۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد خبر: 55393467

منطقه آزاد کیش با جاذبه‌های خود مقصدی مناسب است و اقامت در آن مهم تلقی می‌شود، با ما همراه باشید تا درباره هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش بدانیم.

هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش پر شمار هستند و برای اقامت در این جزیره دوست‌داشتنی بسیار مناسب به نظر می‌رسند. کیش سالانه دو میلیون مسافر و گردشگر را به خود جذب می‌کند به عنوان یک مقصد مهم گردشگری در جنوب ایران و میان آب‌های خلیج تا ابد فارس به حساب می‌آید، از این رو در هر فصلی از سال شاهد حجم زیادی مسافر در این نقطه جذاب و دیدنی می‌توان بود و آب‌وهوای گرم و مرطوب آن چندان تأثیری بر مسافران ندارد چرا که جاذبه‌های آن به خصوص در ساحل مرجان، فراوان و دل‌نشین هستند.

نیکی‌های نزدیکی محل اقامت به ساحل مرجان

از دلایل محبوبیت هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش می‌توان به ویژگی‌ها و امکاناتی که در این ساحل وجود دارد اشاره کرد، این ساحل با قرارگیری در جنوب شرقی جزیره و داشتن مسیر دسترسی مطلوب گزینه بسیار مناسبی برای مسافران و ساکنان محسوب می‌شود علاوه بر این وجود مناظر چشم‌نواز، تفریحات متنوع و امکانات رفاهی در آن سبب شده این ساحل زیبا و خوش منظر نه تنها برای ساکنان رضایت بخش باشد بلکه برای مسافران نیز همواره خاطره‌انگیز و شوق آفرین تلقی شود.

۵ هتل نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل پارمیس کیش: هتلی پنج ستاره در ۷ طبقه که ۱۶۸ واحد را برای اقامت در خود جای داده و در زمره هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش قرار می‌گیرد چرا که تا این ساحل تنها سه کیلومتر فاصله دارد. تجهیزات و امکانات رفاهی پارمیس قابل توجه است و با داشتن موقعیت مطلوب مکانی، برای مهمانان خود دسترسی راحتی به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کارتینگ ایجاد کرده. در این هتل امکاناتی چون رستوران (در فضای باز و بسته)، کافه ۲۴ ساعته، صرف صبحانه در اتاق، سالن کنفرانس و همایش،سالن بیلیارد، کافی‌نت، استخر و سونا (خشک و بخار) و جکوزی به بهترین شکل فراهم است.

هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل آرامیس کیش: این هتل ۴ ستاره از جمله هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش به شمار می‌رود که به نوعی در یکی از بهترین نقاط جزیره قرار گرفته و علاوه بر نزدیکی به ساحل مرجان، به دو مرکز تجاری پردیس و رویا مال نیز دسترسی مناسبی دارد. آرامیس با ۴ طبقه و ۶۴ اتاق توانسته شرایط مطلوب رفاهی را برای مهمانان خود فراهم کند تا آن‌ها در یک محیط سرشار از آرامش اقامت داشته باشند، لازم به ذکر است این هتل خدماتی نظیر صبحانه کامل، رستوران، کافه، پکیج‌های گردشگری، اجاره ماشین، عکاسی و ترانسفر استقبال رایگان را ارائه می‌دهد.

هتل گاردنیا کیش: این هتل از هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش محسوب می‌شود و ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و به عنوان یک هتل ۳ ستاره در دو فاز واحدهای ویلایی و ساختمانی چهار طبقه در حال فعالیت است. گاردنیا دارای ۵۸ اتاق و ۱۵۰ تخت است و از امکانات آن می‌توان به داشتن رستوران، کافه، چایخانه سنتی، اینترنت در لابی، باشگاه بیلیارد، فضای سبز و صبحانه اشاره کرد.

هتل شباویز: هتلی دو ستاره است که در میان هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش قرار گرفته، این هتل در جنوب شرقی جزیره واقع شده و از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش محسوب می‌شود. شباویز دارای ۲۰ سوئیت و ۹۲ اتاق در مساحتی ۲۰۰۰۰ متری و بزرگ‌ترین حسن آن، نزدیکی به ساحل و داشتن کادر و پرسنلی حرفه‌ای است. در این هتل خدماتی نظیر باربری، خانه‌داری، تور، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی و صبحانه وجود دارد.

هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش

هتل ستاره کیش: یکی از هتل های نزدیک ساحل مرجان کیش که دارای ۲ ستاره کیفیت و ۴۵ واحد اقامتی است. با وجود امکانات کمی که دارد اما بسیار به ساحل مرجان نزدیک و به نحوی بین میدان داریوش و میدان سیری واقع شده است، در محوطه آن امکان دوچرخه سواری وجود دارد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید