این بار با سلام نو همراه شوید تا ۳ مرکز خرید متفاوت را در جنوب، غرب و شمال تهران به شما معرفی کنیم؛ سه مرکز خرید بسیار متفاوت و جذاب.

۳ مرکز خرید خاص تهران که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید؛ از شوش تا فرمانیه

تهران شهر پاساژها، مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید جذاب و متفاوت است و این برای قلب تپنده اقتصاد ایران و شلوغ‌ترین شهر کشور چندان عجیب نیست. در این شهر از پاساژهای کوچک با چندین مغازه تا مجتمع‌های تجاری-اداری و در نهایت‌های مگامال‌های غول آسایی مثل ایران مال شما با طیف متفاوتی از مراکز خرید مواجه هستید.

در حال حاضر، بهترین مراکز خرید تهران فقط به واحدهای تجاری خلاصه نمی‌شوند و خدماتی مانند باشگاه‌ ورزشی، رستوران‌، شهربازی‌، فودکورت و سینما را نیز ارائه می‌دهند.

ما در ادامه اما به ۳ مرکز خرید متفاوت اشاره می‌کنیم که تجربه خرید متفاوتی را برای شما رقم می‌زنند و در ۳ نقطه متفاوت تهران قرار دارند و کاربری اصلی آن‌ها خرید با کیفیت است. این سه مرکز خرید اوپال، روشا و جهیزیه هستند. با سلام نو همراه باشید.

جهیزیه ایران؛ بورس مدرن لوازم خانگی در قلب شوش

بله درست خواندید، در قلب شوش و در جایی که انتظار مغازه‌های مستقل و پاساژهای قدیمی را دارید یکی از مدرن‌ترین، غول‌آساترین و جذاب‌ترین مراکز خرید شهر را می‌بینید؛ بازار بزرگ جهیزیه ایران.

مجتمع تجاری جهیزیه ایران با ۱۴۰ هزار متر زیر بنا در ۱۴ طبقه با ظرفیت پارکینگی بیش از ۲۵۰۰ خودرو درست در قلب میدان شوش ساخته شده است که در ۵ طبقه آن بیش از ۱۰۰۰ واحد تجاری موجود است. طبقه چهارم این مجتمع تجاری نیز یک فلت ۱۰ هزار متری یک دست با ارتفاع ۶ متر است که امکان استقرار یک فروشگاه یا سالن بزرگ را دارد.

همانطور که از اسم جهیزیه ایران مشخص است این بازار بزرگ بورس لوازم جهیزیه و لوازم خانگی است و تمام تمرکزش افزایش کیفیت خرید مردم و بهبود تجربه خرید آنان است. حضور معتبرترین برندهای لوازم خانگی و برخی از معتبرترین فروشندگان لوازم خانگی در این بازار گواهی بر این ماجرا است. در بازدید از جهیزیه ایران شاید زمان کم بیاورید، اما مغازه برای دیدن نه!

آدرس بازار بزرگ جهیزیه ایران: تهران، میدان شوش، بازار جهیزیه ایران

مرکز خرید روشا؛ اولین دپارتمان استور مدرن ایران

اگر از دیوار بین مغازه‌ها- به خصوص لباس فروشی‌ها خسته شده‌اید و می‌خواهید لباس‌ها را راحت با هم مقایسه کنید سری به مرکز خرید دپارتمان استور روشا بزنید.

۳ مرکز خرید خاص تهران که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید؛ از شوش تا فرمانیه

در مرکز خرید روشا، هیچ دیواری برای تفکیک غرفه‌ها در نظر گرفته نشده است. فروشگاه‌های این مرکز خرید، تنها با رعایت فاصله‌های یک یا دو متری، از یکدیگر جدا می‌شوند. تنوع برندها در مرکز خرید روشا، به مشتریان این امکان را می‌دهد که آنچه دوست دارند را به راحتی انتخاب کنند.

مرکز خرید روشا ۵ دپارتمان در ۵ طبقه دارد. پنج طبقه‌ای که فروشگاه‌های این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند، اجناس متنوعی برای فروش دارند. مرکز خرید روشا مکانی مناسب برای افرادی است که اجناس برند می‌خرند. اگر اهل پوشیدن لباس‌های شیک، کفش و کیف برند و استفاده از لوازم آرایشی باکیفیت هستید، روشا شما را راضی می‌کند.

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه، دپارتمان استور روشا

مرکز خرید اوپال؛ مرکز خرید سوپرلوکس سعادت آباد

اپال، بزرگ‌ترین مرکز تجاری، خجاهارید و سرگرمی شمال غرب پایتخت است و یکی از ی دیدنی تهران نیز محسوب می‌شود. این مرکز خرید به جز میزبانی از برندهای جذاب، امکانات سرگرمی متفاوت و طبقه‌ای ویژه زنان دارد.

۳ مرکز خرید خاص تهران که حتما باید از آن‌ها دیدن کنید؛ از شوش تا فرمانیه

ساخت مرکز خرید اپال از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. مساحت این مرکز ۷,۲۱۶ مترمربع است که با هفت طبقه‏ در زیرزمین و ۱۴ طبقه در ارتفاع، مساحت کل آن به بیش از ۱۳۰ هزار متر مربع می‌رسد و حدود ۴۵۰ واحد تجاری دارد. طراح سازه مرکز تجاری اپال مهندس امید غلامپور است و ساخت آن توسط مهندسان دو شرکت‌ سازه‌های فلزی بوژان آریا و شرکت تدبیر ساحل پارس انجام شده است.

مرکز خرید اپال دارای هفت طبقه پارکینگ با بیش از ۵۰ هزار متر مربع وسعت و گنجایش ۱,۸۰۰ خودرو است. این مرکز همچنین پارکینگ ویژه برای پارک خودروی مادران باردار، مادران همراه با کودکان خردسال و معلولان در نظر گرفته شده است.

آدرس مرکز خرید اپال: تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید