بر اساس اعلام دفتر مقام معظم رهبری میزان زکات فطریه برای هر نفر بر اساس سه کیلوگرم گندم ۴۰ هزار تومان و براساس برنج خارجی و برنج ایرانی ۶۰ هزار تومان الی ۲۲۵ هزار تومان تعیین شده است.

جمع‌آوری زکات فطریه در تهران توسط کمیته امداد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، مدیرکل کمیته امداد استان تهران از آمادگی پایگاه های این نهاد در سطح استان به منظور دریافت زکات فطریه و کفاره خبر داد و گفت: ۶۵۹ پایگاه توسط شورای زکات استان در این ایام فعالیت دارند.

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد استان تهران با رعایت شیوهنامه های بهداشتی، در مساجد، مصلی‌ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر می‌شوند و مردم مؤمن و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها و همچنین دفاتر کمیته امداد سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر مقام معظم رهبری میزان زکات فطریه برای هر نفر بر اساس سه کیلوگرم گندم ۴۰ هزار تومان و براساس برنج خارجی و برنج ایرانی ۶۰ هزار تومان الی ۲۲۵ هزار تومان تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: کفاره یک روز غیر عمد هشت هزار تومان و کفاره یک روز عمد ۴۸۰ هزار تومان اعلام شده است.

پرپنچی بیان کرد: همچنین شهروندان می توانند علاوه بر روش حضوری، از طریق شماره کارت های اعلام شده توسط کمیته امداد، زکات فطریه و کفاره خود را پرداخت کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید