در میان هتل‌های لوکس دنیا، هتلی در ویتنام خودنمایی می‌کند.

زیباترین هتل ویتنام / هتل طلایی؛ اقامتی درخشان در قصری از طلای 24عیار

به گزارش سلام نو آنطور که روزیاتو نوشته است در قلب شهر هانوی ویتنام، قصری مجلل از طلا خودنمایی می‌کند. هتل Dolce Hanoi Golden Lake، با شکوه و عظمت بی‌نظیرش، تجربه‌ای منحصر به فرد از زندگی لوکس را به ارمغان می‌آورد. در این هتل، هر آنچه که می‌بینید و لمس می‌کنید، از جمله وان حمام، توالت، دیوارها و حتی استیک، با روکشی از طلای 24 عیار می‌درخشد.

اقامتی درخشان در قصری طلایی

هتل Dolce Hanoi Golden Lake با 25 طبقه و 400 اتاق، به مثابه نگینی درخشان در میان خیابان‌های شلوغ هانوی می‌درخشد. نمای داخلی و خارجی این هتل، با انبوهی از طلای براق، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. طراحی و ساخت این هتل مجلل، 11 سال به طول انجامیده و حاصل ذوق و هنر طراحان و معماران چیره دست است.

تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از شکوه و جلال

از لحظه ورود به این هتل، با دستگیره‌های درهای ورودی و پیشخوان‌های طلایی، مجذوب شکوه و جلال آن خواهید شد. اما بی‌شک، یکی از نفس‌گیرترین بخش‌های این هتل، استخر بی‌نهایت 200 متر مربعی آن است که با کاشی‌های طلای 24 عیار پوشیده شده و چشم‌اندازی بی‌نظیر از خط افق شهر هانوی را به نمایش می‌گذارد.

غذاهایی لذیذ در ظروف طلایی

پس از یک شنا دلچسب در استخر طلایی، می‌توانید از غذاهای لذیذی که در بشقاب‌های طلایی سرو می‌شوند، لذت ببرید. کارد و چنگال و سینی‌های طلایی نیز بر زیبایی این تجربه می‌افزایند.

اما این فقط ظاهر غذاها نیست که شما را مجذوب خود می‌کند. در منوی این هتل، می‌توانید "استیک‌های تاماهاوک پیچیده‌شده در طلا" را سفارش دهید و ذرات طلا را در تک تک غذاها بچشید.

زیباترین هتل ویتنام / هتل طلایی؛ اقامتی درخشان در قصری از طلای 24عیار

سوئیت‌های مجلل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده

هتل Dolce Hanoi Golden Lake به عنوان لوکس‌ترین هتل آسیای جنوب شرقی شناخته می‌شود و دارای تعدادی سوئیت مجلل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از شهر هانوی است.

قیمت اقامت در این هتل برای یک شب از 300 تا 960 دلار متغیر است.

رویایی به نام هتل طلایی

نگوین هو دوونگ، مالک این هتل، آرزو دارد که هتلش به "لوکس‌ترین هتل در سراسر جهان" تبدیل شود. او می‌گوید: "هدف ما این است که هر لحظه مهمانان خود را به فرصتی فوق‌العاده برای الهام بخشیدن به آنها تبدیل کنیم."

این هتل توسط شرکت آمریکایی Wyndham Hotels اداره می‌شود و اولین هتل پنج ستاره در هانوی است.

تجربه‌ای بی‌نظیر از شکوه و تجمل

مهمانان هتل Dolce Hanoi Golden Lake، تجربه‌ای بی‌نظیر از شکوه و تجمل را در این هتل منحصر به فرد رقم می‌زنند.

یکی از منتقدان سایت Tripadvisor در مورد این هتل می‌گوید: "ما توقع درخشش و تجمل بیش از حد را داشتیم. اما در کمال تعجب این هتل به خوبی طراحی شده است. اقامت در این هتل به یادماندنی است."

مهمان دیگری نیز در مورد این هتل گفته است: "این هتل کاملاً باورنکردنی است و رویای ماکسیمیلیست هاست! همه چیز طلایی و مجلل است."

هتل Dolce Hanoi Golden Lake، قصری از طلا که در آن هر لحظه به تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از شکوه و جلال تبدیل می‌شود.

زیباترین هتل ویتنام / هتل طلایی؛ اقامتی درخشان در قصری از طلای 24عیار

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید