۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 55344208

آنچه در مورد نخل جمیرا بسیار قابل توجه است اندازه بسیار بزرگ آن است که از فضا قابل مشاهده است. مکان‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از اینجا دیدن کنید و تعطیلات شگفت‌انگیزی داشته باشید.

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: بهشتی برای تعطیلات، نخل جمیرا در دبی یکی از جسورانه‌ترین تحولات جهان است. این مجمع الجزایر ساخته دست بشر به شکل یک درخت خرما با تنه‌ای به طول ۳ مایل و بادبزن‌های طبیعی درختان با ویلاهای مجلل و هتل‌های پنج ستاره در سراسر خلیج فارس ساخته شده است. این ساخته شگفت‌انگیز با معماری خیره‌کننده، خانه برخی از برترین استراحتگاه‌های مجلل، رستوران‌های کلاس جهانی با غذاخوری‌های خوب، مراکز تفریحی و برخی جاذبه‌های هیجان‌انگیز است. آنچه در مورد نخل جمیرا بسیار قابل توجه است اندازه بسیار بزرگ آن است که از فضا قابل مشاهده است. مکان‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از اینجا دیدن کنید و تعطیلات شگفت‌انگیزی داشته باشید.

مکان‌های برتر برای دیدن در نخل جمیرا

آتلانتیس

رنگ‌های رز و سربلند برخی از شناخته شده‌ترین مکان‌های دیدنی آتلانتیس دبی هستند. واقع در قله نخل جمیرا، اولین استراحتگاهی است که در این جزیره ساخته شده است و موضوع آن اسطوره آتلانتیس است، اما شامل عناصر متمایز عربی است. تفرجگاه ۱۵۴۸ اتاقی با مضمون دریایی دارای دو بال اقامتی است که از برج شرقی و غربی تشکیل شده است که توسط سوئیت رویال بریج به هم متصل شده‌اند. آتلانتیس، نخل همچنین دارای پارک آبی و آکواریوم است که ۶۵۰۰۰ حیوان دریایی را در خود جای داده است. وقتی در آتلانتیس هستید، می‌توانید با دلفین‌ها در خلیج دلفین شنا کنید و از نزدیک با شیرهای دریایی دوست باشید. گشت و گذار دراین محل به شما این امکان را می‌دهد که غواصی کنید یا در تالاب‌هایی که مملو از حیات دریایی هستند غواصی کنید.

پارک الاتحاد

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های پالم جمیرا پارک الاتحاد واحه سبز است. این پارک در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد و به عنوان ادای احترام ویژه به ملت در طول چهل و یکمین جشن روز ملی امارات متحده عربی افتتاح شد. این پارک با وسعت ۱.۱ میلیون فوت مربع که به عنوان یک نقطه کانونی منحصر به فرد سازگار با محیط زیست و پایدار برای ساکنان طراحی شده است، دارای یک مسیر ۳.۲ کیلومتری برای دویدن است و شامل بسیاری از انواع گیاهان و درختان است. این درختان بومی مناطق ساحلی، بیابان‌ها، کوه‌ها و وادی‌های امارات متحده عربی هستند که دویدن در میان آنها را به یک تجربه تبدیل می‌کنند. این پارک مکانی عالی برای گذراندن یک شب آرام است.

سقوط آزاد بر فراز نخل جمیرا

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

یک فعالیت بی‌نظیر برای مسافرانی که به دنبال افزایش آدرنالین هستند، سقوط آزاد بر فراز نخل جمیرا است. چتربازی در نخل جمیرا یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگران بوده است. در اینجا می توانید با سرعت ۱۲۰ مایل در ساعت سقوط آزاد کنید و به شما اجازه می دهد مناظر خیره کننده نخل جمیرا را که توسط آب‌های فیروزه‌ای خلیج احاطه شده است، تجربه کنید.

ساحل نسیمی

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

یک مکان عالی برای لذت بردن از آفتاب و استراحت روی صندلی، ساحل نسیمی است. اینجا می‌توانید در یکی از تخت‌های آفتاب‌گیر زیاد آفتاب بگیرید یا در یکی از کاباناها استراحت کنید و از غذاهای آسیایی و مدیترانه‌ای در رستوران کنار ساحل لذت ببرید. در اینجا می توانید استراحت کنید و غروب خورشید را به آرامی در افق دبی تماشا کنید و آسمان را با هزاران ستاره روشن کنید.

غروب آفتاب در پنت هاوس

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

پنت هاوس در طبقه شانزدهم هتل فوق لوکس قرار دارد و مکانی است که حتما باید از آن دیدن کنید. این مخفی گاه فقط برای بزرگسالان، مناظر خیره کننده‌ای از خط افق مارینا دبی و غذاهای کلاس جهانی ارائه می‌دهد. این مکان برای هر نوع بازدیدکننده‌ای جذاب است.

یک ناهار جمعه برای شروع آخر هفته

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

برانچ‌ها یک تجارت جدی هستند و مکان‌های درجه یک مختلفی دارد که می‌توانید آخر هفته خود را با دوستان خود شروع کنید. در یک ضیافت چهار ساعته از غذاهای ژاپنی مد نوبوی ماتسوهیسا همراه با کوکتل‌های آزاد و شامپاین لذت ببرید. اگر با فرزندانتان سفر می‌کنید، به برانچ باغ مخفی والدورف آستوریا بروید، زیرا گوشه‌ای برای کودکان برای لذت بردن از آن‌ها دارد و همچنین کودکان زیر ۶ سال رایگان در اینجا غذا می‌خورند. یکی دیگر از برانچ های محبوب جمعه فورک و کورک در کرسندو است که مجموعه ای از غذاها را به مهمانان خود ارائه می دهد و ایستگاه های آشپزی زنده نیز دارد.

تالیس

استراحت لوکس در دامان نخل جمیرا

یکی از مجلل‌ترین اسپاهای دبی، اسپای عثمانی تالیس به مهمانان خود مجموعه‌ای از تجربیات نوازش را ارائه می‌دهد. آبگرم دارای یک درمان لایه برداری قهوه است که در حمام که یک حمام سنتی است، با قهوه ترک انجام می‌شود. معروف به ارائه لوکس ترین تجربه اسپا در جهان به مشتریان خود، که شامل یک جلسه تمام روز شامل ماسک طلای ۲۴ عیار، حمام گل رز و تشریفات بدن الماس است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید