در این راهنمای جامع، به شما خواهیم گفت که در شب‌های قشم کجا بروید و چه تفریحاتی را تجربه کنید.

سفر به سرزمین عجایب / شب‌های قشم؛ سفری به سرزمین نور و ستاره‌ها

به گزارش سلام نو آنطور که کجارو نوشته است جزیره قشم، نگین خلیج فارس، فقط به روز خلاصه نمی‌شود. با غروب آفتاب، گویی پرده از جذابیت‌های دیگری کنار می‌رود و شب‌های قشم، شور و حال خاص خود را پیدا می‌کنند. از پارک‌های ساحلی زیبا تا بازارهای پررونق، گشت‌وگذار در شب‌های قشم تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را به ارمغان می‌آورد.

پارک زیتون: زمزمه امواج و نغمه شب

در میان پارک‌های ساحلی قشم، پارک زیتون جایگاه ویژه‌ای دارد. ساحل صخره‌ای، درختان نخل سر به فلک کشیده و آلاچیق‌های دنج، فضایی دل‌انگیز برای قدم زدن و لذت بردن از نسیم خنک دریا فراهم می‌کنند. غروب آفتاب در پارک زیتون، تابلویی بی‌نظیر از رنگ‌های گرم و طلایی را به نمایش می‌گذارد. با تاریکی هوا، نوای موسیقی زنده از رستوران شب‌های طلایی در فضا طنین می‌اندازد و شب را به اوج زیبایی خود می‌رساند.

  • آدرس: جزیره‌ی قشم، خیابان دریا، مقابل تقاطع بلوار چارباغ و خیابان دریا، خیابان زیتون، پارک زیتون
  • ساعات کاری: تا پاسی از شب

پارک سینما دریا: تماشای فیلمی به وسعت آسمان

پارک ساحلی سینما دریا، با وسعتی ۲۰ هزار متری، یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های ساحلی جزیره است. نیمکت‌هایی رو به خلیج فارس، منظره‌ای بدیع از جزر و مد را به تصویر می‌کشند. گویی در حال تماشای فیلمی شگفت‌انگیز هستید که هرگز تمام نمی‌شود. با تاریکی شب، چراغ‌های جزیره لارک از دور سوسو می‌زنند و منظره‌ای رویایی خلق می‌کنند. کاکتوس‌ها و نخل‌ها در کنار هم، تصویری کارت پستالی از طبیعت قشم را به نمایش می‌گذارند.

  • آدرس: قشم، انتهای بلوار امام قلی خان، پارک سینما دریا
  • ساعات کاری: تا پاسی از شب

پارک ساحلی هلر: آرامشی در میان امواج

روستای هلر، در فاصله‌ای ۱۸ کیلومتری از مرکز جزیره، میزبان یکی از زیباترین پارک‌های ساحلی قشم است. سکوت و آرامش این پارک، در کنار سکوهایی برای نصب چادر، سرویس بهداشتی و بوفه، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای شب‌مانی و لذت بردن از ساحل نیلگون خلیج فارس تبدیل کرده است.

  • آدرس: قشم، روستای هلر، تقاطع بلوار ساحلی و وحدت، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها، پارک ساحلی هلر

پارک ساحلی آفتاب: طلوع و غروب در ساحل آفتاب

پارک ساحلی آفتاب (کمپ ساحلی آفتاب) در شهرک آفتاب قشم واقع شده است. ساحل زیبا، چشم‌انداز دریا و محوطه سرسبز این پارک، آن را به یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای کمپینگ و اقامت مسافران تبدیل کرده است. زمین‌های ورزشی، قایق‌سواری و ساحل مملو از صدف، از دیگر جاذبه‌های این پارک هستند. طلوع و غروب آفتاب در پارک ساحلی آفتاب، تصویری به یاد ماندنی در ذهن شما حک خواهد کرد.

  • آدرس: قشم، شهرک آفتاب، پارک ساحلی آفتاب قشم

سفر به سرزمین عجایب / شب‌های قشم؛ سفری به سرزمین نور و ستاره‌ها

کمپ پارک سوزا: نغمه آرامش در ساحل سوزا

شهر سوزا با طبیعت بکر و خیره‌کننده‌اش، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. کمپ پارک سوزا با انبوه درختان نخل و ساحلی آرام و تمیز، مکانی ایده‌آل برای کمپینگ و اقامت مسافران است. آلاچیق، نیمکت، نمازخانه، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی و بوفه، از امکانات این کمپ هستند. قایق‌سواری در آب‌های ساحل سوزا، لذتی وصف‌ناپذیر را به شما هدیه می‌دهد.

  • آدرس: قشم، شهر سوزا، بلوار ساحلی، روبه‌روی مسجد علی ‌ابن ابیطالب (ع)، کمپ پارک سوزا

پارک ساحلی لافت: طلوعی به رنگ لاجوردی

روستای لافت با بادگیرهای بلند و بافت سنتی‌اش، در شرق جزیره قشم خودنمایی می‌کند. پارک ساحلی لافت با آلاچیق و سرویس بهداشتی، مکانی مناسب برای شب‌مانی و اقامت گردشگران است. تماشای لنج‌ها و قایق‌سواری در دریا، از دیگر تفریحات لذت‌بخش در این پارک هستند.

سفر به سرزمین عجایب / شب‌های قشم؛ سفری به سرزمین نور و ستاره‌ها

بازار نخل درگهان: گشتی در شب‌های پررونق

بازار نخل درگهان با معماری زیبا و مدرن، یکی از زیباترین بازارهای قشم است. این بازار دو طبقه، ۲۲۴ واحد تجاری، رستوران و کافی‌شاپ دارد و تا پاسی از شب میزبان گردشگران است. گشت و گذار در این بازار و صرف یک وعده غذا یا نوشیدنی در رستوران‌های آن، خاطره‌ای خوش از شب‌های قشم را برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

کد خبرنگار: ۲۶
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس مهدی زاده DE ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام خدا قوت تا نرفته باشی به جزیره بکرو زیبای قشم هزاران بار هم تعریف و عکس و فیلم و گزارش و غیره فقط و فقط خود شخص حالا با خانواده یا دوستان پا به جزیره زیبای قشم گذاشتی آنوقت که حسرت می خوری چرا زودتر نیامدم به این جزیره بکرو زیبای قشم حالا زود نرو شهر برو به روستاهای قشم یکی از یکی زیبا تر روستای طبل جنگل حرا روستای سهیلی و فقط بروید و لذت ببرید با مردم خونگرم و مهمان نواز و شاد موفق باشید یا علی مدد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید