اگر به دنبال استیک‌خانه‌ای هستید که شام‌های خصوصی ارائه می‌دهد، استیک‌خانه آمریکایی کات ارزش بررسی دارد.

چگونه یک تعطیلات مجلل در باک هد، آتلانتا داشته باشیم؟

سلام نو-سرویس گردشگری: باک‌هد در آتلانتا ممکن است در صدر فهرست لوکس‌ترین مکان‌های آمریکا نباشد، اما نویدهای زیادی دارد. اگر به زودی به این کشور سفر می‌کنید و می‌خواهید ظرافتی را که ارائه می‌دهد تجربه کنید، به خواندن ادامه دهید و ما برخی از چیزهایی را که باید امتحان کنید به اشتراک می‌گذاریم.

به صورت خصوصی غذا بخورید

لیست رستوران‌های عالی در آتلانتا بی‌پایان خواهد بود. با این حال، پیشنهاد می‌کنیم برای صرف غذا به هر مکانی نروید. در عوض، باید یک غذاخوری خصوصی در باک هد رزرو کنید. چه به تنهایی غذا بخورید یا با گروه زیادی از دوستانتان، مکان‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در خلوت از غذای خوب لذت ببرید. بسته به مکانی که در آن غذا می‌خورید، می‌توانید از خدمات پیشخدمت و سایر مزایا، مانند فرصت ملاقات با سرآشپز لذت ببرید.

اگر به دنبال استیک‌خانه‌ای هستید که شام‌های خصوصی ارائه می‌دهد، استیک‌خانه آمریکایی کات ارزش بررسی دارد. این مقصد غذاخوری چند سطحی دارای دو اتاق غذاخوری خصوصی است. در حالی که آنها منوی گسترده‌ای دارند، برخی از بهترین غذاهایی که ممکن است بخواهید امتحان کنید، خرچنگ تاماهاوک و خرچنگ چیلی آنها هستند.

سوار لیموزین شوید

از زمانی که به فرودگاه می‌رسید تا زمانی که آنجا را ترک می‌کنید، استخدام سرویس لیموزین یکی دیگر از راه‌های عالی برای تجربه تجمل در طول بازدید از باک هد است. شما مطمئنا با سواری خود سر را برگردانید. هر بار که سوار و پیاده می‌شوید، احساس می‌کنید که یک سرمایه دار تجاری یا یک سلبریتی هالیوود هستید. از لیموزین برای کاوش در محله و پریدن از یک بار به نوار دیگر استفاده کنید. آن را در راه خود برای شام فانتزی یا قرار ملاقات خود ببرید. با لیموزین سواری راحت در جاده خواهید داشت.

اقامت در هتل پنج ستاره

هیچ تعطیلات مجللی بدون اقامت در یک اقامتگاه پنج ستاره کامل نمی‌شود. در باک هد، انتخاب محدودی از هتل‌های پنج ستاره در مقایسه با سایر مکان‌های گرجستان خواهید داشت. در میان دیگران، یکی از محبوب‌ترین آنها The Whitley است که به عنوان بخشی از هتل‌های Starwood فعالیت می‌کند. جدا از اتاق‌های مجهز، یک آبگرم زیبا دارد که می‌تواند تجربه آرامش نهایی را پس از یک روز خرید و کاوش ارائه دهد.

زمان را رها کنید و خرید کنید

برای داشتن یک تعطیلات به یاد ماندنی، یکی از کارهایی که باید انجام دهید این است که انگار فردایی وجود ندارد، خرید کنید. از برندهای طراح جهانی گرفته تا هنرمندان پررونق محلی، تجربیات خرید زیادی در باک هد وجود دارد. Shops Buckhead Atlanta یکی از مکان‌هایی است که نباید از دست بدهید. بیش از ۶۰ فروشگاه و رستوران وجود دارد که می‌توانند تجربه‌ای لذت بخش را به همه عاشقان خرید ارائه دهند. این فضا شش بلوک شهری را پوشش می‌دهد، پس انتظار داشته باشید که عظیم باشد!

اگر روزی خود را در باک هد، آتلانتا یافتید، از حالت عادی خارج شوید. با امتحان کردن چیزهایی که در بالا به اختصار به آنها اشاره شد، نحوه تعطیلات خود را مانند یک خانواده سلطنتی تجربه کنید.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید