۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
کد خبر: 55387385

برای تنوع در خرید جهیزیه به کجا می‌روید؟ کجا را انتخاب می‌کنید که تنوع و کیفیت کالا را هم‌زمان داشته باشد؟ بهترین گزینه و بهشت خرید جهیزیه ایران کجاست؟

بهشت خرید جهیزیه ایران کجا است؟

سلام نو – سرویس اقتصادی: خرید جهیزیه یکی از آن مراحل خاص و گاهی پر دردسر آغازِ یکی زندگی مشترک است. این که کجا برویم، چه بخریم، چه نخریم، کجا بهترین قیمت را پیدا کنیم و چطور کم‌ترین وقت ممکن را هدر دهیم. این‌ها تنها بخشی از بایدها و نبایدهای خرید جهیزیه است که هر زوج جوانی با آن روبه‌رو است.

افزایش قیمت هر روزه کالاها در کنار وفور اجناس بی‌کیفیت و تقلبی دو مسئله‌ای است که ذهن هر کسی که دنبال خرید هر کالایی باشد را درگیر می‌کند. این ماجرا وقتی به اجناس خانه، به خصوص خرید جهیزیه می‌رسد تشدید می‌شود.

در این میان راهکار بسیاری از مردم برای غلبه به این دو مشکل حضور در بورس کالای خانگی و جهیزیه تهران و ایران یعنی میدان شوش است. حضور در بورس یک یا چند کالا قطعا باعث می‌شود که شما بتوانید معقول‌ترین قیمت را پیدا کنید، اما تنوع کالا و تکثر کالا شما را با خطر خرید کالای بی‌کیفیت و تقلبی مواجه می‌کند.

بهشت خرید جهیزیه ایران کجا است؟

جهیزیه ایران، بهشت خرید جهیزیه ایرانیان

ما برای حل این مشکل یک پیشنهاد مشخص، دقیق و روشن برای شما داریم و آن خرید از یک مرکز خرید معتبر در میدان شوش است؛ مرکز خرید جهیزیه ایران.

مرکز خرید جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیربنا در ۱۴ طبقه و ۱۰۰۰ واحد تجاری بورس کالای جهیزیه ایران است. از خرده‌ریزهای آشپزخانه تا یخچال، تلویزیون، ماشین لباس‌شویی و ظرفشویی هر چیزی که بخواهید در جهیزیه ایران پیدا می‌شود. طبقه چهارم این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری با ارتفاع ۶ متر قرار دارد که به زودی میزبان یکی از برندهای فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر ایران خواهد بود.

۱۰۰۰ واحد تجاری یعنی تنوع بسیار قابل توجه در خرید هر کالایی که مدنظر شما است. این تنوع چیزی است که برای خرید هر جهیزیه‌ای ضروری به نظر می‌رسد.

نکته مهم دیگر این است که به دلیل سخت‌گیری مدیران جهیزیه ایران در واگذاری واحدها و تلاش آن‌ها برای حضور بهترین برندها و فروشندگان شما کم‌ترین میزان ریسک خرید وسایل بی‌کیفیت را دارید. در زمینه کالاهای گران قیمت مثل تلویزیون و یخچال جز برندهای معتبر ایرانی و خارجی هیچ برند متفرقه‌ای در این مرکز خرید حضور ندارد. در زمینه فروش دیگر کالاها هم بیشترین نظارتی که ممکن است صورت گرفته است.

آرامش خیال در جهیزیه ایران

اما تمام مزیت خرید از جهیزیه ایران به همین دو نکته خلاصه نمی‌شود و چند عامل به ظاهر ساده دیگر، این مرکز خرید را تبدیل به بهشت جهیزیه ایران می‌کند.

یکی از نقاط قوت مرکز خرید جهیزیه ایران پارکینگ آن است. شوش بی‌تردید یکی از نقاط پردردسر تهران برای پارک خودرو است. کمبود جا و خطر خط افتادن به خودرو توسط موتوری و خودروهای گذری چیزی نیست که بتوان از آن چشم پوشید.

بهشت خرید جهیزیه ایران کجا است؟

به همین جهت باید پارکینگ جهیزیه ایران را امتیاز بزرگ این مرکز خرید دانست. این پارکینگ ظرفیت بیش از ۲۵۰۰ خودرو را دارد که در منطقه شوش مزیتی غیر قابل انکار است. در کنار آن، این پارکینگ ۶۰۰ واحد انباری هم دارد که مزیت جذابی برای فروشندگان است.

نکته مثبت دیگر جهیزیه ایران را باید فود کورت و امکانات رفاهی آن دانست. بعد از یک خرید طولانی و یکی روز خسته کننده استراحت در یک فضای آرامش بخش و با کیفیت ضروری است، فضایی که در فوت کورت این مرکز خرید وجود دارد.

پس اگر قصد خرید جهیزیه دارید حتما سری به جهیزیه ایران در میدان شوش بزنید. این مرکز خرید مدرن و جذاب می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازهای شما را با بهترین کیفیت و کم‌ترین انرژی برآورده کند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید