۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
کد خبر: 55348347

مودم یوتل از معروف‌ترین برندهای تولید شده توسط کشور ایران است که قادر به بهره‌گیری از بالاترین سرعت موجود با توجه به پهنای ‌باند بالای خود است. مودم یوتل قادر به استفاده از ظرفیت‌های موجودِ کشور و جهان ازجمله GPON,LTE,ADSL,VDS است.

مودم یوتل

مودم یکی از مهم‌ترین ابزارهای اتصالات اینترنتی دو کامپیوتر از طریق خطوط مخابراتی است. هر کدام از کامپیوترها که از مودم استفاده می‌کنند، اتصالات شبکه‌ای جداگانه‌ای را پشتیبانی می‌کنند. مودم Modem؛Modu late ترکیب این دو واژه de modu late است. مودم‌ها از اتصالات و انشعابات خاص و تعیین شده‌ای، جهت سیگنال‌دهی بالا و برقراری ارتباط انجام به کار می‌کنند. جهت افزایش اطلاعاتتان تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مودم یوتل محصول تولید شده ایرانی

مطمئنا کسانی که قصد خرید مودم یوتل را دارند باید درباره این مودم اطلاعات کافی داشته باشند و در جریان قیمت مودم یوتل باشند. وقتی حرف از تکنولوژی زده می‌شود کشورهای توسعه‌یافته در جهان حرف اول را می‌زنند ولی شرکت تولیدکننده یوتل از پرتلاش‎ترین برندهای موجود در کشور و حتی جهان است.

یوتل تنها برند ایرانی است و سازنده انواع مودم از جمله روترهای بی‌سیم بوده که این شرکت سازنده توانسته است یکه‌تاز تولید انواع مودم در کشور باشد و نیاز بسیاری از کاربران ایرانی که طرفدار این نوع از تکنولوژی و انواع شبکه‌های پر سرعت اینترنتی هستند را برطرف کند. شما با خرید مودم یوتل از یک محصول منحصر به فردِ ایرانی برخوردار می‌شوید که البته قیمت مودم یوتل نیز مهم است و باید به آن توجه کنید.

مودم یوتل

شرکت پدید آورنده مودم یوتل، سازنده فعال و پرتلاش در عرصه تولیدات مودم، دارای تاییدیه استاندارد از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. تمامی هدف این شرکت سازنده، ارتقا دادن به انواع مودم‌های پرکاربرد جهت استفاده کاربران داخلی است تا افراد مجبور نباشند به مودم‌های متفرقه خارجی با قیمت بالا رو بیاورند.

مودم-روتر یوتل از معیاراندازه‌گیری N برخوردار بوده که امکان اتصال بی‌سیم با شتاب بسیار را دارا است. این مودم با داشتن گارانتی توانسته است در بازار کشور توزیع و عرضه شود.

اتصال و سیگنال ‌دهی مودم یوتل

مودم یوتل به دو طریق رایج و معمول در مودم‌های تولید شده در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. برقراری اتصال هم به صورت استفاده از ISP که با استفاده از کابل قادر به برقراری ارتباط است و هم از شیوه بی سیم و وایرلس، قادر به سیگنال‌دهی است.

این مودم تمامی شبکه‌های اینترنتی استاندارد در کشور را پشتیبانی ‌می‌کند اما لازم است که شما هنگام خرید مودم یوتل از نوع اتصال آن مطلع شوید تا بعد از خریدتان از کارکرد آن راضی باشید، با تاکید بر این موضوع که قیمت مودم یوتل نسبت به همپایان خارجی خود بسیار ارزان است.

از ویژگی‌های بارز شرکت تولیدکننده یوتل این است که توانسته است به این شکل قدرت سیگنال ‌دهی خود را بالا ببرد که در حین پردازش داده‌ها بین مودم و دستگاه، تمامی واسطه ها حذف شده و این امر با تولید مودم روتر امکان پذیر شده است و شما را از خرید مجزای روتر آسوده خاطر می‌کند.

خوشبختانه این شرکت تولیدکننده مودم با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی و تولیدات بالا توانسته است در بازار جهانی هم خوش بدرخشد. خرید مودم یوتل با توضیحاتی که دادیم یک کار مفید و قیمت مودم یوتل هم با توجه به کارایی‌های بسیار آن کمک بزرگی درکم کردن هزینه‌ها برای خریداران می‌کند.

بررسی انواع مودم یوتل

مودم یوتل با امکان استفاده از شبکه‌های رایج وتعریف شده جهانی، خصوصا مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین آن، مودم فیبر نوری، توانسته است در این عرصه پیشتاز باشد. ما در ادامه به بررسی قابلیت مودم یوتل از جمله GPON,LTE,ADSL,VDSL خواهیم پرداخت تا شما بیشتر با ویژگی‌های این مودم آشنا شوید و با رغبت کامل، این محصول پیشرفته و پرکاربرد را سفارش دهید.

مودم VDSL

پیشنهاد خرید مودم یوتل به شما ضمن کاربردهای مهم آن و بهره‌گیری از شبکه VDSL است که تغییری در قیمت مودم یوتل ایجاد نمی‌کند. دارا بودن مودم یوتل از قابلیت VDSL به این دلیل مهم است که از یک سرعت بسیار بالا برخوردار بوده است. همچنین نسبت به مودم ADSL و پهنای باند فراخی که دارد، قدرت هدایت اطلاعات شما را تا بیش‌ترین حد ممکن امکان‌پذیر می‌کند.

مودم ADSL

مودم یوتل ADSL از طریق دسترسی به خط تلفن ثابت قابلیت استفاده دارد. مودم‌های ADSL به کاربر اتصال از طریق لپ‌تاپ، گوشی موبایل، رایانه و... را می‌دهند، زیرا وایرلس هستند.

اگر خواستار این باشید که اتصال شما از طریق ADSL با سرعت بهتری انجام شود، این موضوع بستگی به تعداد آنتن‌های آن دارد که با تعداد آنتن بالا کیفیت بهتری نصیب‌تان خواهد شد. مودم ADSL یوتل به صورت‌های یک آنتن، دو و سه آنتن در بازار موجود می‌باشند. اگر قصد خرید مودم یوتل را دارید، قیمت مودم یوتل این نوع برای شما کم‌تر تمام خواهد شد.

مودم LTE

مودم LTE از قدرت سیگنال ‌دهی بالا برای گوشی‌های موبایل به صورت بی سیم و با سرعت تایید شده، برخوردار است. اتصال از طریق شبکه LTE در  این مودم سرعت اتصال و برقراری ارتباط شما را بالا برده و تمامی ضعف‌های سایر مودم از جمله سرعت پایین، عدم جابجا کردن آسان مودم و مهم‌تر از همه گنجایش پایین مراکز مخابراتی را جبران کرده و یک امکان استفاده با قابلیت بالا به شما خواهد داد.

با تمامی مزیت‌هایی که از این نوع مودم گفته شده، ضمن اینکه خرید مودم یوتل بی‌نهایت دارای بهره ‌وری و به سود است، قیمت مودم یوتل نیز با بهره‌گیری از این ظرفیت‌های بالا، بسیار پایین است.

مودم GPON

مودم GPON یک قطعه نیست؛ بلکه یک فناوری مهندسی شدهِ زیرساختی برای شبکه‌های اینترنتی است که با ارتقا پیدا کردن تکنولوژی نیازی به پیشرفت نداشته است. ضمن اینکه مودم GPON قابلیت استفاده هم برای انواع شبکه خانگی و هم برای شبکه تجاری را دارد و سرعت بالای GB خود را از نوآوری فیبرنوری دریافت می‌کند.

مودم یوتل

شرایط امکان استفاده از مودم یوتل

مودم یوتل طوری طراحی شده است که تنظیمات آن خصوصا برای کاربران ایرانی بسیار آسان و ساده است. مودم‌های ADSL و LTE کارایی راحت‌تری دارند و استفاده از مودم‌های VDSL در نحوه کارکرد و تنظیمات آن در رده دوم قرارگرفته و نسبت به دو نوع مودم ذکر شده از شرایط تنظیم سخت‌تری بهره می‌گیرد.

مودم‌های GPON با توجه به اینکه یک نمونه تازه وارد مودم‌های فیبر نوری است، از شرایط نصب پیچیده‎تری نسبت به بقیه انواع قدیمی آن برخوردار است. اما همانطور که گفته شده کاربران ایرانی هنگام خرید مودم یوتل می‌توانند از دفترچه راهنما به زبان فارسی و تصویری بهره مند شوند و این چنین امکان راه ‌اندازی و استفاده از آنها برای کاربران آسان شود، ضمن اینکه قیمت مودم یوتل با توجه به انواع آن اقتصادی و ارزان‌تر است.

سخن پایانی

ما در مطالب بالا سعی کردیم شما را با مودم محصول ایرانی یوتل آشنا کنیم و انواع شبکه‎های ارتباطی و قدرت سیگنال‎دهی هرکدام را به شما توضیح دهیم تا بتوانید به یک آشنایی اجمالی از این مودم برسید. خرید مودم یوتل برای کاربران کشور ایران قابلیت استفاده بسیار آسانی دارد، با توجه به اینکه قیمت مودم یوتل برآورد هزینه خوبی برای شما هم خواهد داشت.

خرید مودم یوتل را طرفداران این محصول ایرانیِ معتبر و دارای ضمانت می‌توانند به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام دهند. قیمت مودم یوتل برای کاربران ایرانی بسیار مقرون به صرفه بوده و شما هم می‌توانید از این مودم‌ها بهره مند شوید. امیدواریم مطالب بیان شده، مورد پسند شما عزیزان واقع شده باشد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید