اگر مایلید که درباره این جزیره بسیار زیبا و جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری آن بیشتر بدانید پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا آخر بخوانید.

جاذبه‌های گردشگری جزیره بالی + عکسی شگفت‌انگیز

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: جزیره بالی در کشور اندونزی در نزدیکی دریای هند و آرام قرار دارد. این جزیره بی‌نظیر که هر ساله افراد زیادی را برای گردشگری به خود جذب می‌کند جاذبه‌های بسیار منحصر به فردی را در خود جای داده است. جالب است که بدانید بالی با مساحت ۵۶۰۰ کیلومتر مربعی که دارد به اندازه یک کشور وسیع رونق و البته شگفتی دارد. کشور اندونزی داراری جمعیت مسلمان زیادی است، اما جزیره بالی از اسلام تبعیت نمی‌کند و بیش از ۹۰ درصد مردم در جزیره بالا از مذهب هندو تبعیت می‌کنند. نکته جالب تر درباره جزیره بالی این است که اکثر مردم این جزیره به زبان انگلیسی مسلط هستند و این امر به دلیل حضور گسترده توریست در این کشور است. اگر مایلید که درباره این جزیره بسیار زیبا و جاذبه‌های بی‌نظیر گردشگری آن بیشتر بدانید پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را تا آخر بخوانید.

چه جاذبه‌های گردشگری در جزیره بالی قرار دارند؟

  • از کوه‌های آتشفشانی فعال بالی دیدن کنید: اگر به فکر تجربه هیجان در سفرتان هستید پیشنهاد ما به شما این است که حتما از کوه‌های آتشفشان فعال این جزیره دیدن کنید. بازار گردی و تجربه هیجانهای آبی در اکثر مقاصد گردشگری که انتخاب می‌کنید وجود دارند، اما بازدید از کوه آتشفشانی چیز دیگری است.

  • از جنگل‌های بالی دیدن کنید: دیدن کردن از طبیعت بسیار بکر جزیره بالی به همراه لذت بردن از تفریحات مفرحی همانند رفتینگ، سافاری، دوچرخه سواری و کوه نوردی چیزی است که نمیتوانید در یک مقصد گردشگری همه را گرد هم بیابید و این جزیره بالی است که می‌تواند تمامی این تفریحات را در اختیار شما قرار دهد.

  • از مزارع برنج پلکانی بالی دیدن کنید: همانطور که می‌دانید شمال ایران مملو از برنج کاری و مزارع پلکانی است و در مقابل جزیره بالی است که بخاطر کوه‌های حاصل خیزش توانسته چنین بستری را برای برنج کاری و پدید آوردن مزارع پلکانی فراهم کند. کوه‌های آتشفشانی در طی سالیان متوالی با به جای گذاشتن خاکسترهای فراوان آتشفشانی خاک بسیار حاصل خیزی را برای این مزارع برجای گذاشته اند.

  • در جزیره بی‌نظیر بالی غواصی کنید: اگر تجربه غواصی در زیر دریا را دارید غواصی کردن در میان اقیانوس آرام و اقیانوس هند تجربه‌ای بسیار متفاوت با آنچه قبلا داشته‌اید خواهد بود. مرجان‌های دریایی بسیار زیبا، ماهی‌های رنگارنگ، لاک پشت‌های کوچک و بزرگ به همراه دیدن کردن از سفره ماهی‌ها تجربه‌ای است که به طور یقین فراموش نخواهید کرد.

بهترین فصل برای سفر کردن به جزیره بالی چه فصلی است؟

همانطور که می‌دانید بهترین فصل برای سفر فصل تابستان و البته بهار است و این جزیره بالی است که در فصل بهار فستیوال‌های بهاره بسیار گسترده‌ای را که پر از شور و هیجان است را در خود برگزار می‌کند و در این فصل شاهد بیشترین حجم مسافر و توریست از سراسر دنیاست. فصل پاییز در بالی با مسابقاتی که در آن شاهد گاو بازی هستیم آغاز می‌شود و با جود دریا پرتلاطم‌تر تفریحات آب همچنان ادامه دارند. تفریحات در فصل زمستان در بالی جزیره بدون سرما و یخبندان همچنان ادامه دارند و در این فصل خبری از سرما و یخبندان نیست. جالب است که بدانید دما و رطوبت همچنان بالاست، اما بهترین پیشنهاد ما برای شما دیدن کردن از این جزیره در فصل بهار است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید