سرایدار امانت دار مدرسه ولیعصر (عج) قزوین، دستبند طلای ۵۰ میلیون تومانی مسافر نوروزی را که در یکی از اتاق‌های اسکان مسافران جامانده بود به صاحبش برگرداند.

بازگرداندن دستبند ۵۰ میلیونی گمشده به صاحبش توسط سرایدار مدرسه‌ای در قزوین

به گزارش سلام نو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، عبدالله قربانی، سرایدار ستاد اسکان مرکزی ناحیه دو قزوین، هنگام نظافت یکی از اتاق‌های اسکان متوجه جاماندن دستبند طلای یکی از خانواده‌ها در کنار پنجره می‌شود که پس از مشاهده بلافاصله دستبند را داخل پاکت گذاشته به مسوول ستاد اسکان تحویل می‌دهد.

مسوولان ستاد بعد از پیگیری و دریافت مشخصات دستبند، صاحب آن را پیدا می‌کنند و این امانت گرانبها را به صاحبش بر می‌گردانند.

سرایدار مدرسه‌ای در قزوین،دستبند ۵۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند

عبداله قربانی، سرایدار امانت دار مدرسه ولیعصر (عج) قزوین که آذر ماه امسال بازنشسته شده است، می‌گوید: همان لحظه با دیدن دستبند طلا، احساس وظیفه کردم که هرچه سریعتر، دستبند به صاحبش برگردانده شود.

در راستای تجلیل از حس وظیفه شناسی و امانت داری او، محمد نصیریان مفیدی معاون ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، نجم الدین فلاح شکراوی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان، حسین رضا قربانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و سیامک مهدیکار رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان در ستاد مرکزی ناحیه دو حضور یافتند و طی مراسمی از ایشان با اهدای لوح تقدیر و سفر زیارتی‌ مشهد مقدس به همراه خانواده تجلیل کردند.

این سرایدار مدرسه، طی ۳۰ سال خدمت که در آموزش و پرورش داشته است، با مسوولیت پذیری و وظیفه شناسی تمام، حتی یک روز در طول خدمت به مسافرت نرفته است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید