تجمع اعتراضی مخالفان در ارمنستان علیه دولت نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر پاکستان امروز هم ادامه دارد.

اعتراضات ضددولتی در ارمنستان ادامه دارد / معترضان خواستار استعفای پاشینیان شدند

به گزارش سلام نو، ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس نوشت: مخالفان دولت کنونی ارمنستان از اوایل صبح امروز خیابان های مرکزی را در ایروان مسدود کردند و خواستار استعفای نخست‌ وزیر این کشور شدند.

"تیگران آبرامیان یک قانونگذار ارمنستان در این زمینه گفت: نیروهای پلیس ارمنستان یکسری دستورالعمل‌ دریافت کردند و تلاش داشتند با زور اقدام کنند اما این مسئله نمی تواند مانع از اعتراض ما شود.

گزارش شده است که نیروهای ویژه پلیس ارمنستان شروع به بازداشت  مخالفان کرده اند و درگیری هایی با نیروهای پلیس در مناطق مختلف ایروان گزارش شده است. حدود ۱۰ خیابان در پایتخت ارمنستان نیز تاکنون توسط مخالفان مسدوده شده که منجر به ایجاد ترافیک شده است.

روز گذشته نیز هزاران تن در ایروان علیه دولت در مورد امتیاز دادن به جمهوی آذربایجان در مورد منطقه مورد مناقشه قره باغ تظاهرات کردند.

احزاب اپوزیسیون نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان را متهم کرده اند که قصد دارد تمام قره باغ را به آذربایجان واگذار کند، پس از اینکه او ماه گذشته به نمایندگان اعلام کرد که جامعه بین المللی از ارمنستان می خواهد خواسته های خود در مورد قره باغ را کاهش دهد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید