جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام ۳ باند سرقت مسلحانه و کشف ۱۸ میلیارد ریال اموال مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

16 سارق مسلح در اصفهان بازداشت شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی تریلر کشنده حامل ۲۰ تن و ۷۰۰ کیلو تیرآهن در یکی از محورهای استان اصفهان موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت و در نهایت با اشرافیت و رصد هوشمندانه متهمان، اعضای باندی ۴ نفره که همگی دارای سابقه کیفری بودند دستگیر شدند.

وی از دستگیری مالخری که اقدام به خرید محموله تیرآهن از سارقان کرده بود خبر داد و گفت: ارزش این محموله برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرقت مسلحانه احشام در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به دستگیری اعضای باند ۹ نفره که در زمینه سرقت مسلحانه خودرو ، اماکن، مغازه و احشام فعالیت می‌کردند اشاره کرد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت معترف شدند که برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال مکشوفه از مخفیگاه‌های این متهمان نیز بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

سرقت مسلحانه از یک خانه

سردار هاشمی فر در ادامه گفت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعضای باند ۳ نفره ای که اقدام سرقت مسلحانه از یک منزل و یک باغ کرده بودند هم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: همچنین مأموران پلیس اطلاعات استان در طرحی مشترک با همکاری مأموران پلیس اطلاعات شهرستان‌های نجف آباد و تیران و کرون موفق شدند باند ۳ نفره ای که اقدام به قاچاق سلاح به استان می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار هاشمی فر با بیان اینکه از این باند ۳۳ قبضه سلاح شامل ۲۳ قبضه اسلحه شکاری و ۱۰ قبضه اسلحه کلت جنگی کشف شده است خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید