تخم انگل کرمک از راه غذا ویا دست خود بیمار وارد بدن می شود و در دردستگاه گوارش به کرم بالغ تبدیل می شود.

 دفع انگل های روده با این نوشیدنی ها

به گزارش سلام نو به نقال از رکنا، راه ساده برای درمان اکسیور (کرمک ) نخود(pea) است که می توان برای درمان کودکان نیز به کار برد. مقداری نخود را با آب بپذیرد و بعد آن را بکوبید و در دو لیوان آب نیمه گرم بریزید وباید بیمار روزی چند مرتبه در آن بنشیند. تخم انگل کرمک از راه غذا ویا دست خود بیمار وارد بدن می شود و در دردستگاه گوارش به کرم بالغ تبدیل می شود.

راه دیگر برای این مشکل این است که شما قبل از صبحانه مقادر ( تنتور افسنین 10قطره –تنتور رازیانه 20 قطره – آب هویج 60 میلی لیتر از آب کلم هم می توانید استفاده کنید ) به کودک تان بدهید و تا دو هفته این کار را تکرار کنید و یا هر روز صبح یک حبه سیر را له کرده با کمی عسل مخلوط کنید سپس در یک فنجان شیر گرم حل کرده و به کودکتان بدهید.

برای دفع انگل های روده و ژیاردیا از دم کرده های زیر استفاده کنید

بومادران و درمنه  (20گرم) و آویشن (15گرم)، یادتان باشد این دم کرده را همیشه قبل از غذا به مقدار  2 استکان برای دفع انگل ها ی روده میل کنید.

یک روش سخت که باعث می شود همه کرم ها بمیرند اگر می توانید 18 ساعت چیزی نخورید  بعد از 18 ساعت دوکیلو اسفناج را بپزید و آب آن را بگیرید و با نمک اسفناج را میل کنید این کار باعث می شود همه کرم ها نابود شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید