۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶
کد خبر: 55375364

کیش بعنوان یک مقصد گردشگری برای رفاه حال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همیشه سعی داشته بهترین باشد، هرگونه امکانات رفاهی و تفریحی در این جزیره وجود دارد، به همین خاطر این جزیره بخاطر زیبایی هایش همچون الماسی در میان آب های خلیج فارس می درخشد.

هتل های پنج ستاره کیش

کیش همواره یکی از بهترین و جذاب ترین جزیره ها در جنوب کشور در میان آب های نیلگون خلیج فارس می باشد، این جزیره بعنوان بهترین مقاصد گردشگری و اولین انتخاب مسافرین برای سفر انتخاب شناخته شده است، و می شود گفت قطب گردشگری در جنوب کشور می باشد، با اینکه تابستان های بسیار گرم و سوزانی دارد، اما باز هم کسانی هستند که در این فصل نیز به کیش سفر می کنند. کیش جاذبه های تاریخی و طبیعی و گردشگری بسیار زیادی دارد از ساحل های زیبا و چشم نوازش تا کشتی تاریخی یونانی، تفریحات آبی و غیر آبی، مراکز خرید تجاری، سالن های کنسرت و مجموعه های تفریحی تا بهترین رستوران ها و لاکچری ترین هتل های پنج ستاره که باعث شده گردشگران ومسافران جذب آن بشوند. در ادامه آس چارتر به معرفی هتل های پنج ستاره کیش می پردازد، برای سفر به کیش می توانید بلیط لحظه آخری چارتر خود را از سایت آس چارتر تهیه نمایید.

معرفی هتل های پنج ستاره

کیش بعنوان یک مقصد گردشگری برای رفاه حال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همیشه سعی داشته بهترین باشد، هرگونه امکانات رفاهی و تفریحی در این جزیره وجود دارد، به همین خاطر این جزیره بخاطر زیبایی هایش همچون الماسی در میان آب های خلیج فارس می درخشد، بعد از ورود به فرودگاه کیش مسافران به سمت هتلی که از قبل رزور کرده اند می روند، اصولا به دنبال مکانی با تمام امکانات و بهترین موقعیت می گردیم که قبل از سفر یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشیم و بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم که در سفر به کیش با خیال راحت به تفریح بپردازیم. در ادامه چند مورد از هتل های پنج ستاره کیش را به شما معرفی خواهیم کرد تا در انتخاب خود راحتتر تصمیم بگیرید.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش یکی از هتل های ۵ ستاره کیش که در ساحل شرقی جزیره کیش قرار دارد که با حدود ۵ دقیقه فاصله دارد، این هتل شامل: سه طبقه با ۱۶۸ اتاق می باشد. معماری این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده است. هتل داریوش با فضای لوکس ولاکچری خود بهترین خدمات رفاهی و اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای مهمانان خود در نظر گرفته است.

هتل های پنج ستاره کیش

امکانات اتاق های هتل داریوش کیش

صبحانه، مبلمان، چای ساز، پاورسوئیچ، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، نوع قفل درب اتاق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، بالکن، یخچال

امکانات رفاهی هتل داریوش کیش

این هتل پنج ستاره شامل امکاناتی مانند: فروشگاه، کافی شاپ، مرکز خرید، تاکسی سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و همچنین امکانات دیگری همچون: ماساژ، استخر، جکوزی، گیم نت، کافی نت، پارکینگ، نمازخانه، فضای سبز، خدمات تور، زمین تنیس، سالن ورزشی، اتاق چمدان، زمین ورزشی، خدمات پزشکی، سالن بیلیارد، بازی ویدئویی، خدمات باربری، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی درلابی، کرایه اتومبیل (بدون راننده)

موقعیت مکانی هتل داریوش کیش

موقعیت مکانی هتل پنج ستاره داریوش کیش، به مکان ها و جاهای دیدنی مانند: دسترسی به مجتمع تجاری سارینا ۱، بازار پردیس ۲ و ساحل نزدیک می باشد.

آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج تنها هتل دریایی در ایران است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید، اتاق‌های این هتل دارای کف شیشه ‌ای هستند که مسافران می توانند زیبایی و ارامش دریا را در اتاق خود مشاهده نمایند، هتل ترنج شامل ۱۰۰ سوئیت بر روی دریا و دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی است. این سوئیتها با اسکله چوبی با فاصله ۱ کیلومتری به هم متصل شده اند طراحی این هتل از بالا اگر مشاهده فرمایید تصویر یک بته جقه است، که روی اب های خلیج فارس حک شده است. این سویئت ها در مساحت های ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP ۲ خوابه می باشد. جالب است بدانید برای رفاه حال میهمانان از ماشینهای گلف برای حمل و نقل وجابجایی استفاده می شود.

هتل های پنج ستاره کیش

امکانات هتل ترنج کیش

این هتل زیبای پنج ستاره امکاناتی ویژه ای برای مسافران خود در نظر گرفته است که شامل: سالن کنفرانس، نمازخانه، سالن همایش، اتاق میهمانی و جلسات کاری، رمپ، کافی ‌شاپ، پارکینگ، تاکسی سرویس، سالن ورزشی، امکانات بازی کودکان، سیستم تهویه مطبوع، امکانات ورزشی آبی، رستوران، صندوق امانات، قایق ‌سواری، لباسشویی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سرویس رایگان رفت ‌وبرگشت فرودگاه، فست ‌فود، خدمات پزشکی، روم سرویس ۲۴ ساعته، جعبه کمک های اولیه، جت اسکی، دستگاه بازی، ساحل اختصاصی، ماساژ، تالار پذیرایی، فضای سبز، اتاق چمدان.

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش

این هتل از نظر موقعتی به مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ کیش، مرکز خرید مروارید و مرکزخرید مرجان، کشتی یونانی کیش، پارک ساحلی مرجان کیش نزدیک می باشد.

آدرس هتل ترنج کیش: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل شایان کیش

هتل شایان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین هتل های ۵ ستاره کیش است، این هتل در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده است. هتل شایان در ۶ طبقه وشامل ۱۹۳ اتاق است و این هتل در محیط بسیار زیبا و سرسبزی واقع شده است.

هتل های پنج ستاره کیش

امکانات هتل شایان کیش

امکانات موجود در این هتل شامل: رستوران، چایخانه سنتی، رستوران بوفه، رستوران فضای باز، کافی شاپ تابستانه، رستوران ایرانی، روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن ورزشی، سالن همایش، فضای سبز، اتاق چمدان، استخر، جکوزی، است.

موقعیت مکانی هتل شایان کیش

هتل شایان کیش از نظر موقعیتی دسترسی مناسبی به اکثر مراکز تفریحی و جاذبه‌های کیش مانند: اسکله تفریحی کیش، مرکز خرید هال مریم، بولینگ مریم، مرکزخرید تجاری کیش، مرکز خرید زمرد و سالن کنسرت هال مریم، مرکز خریدونوس و مرکز غواصی کیش دارد.

آدرس هتل شایان کیش: جزیره کیش، میدان ساحل

هتل بین المللی کیش

یکی از جدیدترین هتل های ۵ ستاره کیش هتل بین المللی کیش است، که در سال ۱۳۹۶ افتتاح گردید. هتل بین المللی کیش در ۱۳ طبقه بنا و دارای ۳۴۲ اتاق و سویئت با امکانات رفاهی مناسب وروبه دریا می ‌باشد.

امکانات موجود در اتاق های هتل بین المللی کیش

اتاق های این هتل امکاناتی نظیر: صبحانه، چای ساز، تلویزیون، کمد لباس، روم سرویس، تلفن در اتاق، لوازم بهداشتی، اینترنت در اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق دارد.

امکانات هتل بین المللی کیش

امکانات رفاهی و تفریحی هتل بین المللی کیش شامل: استخر، حمام ترکی، اسپا، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، اجاره ماشین بدون راننده، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و روم سرویس ۲۴ ساعته می باشد.

موقعیت مکانی هتل بین المللی کیش

موقعیت مکانی مناسبی این هتل به اسکله تفریحی کیش ومراکز خرید مریم و ونوس دارد.

آدرس هتل بین المللی کیش: کیش، تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی، نزدیک به اسکله تفریحی کیش

هتل کوروش کیش

هتل پنج ستاره کوروش کیش یکی از لوکس ترین هتل های تازه تاسیس در جزیره کیش می بشاد، این هتل دارای ۱۶ طبقه و ۱۹۸ اتاق و سوئیت اقامتی لاکچری با امکانات رفاهی است. جالب است بدانید هتل بزرگ کوروش کیش اولین هتل در خاورمیانه می باشد که از انرژی خورشیدی برای مصارف هتل استفاده می کند.

امکانات هتل کوروش کیش

این هتل بزرگ ۵ ستاره شامل امکاناتی از قبیل: پارکینگ رایگان، فروشگاه تجاری، پذیرش ۲۴ ساعته، فکس، استخر، سونا، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، آتلیه، کرایه اتومبیل بدون راننده، خشکشویی، خدمات باربری، لابی، فضای سبز می باشد. آس چارتر بهترین مرجع ارائه دهنده بلیط هواپیما تهران کیش در مشهد می باشد.

موقعیت مکانی هتل کوروش کیش

از نظر موقعیت مکانی هتل کوروش کیش به ساحل و مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ نزدیک می باشد.

آدرس هتل کوروش کیش: کیش، میدان پردیس

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید