۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کد خبر: 55383980

هر مسافر و گردشگری برای سفر به جزیره کیش تمایل دارد تا بداند "کفش مناسب برای کیش" چه کفشی است، با ما همراه باشید تا پاسخ آن را بیابیم.

کفش مناسب برای کیش

سلام نو _ سرویس گردشگری: جزیره زیبای کیش پر از جاذبه‌های گردشگری است و برای دیدن هر یک از این شگفتی‌ها نیاز است تا کفش مناسب برای کیش را انتخاب کنیم. کفش یک همسفر پوشیدنی که خیلی‌ها معتقدند قلب دوم است و راحتی و کیفیت آن نسبت مستقیم با آسایش و راحتی ما دارد.

موقعیت کیش

کیش جزیره‌ای شگفت‌انگیز در جنوب ایران و شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان است و به دلیل همسایگی با خلیج همیشه فارس مملو از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و به سبب قرارگیری در منطقه آزاد تجاری، هتل‌ها، مراکز تفریحی و تجاری زیادی دارد. این جزیره ۹۱.۵ کیلومتر مربعی با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰۰۰، سالانه دو میلیون گردشگر و مسافر را به خود جذب می‌کند و همین نشان از اهمیت و پتانسیل‌های آن است.

کفش مناسب برای کیش با توجه به آب‌وهوای آن

اگر در پی آن باشیم تا بدانیم کفش مناسب برای کیش چه نوع و مدل کفشی است در وهله اول بهتر است از شرایط اقلیمی این نقطه و همین‌طور وضعیت آب‌وهوای آن بیشتر بدانیم تا بهترین و مطلوب‌ترین انتخاب را در راستای داشتن یک همسفر و هم‌قدم همیشگی انجام دهیم. دمای منطقه آزاد کیش بین خیلی گرم و نسبتا گرم ارزیابی شده و میانگین دمایی آن ۲۶.۶ درجه در سال است و در دسته‌بندی اقلیمی در اقلیم گرم و مرطوب جای دارد.

لازم است به این میانگین دما، رطوبت نسبی ۶۰ درصدی در اکثر فصول سال و البته ساعات آفتابی زیاد را نیز اضافه کنیم، به همین جهت انتخاب کفش مناسب برای کیش و لباس بسیار اهمیت دارد. این جزیره دوست‌داشتنی در فصل‌های بهار و تابستان به دلیل دمای خیلی گرم می‌طلبد تا برای گشت‌وگذار و گردش در آن کفش‌های خنک و نخی یا صندل بپوشیم تا از طریق این جنس و مدل کفش‌ها جریان هوای بیشتری را احساس و تجربه کنیم.

کفش مناسب برای کیش در فصل‌های پاییز و زمستان می‌تواند اندکی متفاوت باشد و در صورت پوشیدن و استفاده از کفش‌های ورزشی و بسته در این فصول چندان گرما آزاردهنده نخواهد بود. بسیاری برای ساحل و تفریحات آبی از کفش‌های ساحلی استفاده می‌کنند که به دلیل ساخته شدن این جنس کفش‌ها از مواد اولیه‌ی پلاستیکی، قدم زدن کنار ساحل و رفتن در آب بدون دغدغه خرابی کفش باشد. در نظر داشته باشیم انتخاب کفش مناسب از ملزومات هر سفری است.

کفش مناسب برای کیش

انتخاب کفش مناسب برای کیش با توجه به فرم پا

بهتر است بدانیم پاها در طول زمان تغییر فرم و اندازه می‌دهند از این رو اگر سال‌ها قبل پای خود را اندازه‌گیری کرده و بر طبق آن کفش خریداری می‌کنید احتمال اینکه کفش جدید مناسب پای شما نباشد و سبب اختلالات پا شود وجود دارد. در صورتیکه در حال جمع کردن وسایل کوله یا چمدان خود هستید و می‌خواهید بدانید بعد از توجه به شرایط آب‌وهوا در راستای انتخاب کفش مناسب برای کیش، دیگر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد حتما این موارد را در نظر بگیرید:

  • اندازه‌گیری پای خود را در اواخر روز انجام دهید و در این حین به صورت ایستاده باشید.
  • کفش مناسب برای کیش در صورتیکه صندل نباشد، نیازمند پوشیدن جوراب مناسب است.
  • زمان خرید، هر دو کفش را بپوشید و با آن راه بروید.
  • از ابتدای انتخاب و خرید، کفش باید راحت باشد (به وعده‌های فروشنده توجه نکنید).
  • کفش‌های چرم برای منطقه‌ای نظیر کیش مناسب نیستند از این رو از برداشتن آن برای سفر به این منطقه پرهیز کنید.
  • انتخاب کفش نیاز به پوشیدن و امتحان کردن دارد، به طور معمول خرید آنلاین کفش با توجه به ویژگی‌هایی که ذکر شد چندان توصیه نمی‌شود.

کفش مناسب برای کیش

در نهایت کفش‌های سبک و راحت مثل کفش‌های ورزشی، کفش‌های پارچه‌ای و نخی، صندل‌های جلو باز یا بسته، کفش‌های ساحلی یا استخری و کفش‌های تابستانه برای سفر به کیش مطلوب و رضایت‌بخش خواهند بود و پوشیدن هر یک از آن‌ها آسایش و راحتی را فراهم می‌آورد.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید