بعد از آفتاب گرفتن و برنزه شدن پوست، می‌توانید برای تجربه‌ای خارق‌العاده به ماجراجویی‌های عالی بپردازید. با دیدن از مکان‌های زیر می‌توانید با حیات دریایی مرموز تعامل کنید.

منطقه گردشگری بورا بورا را از دست ندهید!

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: "کیهانی عظیم‌الجثه محاصره شده توسط یک مرداب اسرارآمیز"

منطقه گردشگری بورا بورا را از دست ندهید!

به جزیره‌ای رویایی با نهایت زیبایی خوش آمدید. اینگونه است که تصاویر بورا بورا شما را برای تعطیلات مجذوب می‌کند. این جزیره جادویی که بخشی از پلی‌نزی فرانسه است، برخی از زیباترین مناظر را دارد. جزیره‌ای استوایی که توسط تالاب آبی شگفت‌انگیز و صخره‌های مرجانی احاطه شده است، همراه با جزایر کوچک که در اطراف بورا بورا پراکنده شده‌اند.

بورا بورا که در کنار تالاب آبی تاج دارد، بهشتی واقعی برای افرادی است که در آرزوی تعطیلات آرامش‌بخش در میان زیبایی‌های طبیعی هستند و تازه ازدواج کرده‌هایی را که به دنبال یک محیط عاشقانه خصوصی برای ماه عسل هستند، فراموش نکنید. اگر فکر می کنید بورا بورا فقط برای غوطه ور شدن در آفتاب و یک استراحت مجلل است، کاملا درست فکر می‌کنید. بورا بورا به غیر از استراحتگاه‌های پرآب و کنار ساحل، چیزهای بیشتری برای ارائه دارد. بعد از آفتاب گرفتن و برنزه شدن پوست، می‌توانید برای تجربه‌ای خارق‌العاده به ماجراجویی‌های عالی بپردازید. با دیدن از مکان‌های زیر می‌توانید با حیات دریایی مرموز تعامل کنید.

ساحل ماتیرا

منطقه گردشگری بورا بورا را از دست ندهید!

ا

تنها ساحلی که برای عموم باز است، ساحل ماتیرا یکی از جواهرات جزیره بورا بورا است. بسیاری از مجلات مسافرتی ماتیرا را به عنوان بهترین ساحل در جهان معرفی کرده‌اند.

ساحل ماتیرا به عنوان یکی از بهترین سواحل در کل جهان به حساب می‌آید. بدون شک، این ساحل بکر با شن‌های پودری که آب‌ها را با سایه‌های متعدد آبی می‌بوسد، دیدن از این ساحل زیبا را اجباری می‌کند. اگر کلمات برای توضیح احساس بودن در آنجا کافی بود، چه کسی برای بودن در آنجا از زمین‌ها و اقیانوس‌ها عبور می‌کند؟ ساحل ماتیرا مطمئنا مکانی رویایی برای حضور است. شنا در آب گرم و تمام تنش‌های خود را فراموش خواهید کرد. و چرا نه، این دلیل اصلی رفتن ما به تعطیلات است، اینطور نیست؟

ورزش‌های آبی در بورا بورا

منطقه گردشگری بورا بورا را از دست ندهید!

بورا بورا طیف گسترده‌ای از ورزش‌های آبی و زیر آب مانند قایق سواری سرعت، جت اسکی، قایق رانی، غواصی و ماهیگیری در اعماق دریا را ارائه می‌دهد.

آب فیروزه‌ای شفاف شایسته کاوش است. در آب غرق شوید تا با غواصی یا تور باغ مرجانی، تجربه‌ای مسحورکننده از نزدیک شدن به آبزیان رنگارنگ را تجربه کنید. این جزیره مکان عالی برای فعالیت‌هایی است که شامل تغذیه ماهی تار و کوسه نیز می‌شود. دور زدن جزیره در تالاب یک فعالیت است که نباید از دست داد، با گزینه‌های جت اسکی، قایق سواری سریع، کایاک سواری، قایق رانی. برخی از مردم همچنین از ماهیگیری در اعماق دریا، پاراسلینگ و کایت برد لذت می‌برند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید