ژل رویال خالص را بهتر است در فریزر و در دمای کافیه منفی ۱۸ درجه نگهداری کنید. گفتنی است ژل رویال در فریزر برای ۳ سال و در یخچال با دمای ۵ درجه برای ۶ ماه و خارج از یخچال و در دمای اتاق برای ۶ تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد.

خرید ژل رویال اصل و پاسخ به ۱۰ پرسش مهم شما

ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ برای خرید ژل رویال به چه نکاتی باید توجه کنم؟ تعیین اصالت ژل رویال چگونه انجام می شود؟ تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی چگونه است؟ طریقه مصرف ژل رویال چگونه است؟ قیمت ژل رویال اصل و با کیفیت چقدر است؟ و نکات دیگری که در این مقاله به آن پرداخته ایم.

روش تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی

۱. ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ برای خرید ژل رویال به چه نکاتی باید توجه کنم؟

اولین نکته در خرید ژل رویال اصل ارتباط با مجموعه های زنبورداری و متعهد است. دومین نکته شناخت و اطلاعات اولیه زنبوردار یا مجموعه ی مربوط در مورد گرید بندی ژل رویال است که از رده ++A  تا رده ی C رتبه بندی می شود.

سومین نکته در خرید ژل رویال منطقه تولید ژل رویال و روش تولید ژل رویال اصل است که در کیفیت نهایی بسیار تاثیر گذار است و باید از تولید کننده یا فروشنده ژل رویال ایرانی سوال کنید. چهارمین نکته هم بواسطه ی ورود قاچاق ژل رویال های بی کیفیت و چینی به بازار از تامین کننده بخواهید که به شما ژل رویال اصل ایرانی و با کیفیت دارویی و درمانی ارایه کند. (ژل رویال با میزان ماده موثره ی بالای ۱.۶ درمانی محسوب می شود و بالاترین میزان هم طبق مقالات و کارهای آزمایشگاهی ۳.۵ است)

۲. تعیین اصالت ژل رویال چگونه انجام می شود؟

بهترین و دقیق ترین روش، ارسال بخش کوچکی از ژل رویال به آزمایشگاه و انجام آنالیز ۱۰HDA است. این ماده،۱۰HDA  یک لیپید بسیار مهم در ژل رویال اصل و ایرانی است که بعنوان مهم ترین شاخص کیفیت سنجی ژل رویال شناخته می شود.

نکته بعدی آنالیز حسی ژل رویال هنگام خرید ژل رویال است. باید بدانید که ژل رویال دارای طعم اسیدی و کمی تند است و دهان را گس می کند و رنگ لیمویی روشن دارد و تیره بودن رنگ ژل رویال می تواند نشانه ی مانده بودن یا شرایط بد نگهداری باشد.

خرید ژل رویال اصل و پاسخ به ۱۰ پرسش مهم شما

۳. آنالیز آزمایشگاهی ژل رویال را کجا و چطور انجام دهیم؟

آزمایشگاه های تخصص محصولات زنبورعسل بهترین گزینه برای انجام آزمون ژل رویال اصل است. مجموعه ی عسل فروردین با قرارداد با آزمایشگاه های تخصصی و از طرفی انجام تخصصی آنالیز حسی و فیزیکو شیمیایی ژل رویال می تواند اصالت و کیفیت ژل رویال را در هنگام خرید ژل رویال برای شما انجام دهد.

۴. فاکتورهای آزمایشگاهی مهم و تعیین کننده در خرید ژل رویال اصل چه هستند؟

مهم ترین فاکتورهای آزمایشگاهی هنگام خرید ژل رویال اصل ایرانی به ترتیب ۱۰HDA، فیوروزین، MRJP۴ و رطوبت ژل رویال است. گفتنی است آنالیز حسی ژل رویال توسط متخصص خبره ی این حوزه بخش بسیار مهمی از تعیین اصالت ژل رویال است.

۵. تشخیص ژل رویال اصل از تقلبی هنگام خرید ژل رویال چگونه است؟

اولین و مهمترین نکته در خرید ژل رویال ارتباط با مجموعه های تولیدی متعهد و زنبوردار است. دومین نکته دارا بودن آنالیز یا برگه آزمایشگاه ژل رویال و بعد تعیین اصالت برگه آزمایشگاه با خود آزمایشگاه است که بسیار کار ساده ایست و از طریق کد روی برگه و چک با مسئول آزمایشگاه قابل انجام است. سومین نکته هنگام خرید ژل رویال، آنالیز حسی ژل رویال توسط فرد خبره و متخصص این حوزه می باشد.

۶. نتیجه آزمایشگاه یا تحلیل برگه آزمایشگاه ژل رویال چگونه است؟

در تحلیل برگه آزمون یا آزمایشگاه ژل رویال ایرانی میزان قابل قبول ۱۰HDA میتواند در بازه ی ۱.۶ تا ۳.۵ باشد و هر چقدر که میزان مورد نظر شما به ۳.۵ نزدیک باشد شما ژل رویال با کیفیت تری دارا هستید. میزان ماده فیوروزین هر چقدر در ژل رویال کمتر باشد نشان از تازگی و شرایط مناسب نگهداری و انبارداری ژل رویال ایرانی را نشان می دهد. حداکثر میزان قابل قبول طبق مقالات میزان ۸ و میزان ایده آل ۴ تا ۶ می باشد.

رطوبت ژل رویال هر چقدر کمتر باشد این بدان معنی است که شما ژل رویال با میزان ماده ی خشک بیشتری در اختیار دارید و میزان رطوبت قابل قبول بین ۱۴ تا ۱۷ است و ژل رویال های با رطوبت بیشتر از ۱۹ قابل اعتنا نیستند و بسیار فساد پذیر هستند.

خرید ژل رویال اصل و پاسخ به ۱۰ پرسش مهم شما

طریقه مصرف و نگهداری ژل رویال

۷. طریقه مصرف ژل رویال چگونه است؟

بهترین و موثرترین روش مصرف ژل رویال یا شاه انگبین ایرانی، مصرف ژل رویال بصورت صبح ناشتا و بصورت "زیر زبانی"  است. مویرگ های زیر زبان بهترین و سریعترین روش برای رساندن مواد بیواکتیو و فعال ژل رویال به بدن است.

در این روش ژل رویال بعد از ۷ دقیقه وارد جریان خون می شود. گفتنی است شیره ی معده تا ۴۰ درصد تاثیر ژل رویال را کاهش میدهد. دوره های مصرف ژل رویال برای مقاصد درمانی و دارویی طبق مقالات و کارهای درمانی و بالینی۸  هفته می باشد، ولی دوره ۴۰ روزه هم بسیار موثر و کاراست.

۸. روش نگهداری ژل رویال چگونه است؟

ژل رویال خالص را بهتر است در فریزر و در دمای کافیه منفی ۱۸ درجه نگهداری کنید. گفتنی است ژل رویال در فریزر برای ۳ سال و در یخچال با دمای ۵ درجه برای ۶ ماه و خارج از یخچال و در دمای اتاق برای ۶ تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد.

از خرید ژل رویال مخلوط با عسل یا نگهداری ژل با عسل خودداری کنید. هنگام خرید ژل رویال مطمئن شوید که محصول شما همراه با یخچال یونولیتی و همراه با یخ ارسال می شود. اینگونه ارسال به شما این اطمینان را میدهد که از روز ارسال تا دریافت حتی اگر یخ باز شود محصول تا ۷۲ ساعت سالم است و از کیفیت اولیه خود برخوردار است.

۹. آیا ژل رویال برای کودکان مناسب است و اگر بله چه میزان؟

یکی از گروه های ششگانه ای که در مصرف ژل رویال باید احتیاط کنند کودکان زیر یک و نیم سال هستند. این منع مصرف پزشکی و از طرف سازمان های بهداشت و غذا و داروهای مختلف در کشورهای مختلف نظیر آمریکا (FDA) بعنوان منع مصرف عمومی مشخص شده است.

ژل رویال با داشتن ماهیت اسیدی و حاوی گرده گل بودن میتواند برای سیستم گوارشی کودکان عوارض جدی ایجاد کند و پایه ی ایجاد حساسیت در آینده برای آنها شود.

خرید ژل رویال اصل و پاسخ به ۱۰ پرسش مهم شما

۱۰. قیمت ژل رویال اصل و با کیفیت چقدر است؟

خرید ژل رویال اصل غالباً بصورت گرمی انجام می شود. با توجه به زحمت زنبورداری، هزینه های تولید و نگهداری صحیح و سختی و حساسیت ارسال ژل رویال ایرانی و با کیفیت می توان قیمت خرید گرمی ۲۰ هزار تومان را برای مصرف کننده نهایی قیمت مناسب و منصفانه ای دانست.

گفتنی است این قیمت بر اساس سال ۱۴۰۱ است و برای تعیین این مقدار با بیش از ۴۰ تولید کننده و فروشنده ی ژل رویال ارتباط گرفته ایم. قیمت های پایین تر از این مقدار به قدرت تولید فروشنده و رقابتی بودن آن بستگی دارد. ولی قیمت ژل رویال کمتر از گرمی ۱۵ هزار تومن برای مصرف کننده باید جای سوال باشد.

بالاترین قیمت ژل رویال هم از نظر تحلیل مجموعه ی ما گرمی ۳۰ هزار تومن است و قیمت بالاتر از این در صورت دارا بودن بالاترین کیفیت باز هم اجحاف در حق مصرف کننده لایق ایرانی است و به هیچ عنوان مورد تایید نیست. 

کد خبرنگار: ۹
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید