علی‌ایحال باتوجه با اینکه سریال فوق در زمان خودش مجوز لازم برای تولید را از موسسه ناجی هنر گرفته است به کارگردان اثر یاداوری شد که سکانس‌های پیش روی پلیسی می‌بایست مجددا مورد بازبینی قرار گیرد که ایشان اعلام کردند در ادامه داستان شاهد اتفاقات جدید پلیسی خواهیم بود که نگرانی‌های پلیس مرتفع خواهد شد.

نارضایتی پلیس از شیوه نمایش ماموران در سریال «هفت سر اژدها»

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا سردار سعید منتظرالمهدی درباره محتوای سریال هفت سر اژدها که به تازگی از صداوسیما پخش می‌شود، گفت: اساسا در تولید آثار هنری و نمایشی بخشی از داستان، واقعیت است و بخش قابل توجه دیگر تخیل و قصه پردازی و درام آن است. متاسفانه این سریال در زمان کنونی ساخته نشده و طبیعتا اگر در حال حاضر بود اجازه نمی‌دادیم حتی یک فریم پلیسی بدون نظارت و تایید کارشناسان انتظامی تصویربرداری شود چه برسد که پخش شود.

وی ادامه داد: این کار درسال ۹۸ و در زمان مدیران وقت حوزه اجتماعی تولید و از موسسه ناجی هنر فراجا مجوز تولید گرفته که متاسفانه کارشناسان انتظامی نظارت کافی بر تولید سریال را نداشتند و تهیه کننده و نویسنده اثر بر اساس تخیلات و ذهنیات خود در حوزه ماموریتی پلیس، کار را تولید کردند. طبیعتا برخی از سکانس‌های پلیسی این سریال با بدیهی‌ترین اصولِ ساخت سریال‌های پلیسی و امنیتی فاصله‌ی معناداری دارد و با اشکالاتی در فُرم و محتوا روبه‌رو و انتقاداتِ فراوانی را به دنبال داشته است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا اضافه کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته، مدیران وقت موسسه ناجی هنر و کارشناسِ انتظامیِ سریال به دلیلِ عدم توجه به زوایای ساختِ اثر و نداشتنِ نظارتِ کافی، به بازرسیِ کل فراجا جهت ارائه توضیحات و بررسی موضوع معرفی شده و از ادامه کار وی ممانعت بعمل می‌آید.

منتظرالمهدی ادامه داد: علی‌ایحال باتوجه با اینکه سریال فوق در زمان خودش مجوز لازم برای تولید را از موسسه ناجی هنر گرفته است به کارگردان اثر یاداوری شد که سکانس‌های پیش روی پلیسی می‌بایست مجددا مورد بازبینی قرار گیرد که ایشان اعلام کردند در ادامه داستان شاهد اتفاقات جدید پلیسی خواهیم بود که نگرانی‌های پلیس مرتفع خواهد شد. ما از دغدغه و نگرانی بینندگان عزیز نسبت به برخی تصاویر ارائه شده از پلیس در این سریال نیز سپاسگزاریم.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید