۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 55383133

بندر چابهار و جزیره قشم از جمله پربازدیدترین مناطقی هستند که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند، در همین راستا فاصله دریایی چابهار تا قشم یکی از سوالات اساسی مسافران بندر چابهار به حساب می‌آید.

فاصله دریایی چابهار تا قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: بندر چابهار و جزیره قشم از جمله پربازدیدترین مناطقی هستند که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند، در همین راستا فاصله دریایی چابهار تا قشم یکی از سوالات اساسی مسافران بندر چابهار به حساب می‌آید.

از آنجایی که بندر چابهار و جزیره قشم، هر دو در جنوب کشور واقع هستند و زیبایی‌های بسیاری را در خود جای داده‌اند، معمولا مسافران می‌خواهند در یک زمان از هر دو منطقه دیدن کنند و بتوانند علاوه بر طبیعت بکر چابهار از تفریحات مدرن قشم نیز بهره ببرند. در همین جهت پاسخ به سوال فاصله دریایی چابهار تا قشم می‌تواند شما را برای بازدید از هر دو منطقه آماده کند.

فاصله دریایی چابهار تا قشم

فاصله دریایی چابهار تا قشم چقدر است؟

مسافت بین بندر چابهار و جزیره قشم حدود 777 کیلومتر است که به لحاظ زمانی از طریق خودروی شخصی 8 ساعت و 11 دقیقه به طول می‌انجامد. این مدت زمان برای سرعت میانگین 100 کیلومتر بر ساعت است.

لازم به ذکر است که فاصله دریایی این دو منطقه به علت عدم وجود مانع در مسیر کم‌تر است و حدود 6 الی 7 ساعت زمان می‌برد تا با قایق از بندر چابهار به جزیره قشم برسید.

مسیر بندر چابهار تا جزیره قشم

همانطور که در جریان هستید، هر دو منطقه در جنوب کشور واقع هستند و سرتاسر جنوب ایران برای تماشا و تفریح مطلوب است. لذا می‌توانید تنها به فاصله دریایی چابهار تا قشم بسنده نکنید و با عبور از مسیر خشکی، از زیبایی‌ها و طبیعت سرسبز و استوار جنوب لذت ببرید.

البته اگر در فصول گرم سال در حال مسافرت هستید، راه آبی گزینه مناسب‌تری است، چرا که آفتاب جنوب به شدت سوزاننده و گرم است. علاوه بر هوای گرم، شدت رطوبت هوا می‌تواند شما را از سفر پشیمان کند. اما توصیه می‌کنیم صبور باشید و از گرمای جنوب خسته نشوید، زیبایی‌های این منطقه می‌توانند جبران مناسبی برای گرما باشند.

ناگفته نماند که یکی از دلایلی که مسافران می‌خواهند از فاصله دریایی چابهار تا قشم آگاهی پیدا کنند، مناطق گردشگری فوق‌العاده این دو منطقه مهم است که در ادامه به چند نمونه اشاره می‌کنیم.

فاصله دریایی چابهار تا قشم

مناطق گردشگری جزیره قشم

دره ستارگان، گنبد نمکی نمکدان، ژئوپارک قشم و دژ پرتغالی‌ها از نمونه جاذبه‌های گردشگری جزیره قشم هستند که سالانه در کنار تفریحات آبی هیجان‌انگیز این جزیره مورد بازدید قرار می‌گیرند.

موج‌ سواری، غواصی، موز سواری، قایق‌ سواری، ویک بردینگ، ماهیگیری به وسیله قایق تفریحی و جت‌اسکی‌ سواری نیز تفریحات آبی منطقه را پوشش می‌دهند که دلیل اصلی سفر از چابهار به قشم به شمار می‌آیند.

فاصله دریایی چابهار تا قشم

مناطق گردشگری بندر چابهار

دریاچه صورتی لیپار، کوه‌های مریخی یا مینیاتوری، گل افشان، روستای درک، مسجد جامع تیس و جنگل‌های حرا از جمله جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر بندر چابهار هستند که طبیعی بودن آن‌ها بسیار چشم‌نواز و خاص است.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید