در سریال داستان واقعی True Story ۲۰۲۱ خواهید دید توقف یک تور اجرایی در فیلادلفیا، زادگاه یکی از معروف‌ترین کمدین‌های دنیا به نام کید (با بازی کوین هارت) با وقوع حوادثی ناگوار، به موضوع مرگ و زندگی تبدیل می‌شود.

پیشنهاد دانلود ۵ سریال خارجی جذاب

سریال خارجی ممکن است در فصل ها و یا قسمت ها ی زیادی ساخته شود، که همه ی این قسمت ها و فصول در سایت نیکی دیلی قرار دارند! شما برای دیدن سریال های خارجی چه چیزهایی را مد نظر دارید؟ شاید بگویید چگونه انتخاب کنیم و یا از کجا شروع کنیم و با چه موضوعی؟.! با معرفی چند سریال خارجی جذاب سوالتان را پاسخ می دهیم.!

پیشنهاد ۵ سریال محبوب و جدید

۱- داستان واقعی

سریال کوتاه ترو استوری یا داستان واقعی (True Story) به کارگردانی اریک نیومن Eric Newman محصول ۲۰۲۱ کشور آمریکا است و موضوعی جنایی، درام و هیجان انگیز دارد. قصل اول این سریال جنایی اولین بار توسط دو شرکت Grand Electric و Hartbeat Productions ساخته شد و بازیگرانی چون کوین هارت، وسلی اسنایپس، ویلیام کتلت، پل آدلشتاین، لورن لندن، تاونی نیوسوم، تئو روسی، کریس دیامانتوپولوس در این سریال نقش داشته اند.! داستان واقعی بصورت آنلاین توسط شرکت نتفلیکس NETFLIX در آمریکا و سایر کشورها پخش شد.!

داستان سریال :

در سریال داستان واقعی True Story ۲۰۲۱ خواهید دید توقف یک تور اجرایی در فیلادلفیا، زادگاه یکی از معروف‌ترین کمدین‌های دنیا به نام کید (با بازی کوین هارت) با وقوع حوادثی ناگوار، به موضوع مرگ و زندگی تبدیل می‌شود. در طی این تور، کید شبی را در کنار برادرش گذرانده و همه آنچه تاکنون ساخته است را در آستانه نابودی می‌بیند اما…

۲- آخرین پادشاهی فصل ۱ تا ۴

پیشنهاد دانلود ۵ سریال خارجی جذاب

سریال خارجی آخرین پادشاهی یا اخرین امپراطوری (The Last Kingdom) موضوعی تاریخی، درام و اکشن دارد و این سریال در ۴ فصل در انگلیس ساخته شده است. در این سریال دیدنی و تاریخی بازیگرانی چون الیزا باترورث، الکساندر دریمون، آرناس فداراویسیوس نقش داشته اند. این سریال آنطور که باید شناخته شده نیست. بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرد مسیر بازی تاج و تخت را دنبال کند، مسیر خودش را می‌سوزاند. شخصیت ها هنوز پر از عمق، احساسات و معماهای اخلاقی هستند. فصل ۴ پادشاه جوان و بی‌تجربه وساکس را تماشا می‌کند، که به نظر می‌رسد پادشاهی سران چهار پادشاهی اصلی است، در تلاش برای تصمیم‌گیری، کسب احترام و حفظ متحدان واقعی است. بسیاری از خطوط داستانی در هم تنیده وجود دارد و با تمرکز متوسط ​​بیننده می توان به وضوح دنبال کرد که همگی سرشار از درام هستند. مانند بسیاری از نمایش های Mid-Evil، جنگ های زیادی صورت می گیرد، گوشت های زیادی بریده می شود یا سوراخ می شود و خون ریخته می شود. ارزش تولید عالی، موسیقی منحصربه‌فرد و بازی صادقانه باعث شده است که اگر نمایش‌های دوران Mid-Evil را دوست دارید، حتما ببینید.

داستان سریال :

در حالی که آلفرد کبیر از پادشاهی خود در برابر مهاجمان نورس دفاع می کند، اوترد – که یک ساکسون به دنیا آمده اما توسط وایکینگ ها بزرگ شده است – به دنبال ادعای حق مادری اجدادی خود است.

دانلود سریال آخرین پادشاهی تمام فصل ها یکجا

۳- مرد بلوطی

سریال کوتاه مرد بلوطی (The Chestnut Man) به کارگردانی Dorte Warnøe Høgh ,David Sandreuter ,Mikkel Serup محصول ۲۰۲۱ کشور دانمارک است و موضوعی جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز دارد. این سریال جنایی توسط شرکت SAM Productions ساخته شده است و بصورت آنلاین در شرکت نتفلیکس NETFLIX در آمریکا پخش شد.! در سریال مرد بلوطی بازیگرانی چون اسبن دالگارد اندرسن، دنکا کرسیک، دیوید دنسیک، ایبن دورنر، مورتن براون، اندرس هوو نقش داشته اند.!

داستان سریال :

در سریال مرد بلوطی The Chestnut Man ۲۰۲۱ خواهید دید جسد زنی جوان که به طرز وحشیانه‌ای کشته شده است در یک زمین بازی پیدا میشود. این در حالی است که یکی از دستان این زن قطع و ناپدید شده است و بالای سر او نیز عروسکی که از بلوط درست شده، پیدا میشود. اکنون یک کاراگاه جوان به نام نایا تولین به همراه همکار جدید خود مارک هس، مامور حل این پرونده عجیب میشوند. آن‌ها به زودی شواهدی اسرارآمیز پیدا کرده و…

۴- گومورا

پیشنهاد دانلود ۵ سریال خارجی جذاب

سریال گومورا (Gomorrah) به کارگردانی لئوناردو فاسولی، استفانو بیسس، روبرتو ساویانو محصول ۲۰۱۴-۲۰۲۱ کشور ایتالیا و آلمان است این سریال در ۵ فصل ساخته شده است و موضوعی جنایی، درام و هیجان انگیز دارد.! درام های مافیایی چیزهای بسیار رایجی هستند، اما گومورا، با الهام از افشاگری روبرتو ساویانو از کامورای ناپل، واقعاً بسیار خوب است، اگرچه مطمئناً ناپل زیبا هرگز به این زشت فیلمبرداری نشده است. بیشتر به «پدرخوانده» شباهت دارد تا «سوپرانوها»، با لحن اپرائی (صابون) آن، همانطور که داستان سقوط طایفه قدرتمند ساواستونو را روایت می کند. این وحشتناک است، و یک نقطه قوت نحوه نشان دادن دلسوزترین شخصیت های آن برای انجام اعمال شیطانی کاملاً غیرقابل توجیه است. و با این حال یکی در یک قوس داستانی بزرگ کشیده شده است. نزدیکترین نقطه مقایسه شاید «سیم» باشد. در مقایسه، «گومورا» شاعرانه‌تر، کمتر آموزشی، اما در عین حال کمتر چندلایه است و صرفاً بر جنایتکاران و تنها در انتقال عناصر دیگر جامعه مدنی متمرکز است. ما در حال حاضر دو سری هستیم، و یکی باید فکر کند که آیا کیفیت حفظ خواهد شد. در این مرحله، خطوط داستانی که تا به حال طرح را پیش برده اند، به نظر به پایان طبیعی خود رسیده اند. اما تا به امروز، این تلویزیون از بالاترین درجه برخوردار بوده است.

داستان سریال :

داستان درباره سیرو است که طبق سنت، در تلاش برای پیدا کردن رئیس بعدی سندیکای جرم و جنایت است. مبارزات داخلی بر سر قدرت، او و تمام زندگی و خانواده اش را در معرض خطری قرار می دهد که …

۵- گمشده در فضا

پیشنهاد دانلود ۵ سریال خارجی جذاب

سریال گمشده در فضا (Lost in Space) به کارگردانی ایروین آلن و مت سازما محصول ۲۰۱۸-۲۰۲۱ کشور آمریکا است و موضوعی علمی تخیلی، درام و ماجراجویی دارد.! همچنین اولین بار شرکت های Legendary Television, Synthesis Entertainment, Clickety-Clack Productions این سریال را در ۳ فصل ساخته اند که فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۸ ،فصل دوم این سریال دسامبر ۲۰۱۹ و فصل سوم سریال لاست این اسپیس در دسامبر ۲۰۲۱ منتشر شد. و بازیگرانی چون مولی پارکر، توبی استفنز، ماکسول جنکینز در این سریال دیدنی و اکشن نقش داشته اند..!

داستان سریال :

خانواده رابینسون که در حال عزیمت به سوی یکی از سکونتگاه‌های فضایی هستند، در مسیر خود با بحرانی پیش‌بینی نشده روبرو شده و در نهایت سر از سیاره‌ای ناشناخته درمی‌آورند. آنها برای حفظ جان خود، شبی پر از وحشت را پشت سر می‌گذارند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید