اتاق فرار یا اسکیپ روم سرگرمی محبوب این روزهای اکثر جوانان و نوجوانان شده است.

بهترین اتاق فرار های تهران + قیمت و آدرس

اتاق فرار که به صورت گروهی انجام میشود و زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی فعالیت میکند، یک بازی فیزیکی زندگی واقعی است. در این بازیها برخلاف بازیهای کامپیوتری که یک کاراکتر یا نماد گرافیکی نماینده بازیکن در دنیای بازی است، بازیکنان به صورت فیزیکی وارد دنیای بازی میشوند. در این مجموعه بازیها معمولا یک یا چند فضا را متناسب با سناریوی بازی دکور میکنند. همانظور که از نامش پیداست، هدف اصلی در اتاق فرار یافتن مسیر خروج از فضا و فرار است. در اسکیپ روم معمولا بازیها روی معما تمرکز میکنند و بازیکنان باید با حل معماهای مختلف بتوانند مسیر خروج خود را پیدا کرده و از فضا خارج شوند. هرچند بعد از گذشت چند سال و پیشرفت این صنعت در کشور ما، افراد توانمند و مستعدی وارد حیطه بازیسازی و ساخت اتاق فرار شده اند و اسکیپ روم ایران را دچار تحول کرده اند. این روزها با بازیهای خلاقانه و با کیفیت جدیدی که روانه بازار شده، حال اسکیپ روم ایران خوب است. نکته قابل تامل، استفاده از گیم پلی یا روند بازی خلاقانه و متفاوت در بازیها است. در این نوشته قصد داریم چند اتاق فرار با کیفیت و متفاوت در تهران را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اتاق فرار بازماندگان

اتاق فرار “بازماندگان” اولین اتاق از مجموعه “اسپیس” است که در منطقه اتوبان ستاری تهران قرار گرفته است. در این بازی شما و تیمتان به عنوان تنها بازماندگان نسل بشر باید سعی کنید زنده بمانید. هیجان بالای اسکیپ روم بازماندگان آن را به یکی از بهترین بازیهای شهر تهران تبدیل کرده و استقبال خوب مخاطبان را برای سازندگانش به ارمغان آورده است.

آدرس: اتوبان ستاری شمال – ورودی پارکینگ پاساژ کوروش – پلاک ۲۹ – بالای جیگرکی طهرون.

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۳۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار در اعماق تاریکی

اتاق فرار ” در اعماق تاریکی ” دومین اتاق از مجموعه “طوفان ذهن” است که در منطقه نیرو هوایی تهران قرار گرفته است. در این بازی شما و تیمتان به دنبال دریافت فراخوانی از یک گروه مقاومت مخفی در زیر پوسته شهر، به مبارزه سیاهی و مرگ میروید.

آدرس: خ پیروزی، خ پنجم نیروهوایی، بالاتر از فلکه دوم نیرو هوایی، خ ۳۷/۴٫

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار مستاجر

اتاق فرار ” مستأجر ” اولین اتاق از مجموعه ” اِلف اسکیپ ” است که در منطقه خیابان پیروزی تهران قرار گرفته است. در این اسکیپ روم شما به منزا حمید رسولی، صاحبخانه خفاش شب معروف میروید چرا که شنیده اید که ظاهرا خفاش شب در قتلهایش با اشخاصی همدست بوده است.

آدرس: خیابان پیروزی، خیابان شاه آبادی، خیابان یاسین، کوچه عقیانی، پلاک ۷٫

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار گورسفید در مرکز تهران

بهترین اتاق فرار های تهران + قیمت و آدرس

اتاق فرار ” گورسفید” چهارمین اتاق از مجموعه “گریت اسکیپ” است که در منطقه میدان ولیعصر تهران قرار گرفته است. در این بازی شما به عنوان ماموران ساواک وارد روستای گورسفید میشوید تا گنجی که توسط یک جن به نام حارث از آن نگهداری میشود را به تهران بیاورید.

آدرس: ابتدای خیابان ولیعصر شمال، کوچه ملایی، روبروی هتل پارسیان، پلاک ۲۲، واحد ۲.

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۱۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار ملودی مرگ در شمال تهران

اتاق فرار “ملودی مرگ” از مجموعه “شارون” است که در منطقه خیابان دولت تهران قرار گرفته است. در این بازی شما وارد یک مقبره خانوادگی میشوید که هرگز کسی از آنجا زنده برنگشته است و اکثر مواقع نوایی آرام و وحشتناک از داخل مقبره به گوش میرسد که خیلی رعب آور است و اهالی منطقه به آن ملودی مرگ میگویند.

آدرس: خ شریعتی، خ دولت، نرسیده به سه راه نشاط، خ قلندری، جنب خانه شعرا، پ ٣ واحد ١.

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار استیکس

بهترین اتاق فرار های تهران + قیمت و آدرس

اتاق فرار "استیکس" اولین بازی از مجموعه تایم فور فان است که در منطقه میرداماد تهران قرار گرفته است. در این اسکیپ روم شما و تیمتان وارد دنیای اساطیری یونان باستان میشوید و باید ماموریت خطیری که به گردن شما نهاده شده است را به خوبی انجام دهید.

آدرس: بلوار میرداماد- خیابان رودبار شرقی- پلاک ۵۷- واحد اول

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۲۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار طاق خونی در غرب تهران

اتاق فرار “طاق خونی” سومین اتاق از مجموعه “بینگو اسکیپ روم” است که در منطقه شهرک گلستان تهران قرار گرفته است. در این بازی شما و تیمتان به یکی از محله های قدیمی شهر بوشهر میروید تا پرده از راز طاقی که در این محله قرار دارد و زیر آن مدام اتفاقات وحشتناکی می افتد بردارید.

آدرس: شهرک گلستان، بلوار زینعلی، نبش سروستان هشتم، پلاک ۶۶، درب سمت چپ، تک زنگ

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۱۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار متولد نشده در غرب تهران

اتاق فرار “متولد نشده” اولین اتاق از مجموعه “اسکیپ مانستر” است که در منطقه بلوار فردوس تهران قرار گرفته است. در این بازی شما و تیمتان بعد از بیست سال وارد منزل متروکه آقای ابراهیمی میشوید تا سر از شایعاتی که در موردش شنیده اید در بیاورید.

آدرس: بلوار فردوس غرب-ورزی شمالی، کوچه نگهبان، پلاک ۲۲، طبقه اول، واحد۱.

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۰۰.۰۰۰ تومان

اتاق فرار خاموشی در غرب تهران

بهترین اتاق فرار های تهران + قیمت و آدرس

اتاق فرار “خاموشی” چهارمین اتاق از مجموعه “لوکو” است که در منطقه پونک تهران قرار گرفته است. در این بازی شما و تیمتان که از هلیکوپتر نجات جا مانده اید، باید تلاش کنید راه خروجی از راکون سیتی پیدا کنید تا ویروس ناشناخته “جی” گریبان شما را نگیرد.

آدرس: پونک، سیمون بلیوار، اقبالپور، نبش کوهسار نهم شرقی، پلاک٧١.

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۳۵.۰۰۰ تومان

اتاق فرار ماماچه در شرق تهران

اتاق فرار “ماماچه” سومین اتاق از مجموعه “اسکیپ رود” است که در منطقه فرجام غربی تهران قرار گرفته است. در این بازی شما تلاش میکنید راز فوت شدن یک نوزاد در زایشگاه ماماچه در سال ۱۳۴۰ در محله سنگ سیاه شیراز را کشف کنید.

آدرس: فرجام غربی، سه راه سراج، خیابان مظفر نیا، میدان وزیری.

قیمت بلیط برای هر نفر: ۱۲۰.۰۰۰ تومان

کلام آخر

امیدواریم که از اسکیپ رومهای معرفی شده در این مطلب لذت کافی را ببرید. با توجه به نزدیک شدن پایان فصل تابستان، اتاق فرار میتواند یک سرگرمی مناسب برای شما و دوستانتان باشد. انجام فعالیت گروهی زمانی که در قالب بازی باشد، به شدت جذابتر خواهد بود. نکته مثبت اسکیپ روم این است که میتوان همراه خانواده به این اتاق فرارها سر زد و حتی به صورت خانوادگی از این سرگرمی جدید و هیجان انگیز بهره برد. ساعات خوبی داشته باشید!

منبع: اتاق فرار تهران اتاق فرار در غرب ، شرق ، مرکز ، شمال و جنوب تهران

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید