این پارک وسعتش ۳۲۶۱ دار می باشد. به عنوان اولین پارک دریایی و خشک کشور ایران پارک ملی بوجاق را معرفی می‌ کنند. این پارک مانند دریا دارای علفزار و تالاب می باشد. اگر شما در فصل زمستان از این پارک بازدید نمایید منظره بی نظیر پرندگان مهاجر را مشاهده خواهید کرد. زیبایی هایی که مربوط به طبیعت این پارک می باشد در فصل زمستان چند برابر خواهد شد. زمان دیدار از این پارک باید به خوبی از طبیعت آن مراقبت کنید تا آسیبی به درختان وارد نشود.

۴. ساحل عسگر آباد

ساحل عسگرآباد یکی دیگر از دیدنی های بندر کیاشهر می باشد. ساحل عسگر آباد در ۵ کیلومتری بندر کیاشهر قرار گرفته است. امروزه گردشگران زیادی برای بازدید از ساحل عسگر آباد به دهستان دهکاء می روند.

۵. دیدنی های بندر کیاشهر و بازار ماهی فروش ها

بازار ماهی فروشان کیاشهر به عنوان یکی دیگر از جاهای دیدنی کیاشهر می باشد. بازار ماهی فروشان بندر کیاشهر را شما بهتر است که در فصل صید ماهی بازدید کنید. صیادان ماهی، ماهی هایی که متفاوت هستند و با قیمت گوناگون به فروش می رسند را در این بازار به مشتریان ارائه می دهند. مسافرانی که به کیاشهر می آیند می توانند ماهی های متفاوتی را از این بازار خریداری کنند. تنوع ماهی در بازار کیاشهر بسیار زیاد است. شما ماهی هایی را در این بازار مشاهده می‌ کنید که امکان دارد تاکنون آنها را از نزدیک ندیده باشید.

جاهای دیدنی کیاشهر کجاست ؟

بندر کیاشهر و پل چوبی

۶. بقعه آقا سید جعفر

بقعه آقا سید ابوجعفر به عنوان یکی دیگر از مکان های دیدنی بندر کیاشهر می باشد. این مکان زیارتی در مرکز شهر قرار گرفته است. در واقع این مکان زیارتی را در بین گورستان عمومی بنا کرده ‌اند. بسیاری از افرادی که مایل هستند از مکان های زیارتی بازدید کنند می ‌توانند به بقعه آقا سید ابوجعفر مراجعه نمایند.

۷. مکان های دیدنی بندر کیاشهر و ساحل تفریحی

ساحل تفریحی یکی دیگر از جاهای دیدنی کیاشهر می باشد. ساحل تفریحی به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی این بندر شناخته می شود. شما می توانید قایق های متفاوتی را در این ساحل مشاهده کنید که با استفاده از آن ها از گردش در دریا لذت می برید. در کنار ساحل تفریحی امکانات متفاوتی وجود دارد. بر همین اساس می توانید از امکانات ساحل تفریحی برای آرامش و لذت بردن از طبیعت بکر بندر کیاشهر استفاده نمایید.

کد خبرنگار: ۲۰
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دوست IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    اصل محل شیلات است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید