با پیشرفت تکنولوژی، ابزارهایی برای ثبت و ضبط تصاویر و داده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین مداربسته بی‌سیم بهتر است یا با سیم (کابلی)؟

دوربین‌های مداربسته از جدیدترین وسایل امنیتی محسوب می‌شوند. این دوربین‌ها را می‌توان در مکان‌های مختلف نصب و راه‌اندازی کرد. بسیاری از افراد به اهمیت نصب دوربین مداربسته پی برده‌اند. یکی از کارهایی که باید برای افزایش امنیت هر نوع ساختمانی انجام دهید، نصب دوربین مداربسته است.

 دوربین‌های مداربسته در مدل‌ها و انواع مختلف تولید می‌شوند. بنابراین، قبل از خرید، بهتر است که با انواع دوربین‌ مداربسته بیسیم و باسیم به همراه مزایا و معایب آن‌ها بیشتر آشنا شوید. شما می‌توانید هر یک از مدل‌های دوربین مداربسته مورنظرتان را از طریق فروشگاه topdoorbin انتخاب و خریداری کنید. این فروشگاه سال‌های زیادی است که در زمینه فروش محصولات مختلف از قبیل دوربین مداربسته به صورت اینترنتی می‌کند.

شما می‌توانید بعد از بررسی مزایا و معایب هر یک از دوربین‌های باسیم و بی‌سیم، برای خرید بهترین مدل دوربین مداربسته اقدام کنید. انواع دوربین‌های باسیم و بی‌سیم در فروشگاههای اینترنتی به فروش می‌رسند. جهت اطلاع از مشخصات دوربین‌های مداربسته، قیمت و نحوه خرید می‌توانید به سایت topdoorbin مراجعه کنید. با یکبار خرید دوربین مداربسته از فروشگاه اینترنتی topdoorbin، مشتری ثابت این فروشگاه خواهید شد.

مزایای دوربین مداربسته بی‌سیم

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم، گزینه‌ای عالی برای نصب در مکان‌های مختلف هستند. قبل از تصمیم‌گیری در زمینه خرید دوربین مداربسته بی‌سیم، بهتر است که با معایب و مزایای این محصول بیشتر آشنا شوید.

یکی از مزایای مهم دوربین مداربسته بی‌سیم، قابلیت نصب آسان است. بنابراین، نصب دوربین مداربسته بی‌سیم می‌تواند توسط خود شخص به راحتی انجام شود. دوربین‌های بی‌سیم را می‌توان حتی در مکان‌های مرتفع نصب کرد، زیرا به تابلوهای سوئیچ و سایر پریزها نیاز ندارید.

  • بازیابی فیلم‌های ذخیره شده از دوربین‌های بی‌سیم آسان است. شما می‌توانید از راه دور به داده‌ها با دستگاه‌های هوشمند دسترسی پیدا کنید. همچنین، تصاویر و فیلم‌های دوربین را می‌توانید به صورت زنده در موبایل خود مشاهده کنید.
  • دوربین‌های بی‌سیم از نظر اندازه، جمع و جور هستند. حمل این نوع دوربین‌ها آسان است و سنگین نیستند. دوربین‌های بی‌سیم را می‌توان در یک گوشه از دیوار یا در قفسه‌ها پنهان کرد.

معایب دوربین مداربسته بی‌سیم

علاوه بر مزایا، نصب و استفاده از دوربین‌های بی‌سیم ممکن است با معایبی همراه باشد. این معایب عبارتند از:

  • پهنای باند محدود: یکی از معایب دوربین مداربسته بی‌سیم، پهنای باند محدود امواج خروجی دوربین است. اگر اینترنت از نوع پرسرعت باشد، در ساعت اوج مصرف اینترنت، پهنای باند کاهش پیدا می‌کند. در این صورت، انتقال تصویر دوربین مداربسته بی‌سیم دچار افت کیفیت یا اختلال می‌شود.
  • میزان سرعت کم در انتقال داده: یکی از معایب دیگر دوربین‌های بی‌سیم، سرعت کمتر در انتقال دادهها و اطلاعات است. به دلیل پهنای باند محدود و اختلال در شبکه اینترنت، سرعت دوربین مداربسته بی‌سیم کمتر است.
  • کاهش کیفیت تصاویر و فیلمها: به دلیل اختلال در ثبت و ضبط تصاویر و فیلم‌ها ممکن است که ویدیو به دلیل کیفیت بالایی نداشته باشد. بنابراین، کاهش کیفیت تصاویر را می‌توان جزو معایب دوربین‌های مداربسته در نظر گرفت.

مزایای دوربین مداربسته کابلی


دوربین مداربسته کابلی به دلیل مزایایی که دارد، برای نصب در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. مزایای استفاده از دوربین کابلی عبارتند از:

  • افزایش امنیت در حفظ اطلاعات
  • تداخل شبکه اینترنت کمتر
  • کیفیت بالا در ثبت تصاویر و فیلمها

معایب دوربین مداربسته کابلی


علاوه بر مزایا، نصب و استفاده از دوربین‌ها مداربسته کابلی با معایبی نیز همراه است. معایب دوربین مداربسته کابلی عبارتست از:

  • صرف زمان بیشتر برای نصب دوربین: به منظور نصب دوربین‌های کابلی به زمان بیشتری احتیاج دارید. یکی از بزرگترین معایب دوربین کابلی، نصب زمانگیر است. چندین کابل باید برای نصب دوربین مورد استفاده قرار بگیرند و به همین دلیل، پروسه نصب بیشتر طول می‌کشد.
  • انعطاف‌پذیری کمتر: دوربین‌های مداربسته کابلی به اتصال به اینترنت و منبع تغذیه احتیاج دارند. در نتیجه، این دوربین‌های انعطاف‌پذیری کمتری دارند. شما نمی‌توانید دوربین‌های مداربسته کابلی را در هر مکانی نصب کنید.
  • قابلیت حمل سخت‌تر: یکی از معایب دوربین مداربسته، قابلیت حمل سخت‌تر است. در پروسه نصب دوربین‌های کابلی، از کابل‌های مختلف استفاده می‌شود. در نتیجه، جابه جایی سیستم دوربین مداربسته سخت‌تر خواهد بود.

مقایسه دوربین مداربسته باسیم(کابلی) با بی سیم (وایفای)

دوربین مداربسته بی‌سیم بهتر است یا با سیم (کابلی)؟


دوربین‌های بی‌سیم و باسیم دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند. دوربین مداربسته کابلی دارای سیستم بسته است و در نتیجه امکان هک دستگاه وجود ندارد. در واقع، از اطلاعات موجود در دستگاه دوربین مداربسته کابلی در برابر هکرها محافظت می‌شود. اما امکان هک اطلاعات در دوربین‌های بی‌سیم وجود دارد. بنابراین، اگر قصد خرید دوربین مداربسته با امنیت بیشتر را دارید، به شما خرید دوربین کابلی را پیشنهاد می‌کنیم.


دوربین‌های بی‌سیم و باسیم از نظر نحوه انتقال اطلاعات و داده‌ها با یکدیگرتفاوت دارند. در دوربین‌های بی‌سیم، انتقال داده‌ها و تصاویر به دستگاه ضبط‌کننده، بدون سیم صورت می‌گیرد. در دوربین‌های باسیم، انتقال اطلاعات و داده‌ها به وسیله دستگاه ضبط‌کننده DVR انجام می‌شود.

دوربین‌های بی‌سیم و با سیم از لحاظ نحوه نصب آسان با یکدیگر تفاوت دارند. نصب دوربین‌های بی‌سیم، راحت‌تر انجام می‌شود. شما می‌توانید در ارتفاعات و مکان دلخواه‌تان، دوربین‌های بی‌سیم را نصب کنید. پس اگر نصب آسان دوربین برای شما حائز اهمیت است، پیشنهاد می‌کنیم که دوربین بیسیم را انتخاب وخریداری کنید.

یکی از تفاوت‌های دیگر دوربین بی‌سیم و باسیم، ثبت تصاویر و فیلم‌ها با کیفیت‌های متفاوت است. کیفیت تصاویر و فیلم‌های ضبط شده در دوربین‌های بی‌سیم، کمتر است. بنابراین، اگر قصد ثبت تصاویر و فیلم‌ها با کیفیت بالاتر و وضوح بیشتر را دارید، خرید و نصب دوربین‌های بی‌سیم باسیم بهترین انتخاب است.

دوربین مداربسته بی‌سیم بهتر است یا با سیم (کابلی)؟



مقایسه دوربین مداربسته با سیم یا بی سیم از نظر کاربرد و نحوه نصب

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم و باسیم دارای کاربردهای یکسانی هستند. اما این دوربین‌ها، نحوه نصب متفاوتی دارند. دوربین‌های با سیم دارای انعطاف‌پذیری کمتری هستند. شما برای نصب دوربین‌های بی‌سیم نیاز به دسترسی به پریز برق دارید. اما دوربین‌های بی‌سیم به راحتی در مکان موردنظر نصب می‌شوند. به علت عدم نیازبه پریز می‌توان دوربین‌های بی‌سیم را در مکان‌هایی با ارتفاع زیاد نیز نصب کرد.

خرید انواع دوربین مداربسته از فروشگاه تاپ دوربین

دوربین مدار بسته، یک ابزار مهم امنیتی است. با نصب دوربینها در مکانهای مختلف میتوانید امنیت ساختمانها را افزایش دهید. اگر تصمیم به نصب دوربین مدار بسته برای خانه یا محل کار خود دارید، باید بهترین دوربین مدار بسته را انتخاب کنید. شما باید تصمیم بگیرید که کدام نوع دوربین مداربسته مناسب‌تر است. قبل از تصمیم‌گیری، باید بدانید دوربین مدار بسته بی‌سیم و با سیم چه دوربین‌هایی هستند و چه مزایا و معایبی دارند.

دوربین مداربسته با سیم و بدون سیم را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کنید. تاپ دوربین، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی قدیمی است که در زمینه فروش انواع دوربین مداربسته فعالیت می‌کند. در فروشگاه اینترنتی تاپ دوربین، دوربین‌های مداربسته باسیم و بدون سیم به فروش می‌رسند. با خرید دوربین مداربسته به صورت اینترنتی دیگر لازم نیست که وقت خود را صرف خرید حضوری کنید.

خرید از این فروشگاه اینترنتی با مزایایی همراه است. از مزایای خرید دوربین مداربسته از این فروشگاه می‌توان به ضمانت برگشت محصول، تضمین اصالت کالا، ارسال به موقع و پرداخت درب منزل اشاره کرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت تاپ دوربین، محصول موردنظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید