سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: ترافیک در مسیرهای هراز و فیروزکوه از شمال به جنوب سنگین و تردد خودروها در این مسیرها به کندی در جریان است.

ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و فیروزکوه در شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

به گزارش سلام نو، سرهنگ ایرج کهریزی روز شنبه با اشاره به وضعیت ترافیک سایر مسیرها به خبرنگار ایرنا گفت: محورهای امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم  در ۲ مسیر رفت و برگشت تردد خودروها روان است و در این محدوده ترافیکی نداریم.

وی ادامه داد: در محدوده پیست آبعلی به سمت تهران به دلیل  ترافیک سنگین خودروها با سرعت ۳۰ کیلومتر تردد دارند، ترافیک  روان در جریان  است و پس زدگی ترافیک  در این محدوده نداریم.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران  با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های منتهی به استان های شمالی و پایتخت ، خاطرنشان کرد: هم اکنون تنها محدودیت تردد کامیون ها در جاده های هراز و فیروز کوه اعمال می شود و برای رفت و آمد خودروهای سواری محدودیتی اعلام نشده است.

کهریزی ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود با مدیریت زمان در گره های ترافیکی جاده گرفتار نشوند و پیش بینی می شود که با تاریک شدن هوا بر حجم ترافیک جاده های هراز و فیروز کوه افزوده شود.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس راهور در طی مسیر به صورت شبانه روزی آماده هستند و رانندگان بهتر است با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید