حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در پارلمان در واکنش به هک صدا و سیما به خبرنگار ما گفت: مواردی شبیه به هک صدا و سیما در جنگ الکترونیک رخ می‌دهد.

واکنش نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی مجلس به هک صداوسیما: به هرحال جنگ الکترونیک رخ می‌دهد!

به گزارش سلام نو به نقل از دیده بان، حواشی هک صدا و سیما و پخش تصاویر ساختارشکنانه آن هم از خبر سراسری ساعت ۲۱ همچنان ادامه دارد. برخی در این رابطه عقیده دارند که یک نفوذ آشکار در صدا و سیما شکل گرفته و باید مسؤولان امنیتی به این موضوع بپردازند.

در همین رابطه یک نماینده مجلس بر این باور است که؛ اتفاق پیش آمده در شبکه یک سیما را باید به لحاظ جنگ الکترونیک مورد بررسی قرار داد.

حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده رباط کریم و بهارستان درباره هک اخبار سراسری شبکه یک سیما در گفتگو با ما بیان داشت: به هرحال این هم جنگ الکترونیک دشمن است. این اتفاق هم ممکن است همیشه رخ دهد. کما اینکه خیلی‌ها هستند سایتهای نظامی اسرائیل و جاهای دیگر را هک می‌کنند.

این نماینده اصولگرای پارلمان در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار ما با توصیه به مسؤولان تأکید کرد: هک صداو سیما واقعیت دارد، ما باید حواسمان جمع تر باشد و خودمان را در این زمینه بیشتر تقویت کنیم و خیلی دقت کنیم که در کمند اینها واقع نشویم. طبیعتا ما هم ممکن است در محک چنین چیزی واقع بشویم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید