سردیس «شهید مرتضی آوینی» به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار شهید آوینی بندرعباس رونمایی شد.

رونمایی از سردیس شهید آوینی در بندرعباس

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رییس حوزه هنری انقلاب استان هرمزگان در گاین مراسم، ضمن بر شمردن شاخصه های هنر متعهد از دیدگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهید سید مرتضی آوینی را به عنوان الگو و نماد این هنر دانست.

‎سعید عبدلی زاده خاطرنشان کرد: نخستین جلوه های هنر متعهد و مبارزه با فقر و استضعاف پس از انقلاب در اثر شهید آوینی پیرامون محرومیت منطقه بشاگرد، متجلی است.

رئیس حوزه هنری هرمزگان با اشاره با انعکاس سلحشوری مردم هرمزگان طی سالهای دفاع مقدس در قسمتهایی از مجموعه روایت فتح، این مراسم را فرصت تجدید عهد دوباره هنرمندان و مسئولین فرهنگی استان با راه و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و مبانی هنر انقلاب دانست.

بازدید از نمایشگاه پوستر هنر انقلاب و اجرای آهنگ‌های حماسی توسط مجید کمالی از هنرمندان استان از برنامه های دیگر این مراسم بود.

در پایان این مراسم که با حضور هنرمندان شاخص رشته های مختلف هنری و نیز جمعی از مسئولین از جمله رئیس حوزه ی هنری استان هرمزگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل سیاسی استانداری، مدیرکل تعاون کار و امور اجتماعی، مدیرکل کانون پرورشی و جمعی از اعضای شورای شهر بندرعباس برگزار شد از سردیس شهید سید مرتضی آوینی در تالار آوینی بندرعباس رونمایی شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید