۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 55382680

تور زمینی چابهار از تهران، یکی از عمده‌ترین مسافرت‌های زمینی است که به علت مسیر دلپذیر سفر و زیبایی‌های بی‌شمار چابهار، مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

تور زمینی چابهار از تهران

سلام نو _ سرویس گردشگری: به دنبال تور زمینی چابهار از تهران هستید؟ این مطلب را از دست ندهید.

معمولا مسافت‌های بسیار زیاد در مسافرت‌ها به وسیله سفر هوایی انجام می‌گیرند، اما آیا تا به حال به طی کردن مسافت طولانی زمینی برای رسیدن به مقصد سفر اندیشیده‌اید؟ یا از هیجان و لذت تور زمینی برای سفر آگاه هستید؟

تور زمینی چابهار از تهران، یکی از عمده‌ترین مسافرت‌های زمینی است که به علت مسیر دلپذیر سفر و زیبایی‌های بی‌شمار چابهار، مورد استقبال گردشگران قرار می‌گیرد.

با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کنونی جامعه، بخش عمده‌ای از مسافرت‌ها به صورت زمینی انجام می‌شوند. واقعیت امر این است که سفرهای هوایی هزینه هنگفتی را می‌طلبند. لذا تورهای زمینی می‌توانند جایگزین مناسبی برای آن‌ها باشند؛ چرا که قطعا نمی‌توان از زیبایی‌های بکر طبیعت چابهار و تفریحات هیجان‌انگیز آبی این منطقه، چشم پوشی کرد.

تور زمینی چابهار از تهران

تور زمینی برای سفر به بندر فوق‌العاده چابهار

در اکثر مواقع، منظور از تور زمینی، سفر با اتوبوس‌های مسافرتی است. اما در خصوص مسافت‌های بسیار دور، تور زمینی می‌تواند هر وسیله نقلیه‌ای که از راه زمینی مبدأ را به مقصد متصل می‌کند، محسوب شود.

در تور زمینی چابهار از تهران، به علت فاصله بسیار زیاد این دو منطقه، مسافران قطار را به اتوبوس ترجیح می‌دهند، اما با این حال تصمیم با آژانس مسافرتی و گردشگرانی است که تور را برمی‌گزینند.

مسافت تهران تا چابهار، بسته به نوع وسیله نقلیه و حتی شرایط جاده‌ها و انتخاب مسیر متغیر است، اما در حالت کلی برای تعیین مسافت جاده‌ای این دو منطقه از مقدار 1802 کیلومتر نام برده شده است که حدود 19 ساعت زمان برای طی کردن آن صرف می‌شود.

در صورتی که خواستار سفر با قطار باشید، در ابتدای مسیر، یک سفر 20 ساعته با قطار تهران-بندر عباس خواهید داشت و پس از آن از طریق خودرو و یا اتوبوس، 673 کیلومتر در طول مدت زمان 10 ساعت طی خواهید کرد تا به مقصد برسید.

مسیری که با قطار طی کنید کاملا ایمن و تا حدودی سرگرم‌کننده است، تور زمینی چابهار از تهران تمام خدمات و امکانات لازم را برای شما فراهم می‌آورد تا از مسیر سفر خود، نهایت لذت را ببرید.

تور زمینی چابهار از تهران یکی از مطلوب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های موجود در جهت سفر به بندر فوق‌العاده و شگفت‌انگیز چابهار است.

البته تورهای گروهی هم پیشنهاد مناسبی برای گردشگری در بندر زیبای چابهار هستند. این تورها نیز از طریق تور زمینی چابهار از تهران، به مسافران ارائه می‌شوند.

تور زمینی چابهار از تهران

دیدار از مناطق گردشگری بندر چابهار با تور زمینی چابهار از تهران

بندر چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران، یکی از مهم‌ترین بنادر در مجاورت اقیانوس هند و دریای مکران به شمار می‌آید.

طبیعت بکر و ناب این بندر، به همراه تفریحات آبی و ساحلی آن، علت اصلی مسافران برای انتخاب این بندر جهت تفریح و گردشگری هستند.

کوه‌های یخی

در تور زمینی چابهار از تهران، یکی از اهداف شما برای گردش، می‌تواند دیدن از کوه‌های یخی باشد که به طرز بسیار زیبایی در اثر میلیون‌ها سال فرسایش سنگ‌ها پدید آمده‌اند.

تور زمینی چابهار از تهران

تالاب صورتی

در سفر به بندر چابهار، حتما از تالاب صورتی آن که رنگ صورتی را در عین ناباوری به تصویر می‌کشد، دیدن کنید. رنگ صورتی این تالاب به سبب حضور پلانکتون‌هایی است که در حال زیستن در آن هستند.

تور زمینی چابهار از تهران

کوه گل افشان

از دیگر مناطق دیدنی بندر چابهار، می‌توان به کوه گل افشان اشاره کرد که از سه کوه آتشفشان تشکیل شده است. البته هم‌اکنون تنها یکی از این سه کوه آتشفشان فعال است. حباب‌های گلی که از بطن زمین متولد می‌شوند و با ترکیدن سرتاسر منطقه را از گل‌های خاکستری و قهوه‌ای می‌پوشانند، علت محبوبیت فراوان کوه گل افشان هستند.

تور زمینی چابهار از تهران، علاوه بر مناطق گردشگری نام برده شده، می‌تواند برای شما انواعی از تفریحات آبی هیجان‌انگیز را فراهم آورد که سفر شما را خاطره‌انگیز می‌سازند.

کد خبرنگار: ۲۶
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید