رییس پلیس‌راه مازندران از یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز به منظور تسهیل در آمد و شد خودروها در روز جمعه ۲۶ فروردین خبر داد.

یک‌طرفه شدن محورهای کندوان و هراز، فردا ۲۶ فروردین

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا شنبه در محورهای استان گفت: تردد وسایل نقلیه در محور کندوان از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

وی افزود: در محور هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین پلیس‌راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک‌طرفه می‌شود.

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: تردد موتورسیکلت‌ها به‌جز موتورسیکلت‌های انتظامی وامدادی تا ۶ صبح شنبه از محورهای چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

جهان تاب افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس و تردد همه تریلرها از محور هراز نیز کماکان ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: ترافیک هم‌اکنون در جاده‌های مازندران عادی و روان بوده و احتمال بارش باران در محورهای استان وجود دارد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید