استاتن گلستان یکی از استان‌های زیبای ایران است که زیبایی‌های بسیاری را در خود جای داده است. یکی از زیبایی‌های این استان دشت شقایق است که در فصل بهار گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.

در سفر به گلستان در دشت شقایق‌های وحشی قدم بگذارید

سلام نو - سرویس گردشگری: کشور چهار فصل ایران با اقلیم‌های مختلف، مهد زیبایی‌ها و هنر طبیعت است. دشت‌های سرسبز، کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده، رودخانه‌های خروشان و آبشارهای متعدد، بخشی از زیبایی‌های کشورمان هستند. در فصل بهار طبیعت رنگ زندگی به خود می‌گیرد و با گل‌های رنگارنگ تزیین می‌شود. دشت شقایق از جاهای دیدنی گالیکش در استان گلستان است. این جاذبه طبیعی هر ساله در فصل بهار گردشگران را به سوی خود می‌کشد.

در سفر به گلستان در دشت شقایق‌های وحشی قدم بگذارید

دشت شقایق‌ های وحشی پادلدل شهرستان گالیکش یکی از دشت‌های شقایق نادر در شمال کشور است که در اراضی جنوبی این روستا واقع‌شده است و در صورت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی، می‌تواند در فصل بهار به‌ویژه در اردیبهشت هرسال طبیعت گردان بسیاری را به‌سوی خود جذب کند.

هرساله در اردیبهشت‌ماه همزمان با جلوه گری مناظر طبیعی در سراسر کشور، روستاهای دهستان نیلکوه و بخصوص روستای پادلدل شاهد رویش شقایق‌های سرخ است.در بهار اراضی پادلدل یکسره سرخ است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

در سفر به گلستان در دشت شقایق‌های وحشی قدم بگذارید

مناسب‌ترین زمان بازدید از دشت شقایق گالیکش

گل‌های شقایق هر ساله از نیمه دوم اردیبهشت ماه تا دهه اول خرداد در دشت و اراضی جنوبی روستای پادلدل می‌رویند و زیبایی خاصی به منطقه می‌دهند. گل شقایق غنچه‌های فراوان دارد و عمر گل‌های شکفته شده کمتر از ۱۰ ساعت است. گل‌ها اوایل صبح باز می‌شوند، گلبرگ‌های آن‌ها در ساعات پایانی می‌ریزند و غنچه‌های جدید در روز بعد دوباره شکوفا می‌شوند؛ به همین دلیل، بهترین ساعت برای بازدید از این جاذبه چشم‌نواز طبیعی اوایل صبح تا ظهر است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید