بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران پنجشنبه هفته گذشته در طبقه دوم بازار بزرگ جهیزیه ایران افتتاح شد. این نمایشگاه دائمی میزبان معتبرترین برندهای صنعت لوستر و روشنایی ایران است.

بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران افتتاح شد

سلام نو سرویس اقتصادی: پنج شنبه ۲۳ تیر ماه، در یک رخداد مهم و درست در قلب بازار لوازم خانگی ایران و در طبقه دوم بازار بزرگ جهیزیه ایران بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران با مساحتی بیش از ۷۵۰۰ متر افتتاح شد. برای درک اهمیت این موضوع کافی است بدانید که پیش از این بزرگ‌ترین نمایشگاه لوستر ایران ۴۰۰۰ هزار متر مساحت داشت.

بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران افتتاح شد

نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران با ارائه مجموعه‌ای چشم‌نواز از لوسترها و روشنایی‌های شیک و مدرن، عاشقان طراحی داخلی و نورپردازی را همین حالا هم به خود جلب کرده است. این بازار اقدام به فروش و نمایش لوسترها و چراغ‌های روشنایی با طرح‌ها و اشکال متنوع کرده و برای هر سلیقه‌ای گزینه‌ای دارد.

یکی از نکات برجسته نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران محصولات با کیفیت بالا و طراحی‌های منحصر به فرد است که توسط برترین طراحان و تولیدکنندگان این صنعت تولید می‌شوند. علاوه بر آن، این بازار به مشتریان خود امکان مشاهده و انتخاب محصولات به صورت زنده و حضوری را می‌دهد، در نتیجه مشتری بهترین تصمیم‌گیری را می‌کند.

بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران افتتاح شد

استقبال متخصصان حوزه خرده فروشی از افتتاح نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران

افتتاح نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران با استقبال فعالین صنعت خرده فروشی مواجه شد. از جمله دکتر شاهرخ کشاورز به استقبال این بازار جذاب رفت. شاهرخ کشاورز بنیانگذار نمایشگاه (Iran Retail Show) ، کنفرانس سالانه (Iran Retail Awards) و ماهنامه تجارت طلایی (نشریه تخصصی حوزه مراکزخرید، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ریتیل و فروشگاه‌داری) است و از جمله چهره‌هایی است که وقت خود را صرف توسعه سطح کیفی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و صنعت خرده فروشی کرده است.

بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران افتتاح شد

نمایشگاهی درست در مکانی درست‌تر

جشن افتتاحیه این بازار کم‌نظیر و نور هنر دیروز با حضور صاحبان کسب‌وکار، هنرمندان و البته مدیران بازار بزرگ جهیزیه در حالی برگزار شد که تا همین امروز هم نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران توانسته به خوبی خود را به سطح مراکز سنتی فروش لوستر برساند و توجه خریداران را جلب کند.

اهمیت این ماجرا وقتی بیشتر می‌شود که از محل افتتاح، امکانات و تنوع این جشنواره دائمی نور، هنر و صنعت مطلع باشیم. بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران درست در میدان شوش تهران افتتاح شد و قطب جدیدی در صنعت لوستر و روشنایی کشور ایجاد کرد و مراکز سنتی این صنعت را تحت تاثیر قرار داد.

ویژگی بعدی نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران اشتغال‌زایی گسترده در کنار میزبانی از معتبرترین برندها و تولیدکنندگان لوستر به صورت مستقیم و بدون واسطه است، مسئله‌ای که به حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی جامع عمل پوشانده است.

اما نباید از امکانات جذاب جانبی جهیزیه ایران برای میزبانی از بزرگ‌ترین نمایشگاه دائمی لوستر ایران گذشت. به جز تنوع بی‌نظیر لوستر و قیمت آن شما با امکاناتی همچون فوت کورت، اتاق کودک و پارکینگی مجهز رو به رو هستید تا خریدی بدون نگرانی و دغدغه را تجربه کنید.

از معماران تا طراحان و خانواده‌ها؛ جهیزیه ایران دنبال رضایت همه است

به گفته مدیران جهیزیه ایران بازار لوستر این مجتمع تجاری دنبال فراهم آوردن یک محیط فوق‌العاده برای همه کسانی است که به دنبال خرید لوسترهایی منحصر به فرد هستند. یکی از اهداف بازار بزرگ لوستر جهیزیه ایران جلب نظر تمام افراد، از طراحان و معماران تا مشتریان خرده‌فروشی و عمده‌فروشی است. در واقع جهیزیه ایران دوست دارد با تکیه بر تنوع و کیفیت خود نظر تمام مشتریان خود را جلب کند.

به طور کلی افتتاح نمایشگاه دائمی لوستر جهیزیه ایران به عنوان یک قدم نو در صنعت لوستر و نورپردازی و دکوراسیون داخلی شناخته می‌شود و مشتاقان این صنعت را به سمت خود جلب کرده است. با توجه به علاقه‌مندی رو به رشد مردم به دکوراسیون منزل و فضاهای تجاری، به نظر می‌رسد جهیزیه در آینده نه چندان دور محل ملاقات علاقه‌مندان به صنعت لوستر، طراحی داخلی و دکواسیون باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید