۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 55383301

اگر قصد سفر به جزیره شگفت‌انگیز کیش را در سومین فصل سال دارید قطعا برای شما این سوال پیش آمده که "وسایل سفر به کیش در پاییز" چه چیزهایی است. با ما همراه باشید تا پاسخ آن را دریابید.

وسایل سفر به کیش در پاییز

سلام نو _ سرویس گردشگری: کیش با قرارگیری در استان هرمزگان و خلیج فارس زیبا و به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان، مراکز تفریحی و تجاری و نیز هتل‌های متعدد به عنوان یکی از مقاصد پربازدید خاورمیانه محسوب می‌شود، از این رو سالانه جمعیت بسیاری برای گردش، تفریح و خرید به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.

کیش با توجه به طبقه‌بندی اقلیمی، دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است و همین موضوع سبب شده تا مسافران و گردشگران زیادی سفر به این مقصد را در فصول سرد سال انتخاب کنند تا از آسایش دمایی بیشتری برخوردار شوند. ناگفته نماند که تمامی فضاهای بسته از جمله هتل‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و حتی تاکسی‌ها به سیستم سرمایشی مجهز هستند و شما در فضاهای باز گرما و رطوبت هوا را تجربه خواهید کرد.

وسایل مورد نیاز برای سفر به کیش

برای سفر به کیش در پاییز چه وسایلی مورد نیاز است؟ این سوال هر گردشگری است که تمایل دارد در فصل دوست‌داشتنی پاییز به کیش سفر داشته باشد. سفر به جزیره کیش مانند سفر به هر نقطه‌ی دیگری نیازمند لباس و وسایل شخصی، وسایل الکترونیکی و دیجیتال و در نهایت لوازم تفریح‌های آبی و ساحلی است.

قطعا وسایل سفر به کیش در پاییز مواردی را به چک لیست شما اضافه و یا از آن کم می‌کند. برای جمع کردن وسایل مورد نظرتان مهم‌ترین و تأثیرگذارترین موضوع، آب‌وهوای مقصد با توجه به فصل است. جزیره کیش در فصل پاییز دارای آب‌وهوای معتدل است و دمای هوا بین 18 تا 25 درجه متغییر، همین امر نیاز شما را به بعضی وسایل و لباس‌ها در این فصل تقلیل می‌دهد.

چک لیست وسایل سفر به کیش در پاییز

لباس: فرقی نمی‌کند برای سفر به کیش کوله بردارید یا چمدان، اولین وسیله‌ای که در سفر خود نیاز دارید لباس است. همان‌طور که گفته شد پاییزهای کیش معتدل است و همین امر شما را برای به همراه داشتن ژاکت، پلیور، کاپشن و بافت‌های گرم بی‌نیاز می‌کند، تنها چیزی که بهتر است همراه داشته باشید سویی‌شرت است.

وسایل سفر به کیش در پاییز

کفش: در وسایل سفر به کیش در پاییز یکی از اساسی‌ترین وسایل کفش راحت است. در این فصل نیازی به صندل ندارید و با پوشیدن کفش ورزشی یا کفشی با کفی و زیره‌ی مناسب پیاده‌روی‌های بی دردسری خواهید داشت. پیشنهاد می‌کنیم چند جفت جوراب در کوله یا چمدان خود جا دهید.

وسایل شخصی: آفتاب‌سوختگی بدترین اتفاق هر سفر است و روز و شب را بر شما سخت می‌کند به همین دلیل در هر فصلی که به کیش سفر می‌کنید حتی در فصول سرد، کرم ضدآفتاب همراه داشته باشید و اگر در فضای باز هستید هر 4-3  ساعت کرم خود را تجدید کنید.

عینک آفتابی و کلاه را در وسایل سفر به کیش در پاییز فراموش نکنید چرا که این جزیره زیبا در منطقه بیشترین ساعات آفتابی را دارا است.

داروهایی که در حال مصرف آن هستید را به میزانی بیشتر از نیاز مدت سفر خود همراه داشته باشید و یک گوش‌گیر ساده می‌تواند آرامش و خواب راحت را برای شما به ارمغان آورد، پس از آن غافل نشوید.

لوازم بهداشتی: یکی از اتفاقات ناخوشایند که در محیط‌های گرم رایج است، بوی بد همسفر یا هر بازدیدکننده‌ است. با استحمام و تعویض لباس و استفاده از مام، بادی اسپلش و دئودرانت می‌شود در روزهای آفتابی کیش خوشبو بود.

یک حوله سبک نه تنها برای حمام کردن به کار می‌آید بلکه برای تفریحات آبی نیز کارایی دارد، لیف و شامپو و صابون از دیگر مواردی است که همراه داشتن آن ضروری است. مسواک و خمیر دندان هم برای تمیزی و بهداشت دهان و دندان در سفر و البته برای لبخندی بی‌دغدغه موقع گرفتن عکس‌های یادگاری حتمی است.

لوازم الکترونیک: وسایل الکترونیک و متعلقات آن از جمله وسیله‌های مهم برای سفر به کیش است. تلفن همراه، شارژر، پاوربانک و هندزفری شاید بخش جدایی‌ناپذیر هر سفری باشد. چه بسا بهتر است مبدل پریز نیز همراه خود داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم در صورتیکه به لپ‌تاپ در طول سفر خود نیاز ندارید، هر چند سبک باشد برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در جابه‌جایی و حمل‌ونقل با خود به سفر نبرید.

وسایل سفر به کیش در پاییز

چه مدارکی در وسایل سفر به کیش در پاییز لازم می‌شود

فلسفه کارت شناسایی همراه بودن با ما در هر جایی است. در صورتیکه تمایل دارید در هتل اقامت داشته باشید، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی و برگه تاییدیه رزرو هتل لازم و اجباری است از این رو توصیه می‌شود این مدارک را در کیف دستی، کمری یا کوله خود حمل کنید تا در دسترس باشد.

اگر خواهان اجاره خودرو و رانندگی در کیش هستید در وسایل سفر به کیش در پاییز گواهینامه را فراموش نکنید.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید