بدون شک با شنیدن نام دوربین مداربسته، ادارات و مجتمع های تجاری پر تردد و همچنین دوربین های مدار بسته پلیس راهور را به یاد خواهید آورد.

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل

این موضوع کاملا طبیعی بوده و به دلیل نیازمندی این مراکز به داشتن امنیت بالا، از دوربین های مدار بسته استفاده می گردد. استفاده از مدار بسته برای منازل و ساختمان های مسکونی کم تر متداول هستند و هنوز به صورتی که شایسته است در اذهان عمومی جای خود را پیدا نکرده اند.

امنیتی که دوربین های مدار بسته برای محیط های اداری و تجاری به ارمغان می آورند برای ساختمان های مسکونی نیز قابل تعمیم می باشد. با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی، این نیاز به وجود آمد که از دوربین های مدار بسته جهت بالا بردن امنیت ساختمان استفاده شود. با استفاده از دوربین مداربسته برای منازل مسکونی و آپارتمان ها، در هر لحظه می توان شرایط را مورد بررسی قرار داده و از وجود امنیت و شرایط عادی اطمینان حاصل کرد.

نصب دوربین های مداربسته برای منازل اگرچه ضروری هستند اما دقت در انتخاب برند دوربین و همچنین نکات نصب می تواند تا حد زیادی امنیت مورد نظر ساکنین را تامین نماید.دوربین مداربسته داهوا یک برند معتبر و شناخته شده میباشد که میتواند امنیت منزل و محل کار شما را تامین نماید.که در انواع مختلفی از نظر کارایی و کیفیت تصویر به بازار عرضه شده است.

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل

محل مناسب نصب دوربین مداربسته برای منزل

انتخاب محل مناسب برای نصب دوربین مدار بسته بسیار مهم است. جهت دستیابی به این امر باید به بررسی محیط پیرامون پرداخته و نقاط و مکان هایی که دارای تردد بیشتری هستند و نقاطی که نیازمند امنیت بیشتری نسبت به دیگر نقاط می باشند تعیین گردند. اگر چه نقاط حساس هر ساختمان مسکونی می تواند متفاوت باشد.

ورودی ساختمان

ورودی تمامی ساختمان ها جزو نقاط پر تردد و حساس به شمار می روند، تفاوتی نیز در نوع کاربری وجود نداشته و برای ساختمان های اداری و تجاری نیز ورودی بسیار حیاتی است. از طریق کنترل بخش ورودی ساختمان می توانیم به راحتی افرادی که مشکوک هستند را مورد شناسایی قرار دهیم. بهترین وضعیت برای نصب دوربین در مبادی ورودی ساختمان ها، در ارتفاعی بالاتر و به دور از دسترس می باشد. همچنین برای این نقطه از دوربین های با کیفیت تصویر بالا استفاده می شود.

درب پشتی ساختمان

بهترین نقطه برای شروع سرقت مربوط به درب های پشتی و کم تردد ساختمان ها می باشد. سارقین معمولا برای برنامه ریزی سرقت خود از مبادی کم تردد استفاده می نمایند. با نصب دوبین مدار بسته در قسمت درب پشتی، می توان به سادگی امنیت این نقطه را نیز تامین نمود و آسایش را برای ساکنین ساختمان به ارمغان آورد.

پارکینگ و پشت بام

پارکینگ محلی است که افراد اتومبیل های خود را در آن پارک می کنند و به دلیل قیمت بالایی که دارند کاندید سرقت هستند. با نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ سبب افزایش امنیت مالی برای سرمایه ساکنین ساختمان خواهیم شد.

پشت بام ها به دلیل اینکه امکان دارد به ساختمان های همسایه نیز راه داشته باشند، امکان انتخاب برای ورود برای سرقت را دارند. بنابراین نصب دوربین در پشت بام برای چنین مواردی می تواند بسیار بازدارنده باشد.

نصب دوربین در حیاط

حیاط منازل نیز گزینه مناسبی برای ورود سارقین می باشند، به خصوص زمانی که ساختمان جنوبی بوده و حیاط آن دارای تردد کمی باشد. با نصب دوربین های مدار بسته با کیفیت تصویر بالا، می توانیم به راحتی چهره افراد را نیز تشخیص دهیم.

نصب دوربین در داخل منزل

این مورد برای کسانی است که دارای حساسیت بالایی هستند یا اینکه دارای موارد بسیار ارزشمندی مانند شمش طلا و جواهرات فراوان، در خانه خود می باشند.

با نصب دوربین در داخل منزل امنیت را بالاترین حد آن خواهیم رساند، زیرا در صورتی که سارق جزو اهالی ساختمان باشد، تنها با استفاده از همین دوربین های داخل منزل قابل تشخصی می باشد.

با داشتن دوربین مدار بسته در منزل می توانیم در هر ساعت از شبانه روز، وضعیت منزل را مورد بررسی قرار دهیم. این ویژگی برای زمان هایی که در مسافرت هستیم بسیار کاربردی می باشد.

این موارد جزو بهترین مکان ها برای نصب دوربین می باشند؛ با این حال با توجه به موقعیت ساختمان و همچنین وضعیت تردد در آن امکان افزوده شدن دیگر مکان ها به موارد فوق نیز وجود دارد.

در برخی موارد نیز، محل های یاد شده نیاز نبوده و تنها با نصب دوربین در برخی از نقاط می توان امنیت را به طور کامل برقرار نمود.

اهمیت نصب دوربین مداربسته

به احتمال فراوان، معرفی محل های متداول و مناسب برای نصب دوربین مدار بسته، اهمیت آن ها را نیز خاطر نشان نموده است.

امنیت، واژه ای است که بشر از دیرباز به دنبال آن بوده است، در گذشته به شکل های دیگر و در روزگار ما استفاده از دوربین های مدار بسته امنیت را برای ما به دنبال خواهد داشت.

دوربین های مدار بسته امکان رصد لحظه ای تصاویر را به ما می دهند و حتی در صورتی که حادثه ای بروز نماید، می توان با مرور مجدد تصاویر ضبط شده توسط دوربین ها به  علت وقوع آن دستیابی پیدا کرد.

برای منازل می توان از هر دو نوع دوربین های مدار بسته یعنی آنالوگ و دوربین های تحت شبکه استفاده کرد. البته استفاده از دوربین های آنالوگ به دلیل قیمت پایین تر آن ها و پیچیدگی کم تر نسبت به دوربین های تحت شبکه، بیشتر مورد پسند افراد می باشد.

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل

دوربین داهوا،بهترین دوربین مداربسته امنیتی

شاید با این سوال مواجه شده باشید که با وجود برند های فراوانی که در حوزه دوربین مداربسته فعالیت می نمایند، کدام یک بهترین دوربین مدار بسته برای منزل می باشد؟

دوربین داهوا جزو بهترین برند هایی است که در بازار دوربین های مداربسته وجود دارد. کیفیت مثال زدنی و داشتن محصولات متناسب با نیاز مشتری دو عامل اصلی در رشد این برند خوش آوازه می باشد.

دوربین های مدار بسته داهوا دارای انواع آنالوگ و دوربین های تحت شبکه هستند و برای هر سلیقه ای، محصولی برای ارائه در نظر گرفته اند.

برای تهیه محصولات دوربین مدار بسته داهوا می توانید به مجموعه دیجی داهوا که نمایندگی رسمی دوربین های داهوا در ایران می باشد مراجعه نموده و در کم ترین زمان محصول مناسب خود را تهیه نمایید.قیمت دوربین داهوا بسیار اقتصادی و به صرفه بوده و شما میتوانید با قیمتی مناسب محصول مورد نظر خود را در بالاترین کیفیت تهیه نمایید.

برای اطلاع از قیمت ها و راهنمایی با کارشناسان فروش ما در دیجی داهوا با شماره ۰۲۱-۹۱۰۰۶۰۰۸  تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید