در پی ادامه یافتن مرحله چهارم انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ امروز در قاره آسیا، تیم ملی بسکتبال ایران امروز به مصاف استرالیا خواهد رفت.

تیم ملی بسکتبال ایران به مصاف استرالیا می‌رود

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پنجره چهارم مرحله انتخابی جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ امروز در قاره آسیا ادامه پیدا خواهد کرد که دو تیم ایران و استرالیا در دومین بازی خود در این پنجره، از ساعت ۱۳ و در شهر بندیگو استرالیا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ملی پوشان کشورمان که پنجشنبه شب توانستند با بردی حساس مقابل ژاپن کمی وضعیت خود را در جدول بهبود بخشند، میهمان استرالیایی خواهند بود که هر هفت بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و یک ماه پیش نیز در کاپ آسیا به عنوان قهرمانی رسید. استرالیایی‌ها در آخرین بازی خود موفق شدند بحرین را با نتیجه ۱۰۴ بر ۵۰ در هم بکوبند.

تیم ایران که در بازی امروز چند بازیکن کلیدی خود از جمله حامد حدادی، بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی را به همراه ندارد، در دوره گذشته نیز با کانگوروها همگروه بود که در بازی اول با نتیجه ۷۶ بر ۴۶ مغلوب شد اما توانست در تهران و در یک مسابقه تاریخی با نتیجه ۸۵ بر ۷۴ از سد استرالیا عبور کند تا آخرین شکست استرالیایی‌ها در قاره کهن را رقم بزند و جشن صعود به جام جهانی را در خانه برپا کند.

در شرایطی که سعید ارمغانی ترجیح داده تا متین آقاجانپور، حسن علی اکبری و سالار منجی را جایگزین بازیکنان غایب تیم ملی ایران کند، استرالیایی‌ها نیز با ترکیبی پا به این مسابقه می‌گذارند که تنها نام ۳ بازیکن از تیم قهرمان کاپ آسیا در آن به چشم می‌خورد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید