دیبالا، مهاجم آرژانتینی تیم رم، در پیروزی خانگی مقابل لچه دچار مصدومیت شدید شده است و ممکن است حضور در جام جهانی را از دست بدهد.

خطر خداحافظی با جام جهانی بیخ گوش دیبالا

به گزارش سلام نو به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال رم در دیداری خانگی توانست لچه را در لیگ ایتالیا، ۲ بر یک شکست دهد. ژوزه مورینیو، سرمربی تیم رم بعد از این دیدار گفت پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی در پیروزی خانگی مقابل لچه دچار مصدومیت شدید شد و ممکن است تا پایان سال آمادگی لازم را نداشته باشد.

دیبالا بلافاصله پس از به ثمر رساندن پنالتی تیمش در دقیقه ۴۸ تعویض شد و زمین را با مشکلی عضلانی ترک کرد. کادر پزشکی روی ران چپ او یخ گذاشتند.

مورینیو به DAZN گفت: مصدومیت دیبالا از نظر من جدی است. متاسفانه شاید او را دیگر در سال ۲۰۲۲ در زمین نبینیم. من پزشک نیستم اما از تجربه من، با توجه به آن چه که از صحبت با پائولو فهمیدم مصدومیت او جدی است.

این سرمربی پرتغالی اضافه کرد که تصور می کند بازگشت دیبالا قبل از سال ۲۰۲۳ دشوار باشد.

جام جهانی قطر از ۴۰ روز دیگر شروع می‌شود و غیبت دیبالا می‌تواند ضربه بدی به تیم لیونل اسکالونی برای جام جهانی باشد. رم پیش از این جورجینیو واینالدام را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است و احتمالا این بازیکن نیز تا بعد از جام جهانی نتواند در میادین حاضر باشد.

رم در دیدار بعدی خود باید پنج‌شنبه در لیگ اروپا در خانه رئال بتیس به میدان برود و در ادامه باید در لیگ برابر تیم قعرنشین سامپدوریا قرار گیرد که این فصل نتایج خوبی کسب نکرده است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید