فرماندار ویژه میانه از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تکمیل آشیانه بالگرد اورژانس در این شهر خبر داد و گفت: ۳۰ درصد باقی مانده از این طرح با اختصاص این اعتبار تکمیل و شاهد استقرار دوباره بالگرد در شهرستان خواهیم بود.

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل آشیانه بالگرد در میانه

به گزارش سلام نو، مسعود سعادتی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری و ستاد تسهیلات نوروزی میانه با اشاره به اینکه بیکاری و اشتغال معضل اصلی شهرستان است، افزود: تنها راهکار رفع این معضل؛ جذب سرمایه گذار است که در این راستا همه دستگاههای اجرایی باید به این امر همت گذاشته و از کوتاهی؛ تعلل و سنگ اندازی بر سر راه سرمایه گذاری بپرهیزند.

وی بحث تسهیل صدور مجوزها را یکی از اقدامات مهم دولت عنوان کرد و گفت: از مسوولین شهرستان می خواهم تا به محض راه اندازی سامانه مورد نظر؛ در سریعترین زمان به درخواست صدور مجوزها پاسخ دهند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه اظهار کرد: ما مسوولین موظف به تلاش در راستای ارائه خدمت به مردم در چارچوب قانون و تفسیر آن به نفع مردم هستیم.

سعادتی ایجاد بستر و امکانات لازم و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن در ایام تعطیلات  نوروز به مردم به ویژه مسافران را وظیفه تمامی دستگاهها و برگزاری تورهای گردشگری به مناطق تاریخی و گردشگری شهرستان را یکی از اولویتهای ایجاد خاطره خوش برای مسافران شهرستان عنوان کرد.

دادستان میانه نیز در این جلسه اظهار کرد: ما به عنوان مسوولین نظام وظیفه داریم از استراحت و تعطیلات خود زده و برای مردم رفاه؛ آسایش و امنیت ایجاد کنیم.

محمود محمودیان نبود گشت و نظارت جدی لازم بر بازار؛ اصناف و کسبه را سبب سودجویی برخی عنوان کرد و خواستار کنترل و نظارت جدی  در ایام تعطیلات نوروز شد.

وی بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی اراضی ملی و بستر رودخانه ها به ویژه در ایام عید تاکید کرد و افزود: مسوولین مربوطه باید به تغییر کاربری های اراضی کشاورزی و تصرف اراضی ملی به صورت جدی نظارت کنند.

محمودیان رفع سد معبر؛ رفع تردد ماشین و موتور در پیاده راه با بازدارنده های بیرونی؛ نصب تابلوهای هشدار دهنده و خط کشی بسیاری از مسیرهای عبوری را سبب تسهیل در امور مردم عنوان کرد.

راه اندازی میز خدمت ادارات؛ ضرورت پاسخگویی تلفنهای ادارات به مردم؛ توجه هر چه بیشتر بانکها به پرداخت تسهیلات ازدواج؛ عدم قطع انشعاب آب؛ برق و گاز واحدهای تولیدی و منازل از ۲۵ اسفند تا نیمه فروردین سال جاری؛ تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها در ایام تعطیلات عید؛ تعیین جانشین ادارات و معرفی به فرمانداری شهرستان؛ تعیین کشیک دستگاههای امدادرسان و اورژانس و معرفی به مدیریت ستاد بحران؛ تامین نقدینگی خودپردازها از مصوبات جلسه شورای اداری و ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید