۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 55390845

جزیره هنگام یکی از دیدنی‌ترین جزیره‌های جنوب ایران است که با داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان سبب شده بسیاری برای سفر به تور جزیره هنگام از تهران فکر کنند.

تور جزیره هنگام از تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری: یکی از گزینه‌های مطلوب برای جنوب‌گردی تور جزیره هنگام از تهران است، چرا که گشت‌وگرد و بازدید از این جزیره و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده به شدت دل‌پذیر خواهد بود. هنگام، جزیره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز در دل خلیج همیشه فارس است که تنها 36.6 کیلومتر مربع وسعت دارد و در تقسیمات کشوری جزء بخش شهاب شهرستان قشم استان هرمزگان محسوب می‌شود و برای دسترسی به آن نیاز است تا از طریق قشم و به وسیله شناورهای مسافربری اقدام کرد.

تور جزیره هنگام

با توجه به نزدیکی هنگام و قشم، تور جزیره هنگام از تهران به طور معمول به صورت مجزا اجرا نمی‌شود و بسیاری از گردشگران و مسافرانی که به جنوب ایران از جمله قشم، بندرعباس و کیش سفر می‌کنند برای بازدید از هنگام یک یا نیم روز را اختصاص می‌دهند. جزیره هنگام، جزیره کوچکی با مردمان خوش قلب و مهمان‌نواز است و همان‌طور که گفته شد برای رفتن به آن نیاز است تا از تهران یا هر نقطه دیگر کشورمان ایران به جزیره قشم دسترسی پیدا کرد و بعد به جنوب غربی قشم رفت و از طریق شناور به هنگام رسید.

تور جزیره هنگام از تهران مفهومی ندارد و به طور معمول برای سفر به هنگام نیاز است تا به وسیله هواپیما یا به طور زمینی به قشم رسید و گشتی نیم یا یک روزه هنگام را در قشم تهیه کرد، گفتنی است تورهای هنگام شامل قایق‌سواری، تماشای دلفین‌ها و ماهی‌های آکواریومی می‌شود و در گشت‌های طولانی‌تر از سواحل بی‌نظیر هنگام و جاذبه‌های گردشگری آن از جمله ساحل نقره‌ای، خاک سرخ، اثرات باقی‌مانده استعمار پرتغال، بازار، سنگ مادر و دختر، نخلستان‌ها و گونه‌های جانوری منحصر به فرد می‌شود دیدن کرد و لذت برد.

تور جزیره هنگام از تهران

دیدنی‌های جزیره هنگام

حال که در جریان قرار گرفتیم تور جزیره هنگام از تهران به صورت خاص برگزار نمی‌شود و در صورتیکه به جزیره قشم سفر کنیم امکان رفتن به هنگام و داشتن یک تور برای بازدید از جاذبه‌های آن فراهم می‌شود، خوب است بیشتر از آن‌چه در سفر به هنگام می‌توان دید و تجربه کرد بدانیم. هنگام با سواحل، خاک و مردمان بی‌نظیر خود سبب می‌شود تجربه‌ای مثال‌زدنی در آن پیدا کرد، تجربه‌ای که شامل تماشا، معاشرت و مزه کردن می‌شود و هر یک به تنهایی خاطره‌انگیز و به یادماندنی است.

ساحل نقره‌ای: هنگام 50 کیلومتر خط ساحلی دارد و هر قسمت آن چشم‌اندازهای خاص خود را به نمایش می‌گذارد. ساحل نقره‌ای هنگام از جمله ساحل‌های دیدنی در جنوب ایران است که با داشتن ذراتی از جنس کانی‌های براق در ماسه‌های خود سبب شده این ساحل به مثابه حجمی از نقره به نظر بیاید.

ساحل درخشان هنگام: این ساحل به دلیل وجود پلانکتون‌ها که بر سطح آب زیست می‌کنند، در شب جلوه‌ای بی‌نظیر و دیدنی به ساحل جزیره هنگام می‌دهند چرا که به صورت جادویی رنگ آبی از خود ساطع می‌کنند.

خاک سرخ هنگام: بسیاری خاک سرخ را در جنوب مختص جزیره هرمز می‌دانند این در حالی است که در هنگام نیز خاک سرخ یافت می‌شود و نه تنها برای کارهای تزئینی کاربرد دارد بلکه استفاده خوراکی نیز از آن می‌شود و مردمان این دیار برای به عمل‌آوری یک نوع مربا از خاک سرخ هنگام بهره می‌برند.

بازار هنگام: جزیره هنگام با مردمانی از جنس نور در بازار دست‌ساخته‌های خود و اقلام دیگر را به فروش می‌رسانند و با لباس‌های جذاب و غذاهای درجه یکی که دارند به معاشرت روح دیگری می‌بخشند. پیشنهاد می‌شود با رفتن به این بازار شنیدن داستان‌های جذاب بومی‌های هنگام را از دست ندهید.

تور جزیره هنگام از تهران

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید