۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 55383138

بهترین مراکز خرید چابهار، مکان‌هایی هستند که گردشگران بتوانند در طول سفر خود با مراجعه به آن‌ها، انواع گوناگونی از جناس را در عین تنوع و کیفیت، با قیمت مقرون به صرفه دریافت کنند.

بهترین مراکز خرید چابهار

سلام نو _ سرویس گردشگری: سفر به بندر ساحلی چابهار یکی از مقاصد گردشگری مهم برای مردم اقصی نقاط ایران زمین به حساب می‌آید. بندر چابهار از زیبایی‌های طبیعی و جاذبه‌های گردشگری بسیاری تشکیل شده است که به همراه تفریحات آبی بی‌نظیر آن، یک مکان ایده‌آل برای مسافرت به شمار می‌آید. اما نکته حائز اهمیت در این باب، وجود بهترین مراکز خرید چابهار است. قطعا هر سفری جدای از تفریح، استراحت و گردشگری، به وسیله مراکز خرید مطلوب، تکمیل می‌شود. دقت کنید که باید بدانید چه اجناسی در چابهار ارزان است و این منطقه برای خرید هر جنسی مناسب نیست و باید اولویت بندی کنید.

بازار پردیس چابهار

یکی از مهم‌ترین و بهترین مراکز خرید چابهار، مرکز خرید پردیس محسوب می‌شود که در کنار چند بازار پر طرفدار دیگر قرار گرفته است. در مرکز خرید پردیس، فروشگاه‌های بسیاری وجود دارند که اجناس متنوعی را به مسافران عرضه می‌کنند. البته‌ در این مرکز خرید، پوشاک از سطح محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. وسایل الکترونیکی و دیجیتال به خصوص از نوع دست دوم، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و زیورآلات نیز در فروشگاه‌های این مرکز خرید به فروش می‌رسند.

آدرس بازار پردیس بندر چابهار: بلوار امام خمینی، به سمت کنارک، ۱۰ کیلومتر بیرون شهر، مقابل پارک چابهار. تلفن: ۰۵۴۳۵۳۱۳۸۱۶

بهترین مراکز خرید چابهار

بازار فردوس چابهار

بازار فردوس، اولین مرکز خرید مدرن چابهار است از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن یافت می‌شود. انواع پارچه، کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، تنقلات، خوراکی، لوازم آرایشی و بهداشتی در این بازار به وفور موجود هستند.

آدرس مرکز خرید فردوس چابهار: جنب اداره منطقه آزاد چابهار. تلفن:۰۵۴۳۵۳۱۲۵۰۰

بهترین مراکز خرید چابهار

اگر از خرید خسته شدید: جاذبه‌های چابهار به روایت تصویر

بازار صدف چابهار

بازار صدف یکی از مراکز خرید پرطرفدار چابهار است که علاوه بر گردشگران ایرانی، از توریست‌های خارجی نیز میزبانی می‌کند. این بازار در رده لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید چابهار قرار دارد که انواع متنوعی از مارک‌ها و برندها را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند. پارچه‌های متنوع، انواع کفش و پوشاک زنانه و مردانه، چای و شکلات، لوازم خانگی و برقی، لوازم الکترونیک و موبایل در این بازار موجود هستند.

ناگفته نماند که نمایندگی اکثر لوازم برقی‌ها در صدف حضور دارند. از سوی دیگر، پرطرفدارترین اجناس بازار صدف، موبایل، صندل و لوازم آرایشی به شمار می‌آیند.

آدرس بازار صدف چابهار: بلوار ریگی، منطقه آزاد تجاری چابهار. تلفن: ۰۵۴۳۵۳۱۳۵۰۰

بهترین مراکز خرید چابهار

بازار زن‌ها یا بازار مادر بزرگ‌ها در چابهار

بازار زن‌ها بخشی از بلوک بازار و از مراکز خرید چابهار به حساب می‌آید که سقف ندارد و سنتی است. لباس‌های بلوچی، ادویه جات و تمبر هندی در این بازار عرضه می‌شوند. بازار زن‌ها به قهوه خانه‌ای منتهی می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم حتما به آنجا بروید و یک کافه متفاوت را تجربه کنید. شیر چایی و پاکورا پیشنهاد بعدی ما به شما جهت سفارش در این قهوه خانه است.

بازار ابریشم چابهار

بازار ابریشم، یکی از بهترین مراکز خرید چابهار است که طرفداران بسیاری دارد. لباس و پوشاک، زیورآلات، نقره و بدلیجات و بسیاری از اقلام دیگر در این بازار موجود هستند. همچنین انواع کالاهای مصرفی مثل لوازم خانگی، محصولات آرایشی، محصولات صوتی و تصویری در بازار ابریشم چابهار یافت می‌شوند. بازار ابریشم به وسیله برگذاری قرعه کشی ماهانه، جوایز ارزشمندی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، مواد غذایی نیز در این بازار عرضه می‌شوند که به همین علت مردم محلی و گردشگران به هایپرمارکت‌های این بازار مراجعه می‌کنند.

بهترین مراکز خرید چابهار

مجتمع تجاری صالحیار چابهار، بازار تیس چابهار، دکه بازار چابهار و مرکز تجاری الماس چابهار نیز از جمله بهترین مراکز خرید چابهار به شمار می‌آیند.

چند نکته درباره خرید از چابهار

اصولا چابهار، در خود بازارهای سنتی و البته مراکز تجاری بسیار زیادی دارد که اگر راه خرید کردن از آن ها را بلد باشید، بهشت شما برای خرید کردن آن هم به صورت عمده و زیاد می شود. شما به عنوان یک خریدار می‌توانید از چابهار با استفاده از راهنمای خرید از بازارهای چابهار بهترین سوغات، صنایع دستی و محصولات مورد نیاز خود را حتی با بهترین قیمت خریداری نمایید. البته یکی از دلایلی که چابهار و بازارهایش برای خیلی ها جذاب هستند این است که، در بازارها و مراکز خرید این شهر می ‌توانید تا اجناس نسبتا ارزان و البته با کیفیتی را پیدا کنید.

چابهار با این که در منطقه ی آزاد واقع شده است و در آن همه جور جنسی پیدا می‌ شود ولی کیفیت اجناسش با مناطق اطرافش متفاوت است و خرید هم از آن به صرفه ‌تر است. اجناسی مثل پتو، ظرف و ظروف، پارچه، چای، نسکافه ، شکلات و عطر را می توانید با راحتی از چابهار خرید کنید و در عوض، در هنگام خرید اجناسی همچون لباس و یا هر نوع البسه ای، دقت را باید چاشنی کار خودتان قرار دهید.

فکر نکنید که بازارهای چابهار فقط برای خرید و فروش منسوجات فعالیت می کنند بلکه در این بازارها، برنج های هندی و پاکستانی، ترشی های بسته بندی و فله و مخصوصا ترشی انبه و لیمو را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی خوب در بازار سنتی چابهار با قیمتی بسیار مناسب می توانید تهیه نمایید

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید