۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 55377168

اگر به شیراز سفر کنید یکی از مهم‌ترین سوالات شما این است که در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ برای پاسخ به این سوال به ظاهر ساده با ما همراه شوید.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

سلام نو - سرویس گردشگری: اگر برای تعطیلات عید و یا تابستان، عازم سفر به شیراز هستید و یا برای کار به شیراز سفر کرده‌اید، شما مجموعه‌ای از اطلاعت نیازمند هستید. شما می‌توانید، با داشتن اطلاعاتی مختصر و مفید سفر بی‌نقصی داشته باشید. شما با داشتن اطلاعات مفید درباره شیراز، در وقت خود صرف جویی می‌کنید و زمان بیشتری را برای گردش در شیراز خواهید داشت.

شما باید اطلاعاتی نظیر: بهترین هتل‌های شیراز؟، اصلی‌ترین سوغاتی شیراز، سوغات بازار وکیل شیراز، مسیرهای رسیدن به شیراز، مکان‌های گردشگری شیراز و دست آخر برای مثال: باید پاسخ در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ را بدانید. شما با داشتن این اطلاعات دیگر مجبور نیستید ساعت‌ها در شیراز به دنبال هتل‌های لوکس بگردید و همچنین از سوغات جذاب شیراز بی‌نصیب نخواهید ماند.

ما امروز در مقاله در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ پاسخ سؤال مطرح شده در عنوان مقاله یعنی در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ را خواهیم داد.

صبحانه و شهر شیراز

شما برای اینکه روز پر انرژی و زیبایی را شروع کنید، نیاز به صبحانه دارید. اگر شما بخواهید برای گردش بروید، به انرژی و بازده بیشتری نیاز دارید، آن‌هم در شهر شیراز که آنقدر مکان گردشگری دارد، که دیدن همه آن‌ها شاید امکان‌پذیر نباشد. پس وعده صبحانه را در شیراز جدی بگیرید.

در شیراز رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌های فراوانی وجود دارد. شما برای اینکه از کیفیت صبحانه خود مطمئن باشید، باید معتبرترین‌ رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و هتل‌ها را انتخاب کنید. ما در مقاله در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ بهترین‌ها و برترین مکان‌های سرو صبحانه را برای شما معرفی می‌کنیم.

ما در مقاله در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ به مکان­های اصلی برای سرو صبحانه خواهیم پرداخت. در شیراز صبحانه در نزدیکی شما یعنی هم در هتل محل اقامتتان سرو می‌شود. همچنین شما می‌توانید در بهترین کافی‌شاپ‌ها صبحانه‌ای لذیذی را امتحان کنید.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

صرف صبحانه در هتل­های شیراز

هتل­های محل اقامت شما بهترین مکان برای صرف صبحانه هستند. اگر شما در هتل­های لوکسی چون: هتل بزرگ شیراز، هتل چمران، هتل هما و سایر هتل­های لوکس شهر شیراز اقامت دارید، در رستوران هتل می­توانید صبحانه خود را صرف کنید. در مقاله در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ چند هتل لوکس را برای صرف صبحانه به شما معرفی می­کنیم.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز، هتلی نام آشنا در میان برترین هتل­های ایران است. در هتل بزرگ شیراز شما از کیفیت، تنوع و طعم لذیذ غذا لذت خواهید برد. شما می­توانید در ساعات ۷ الی ۱۰ به هتل بزرگ شیراز مراجعه کنید. رستوران هتل بزرگ شیراز در طبقه چهارم قرار دارد، با ایجاد قابی زیبا از منظره صبحگاهی شیراز، صبحانه دلپذیری را صرف خواهید کرد.

تنوع غذایی در هتل بزرگ شیراز آنقدر بسیار است، که شما در انتخاب سردرگم خواهید شد. در منوی غذایی صبحانه انواعی از نان­های محلی و سنتی، طیف­های مختلفی از املت و انواعی از نوشیدنی­های گرم و سرد به چشم می­خورد. بی دلیل نیست که هتل بزرگ شیراز انتخاب اول تمامی گردشگران شیرازی است.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

هتل چمران شیراز

اگر انتخاب شما هتل چمران شیراز باشد، با یک تیر دو نشان زده­اید. صبحانه در رستوران پانوراما طبقه ۲۴ هتل چمران سرو می­شود. تصور کنید، صبحانه خود را در حالی میل می­کنید، که قاب زیبایی از شیراز مقابل چشمان شما است. آرامشی بی‌نظیر بر فضا حاکم است، با موسیقی ملایم و پرتو نور خورشید به شما حس زندگانی می­دهد.

علاوه بر فضای فوق­العاده­ای که در هتل چمران شیراز وجود دارد. هتل چمران از منوی غذایی متنوع و باکیفیتی برخوردار است. در منوی غذایی هتل چمران انواعی از قهوه­ها، دسرهای مخصوص صبحانه و نوشیدنی­های سرد وجود دارد.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

هتل هما شیراز

صبحانه­های هتل هما شیراز زبانزد است. واضح است، هتل هما یکی از قدیمی­ترین هتل­های شهر شیراز است، پس انتظار کیفیت و تنوع از هتل هما انتظار زیادی نیست!. هتل هما سالن مخصوصی برای سرو صبحانه دارد. در هتل هما شیراز صبحانه منو باز سرو می­شود. در سالن مخصوص صبحانه هتل هما شما می­توانید انواعی از غذاها، نوشیدنی­های گرم و سرد را انتخاب کنید.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

صرف صبحانه در کافه­های شیراز

اگر علاقه­مند هستید تا صبحانه خود را در هتل سرو نکنید، به شما پیشنهاد می­کنیم به کافه­های شیراز سری بزنید. ما در مقاله در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ بهترین کافه­های شیراز را برای صرف صبحانه به شما معرفی خواهیم کرد.

کافه نقاشی شیراز

کافه نقاشی، نام وسوسه کننده­ای دارد. فضای آرام و زیبای کافه نقاشی برای صرف صبحانه به دور از شلوغی بسیار مناسب است. کافه نقاشی منو متنوعی برای سرو صبحانه دارد و شما از کیفیت و طعم کیک­های کافه نقاشی شیراز شگفت‌زده خواهید شد. کیک­ شکلاتی و کیک سیب از پر طرفدارترین کیک­های کافه نقاشی هستند. کافه نقاشی در خیابان فردوسی، نبش خیابان رودکی قرار دارد.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

کافه ژولپ

اگر تمایل زیادی به شیرینی و کیک دارید، آدرس را درست آمده­اید، کافه ژولپ بهترین کافه قنادی شیراز است. اگر برای گردش مجموعه وکیل را انتخاب کرده­اید، کافه ژولپ برای صرف صبحانه انتخاب مناسبی است. کافه ژولپ آنقدر به مسجد وکیل نزدیک است، که وقتی در داخل کافه نشسته­اید، گلدسته­های مسجد وکیل را می­بینید.

کیک سیب و کیک سه شیر از جمله کیک­های خوشمزه و خوش عطر کافه ژولپ هستند. به‌علاوه در کافه ژولپ علاوه بر نوشیدنی­های گرم نظیر: قهوه، اسپرسو لاته و...، دمنوش­های معطر و خوش‌طعم نیز سرو می­شود. کافه ژولپ در خیابان شهید طالقانی قرار دارد.

در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟

ما در مقاله در شیراز کجا صبحانه بخوریم؟ سعی کردیم بهترین مکان­ها را برای صرف صبحانه به شما معرفی کنیم. امیدواریم اطلاعات این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید