در ویدیو زیر شاهد تصاویری از رویت یک موجود انسان نما در جنگل کنار رودخانه خواهید بود که توسط ماهیگیر محلی که در آن منطقه درگیر ماهیگیری بود، شکار شده است.

فیلم دیده نشده و ترسناک از رویت موجود انسان نما در جنگل کنار رودخانه

به گزارش سلام نو؛ یک ماهیگیر محلی در آمریکا مدعی شد حین ماهیگیری در یکی از رودخانه‌های این کشور موجودی انسان نما را مشاهده کرده است. بنا به گفته این ماهیگیر و دوستش سرگرم ماهیگیری در یک رودخانه بودند که با موجودی که نیمی از بدنش انسان و نیم دیگر آن سگ بود روبه رو شدند. این اتفاق در یک محل یک رودخانه نزدیک به جنگل محلی در سن بنیتو تگزاس رخ داد.

ویدئویی که این ماهیگیر با تلفن همراه خود تهیه کرده است لحظه‌ای را که او این موجود را مشاهده می‌کند نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که ماهیگیر سوار بر قایق است با دیدن این موجود به سمت آن حرکت می‌کند. در این ویدئو یک موجود سیاه رنگ در حالی که در حاشیه رودخانه پرسه می‌زند دیده می‌شود. لحظاتی بعد این موجود از روی زمین بلند شده و در حالی که جثه آن به نظر می رسد کمی بزرگتر شده دیده می‌شود.

در این ویدئو صدای ماهیگیر شنیده می‌شود که می‌گوید: «آه، خدای من. این سگ است یا چیز دیگری است؟»

در ادامه این ویدئو صدای این ماهیگیر و همراهش در حالی که با دیدن این صحنه شوکه شده اند و با یکدیگر مشغول صحبت هستند شنیده می‌شود. این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت. برخی از کاربران حدس زدند که موجود دیده شده در کنار رودخانه احتمالا یک پاگنده بوده است.

گفتنی است؛ تاکنون گزارش‌های متعددی از رویت موجودی به نام پاگنده در سراسر جهان منتشر شده است، اما در هیچ یک از این موارد افراد مدعی موفق به ثبت عکس واضح یا مدرکی که دال بر وجود این موجود باشد نشده اند.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید