۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 55337468

جایی که بیت "تعقیب" از آنجا می‌آید. امروزه، در حالی که از کرنبورن و توسعه‌های جدید محافظت می‌شود، یک طبیعت وحشی نیست. نزدیک به ۹۰ درصد از زمین برای کشاورزی استفاده می شود و بیش از ۳۰۰۰۰ نفر در اینجا زندگی می‌کنند.

جنگل یخی کرنبورن چیس، دورست

این جنگل زمستانی افسون‌کننده یکی از جنگل‌های باستانی است که در کرنبورن چیس یافت می‌شود، منطقه‌ای با زیبایی طبیعی برجسته که در چهار شهرستان در جنوب انگلستان امتداد دارد.

به گزارش سلام نو، دلیل شگفتی بی‌نظیر آن این است که شاخه‌های درخت با یخ زدگی پوشیده شده‌اند و وقتی بخار آب با سطوح سرد یخ زده برخورد می‌کند و مستقیما به کریستال های یخ پر تبدیل می شود.

کرنبورن چیس ۳۸۰ مایل مربع از علفزارهای گچی نورد، جنگل های باستانی، دره های رودخانه و تپه‌های سراسر دورست، همپشایر، سامرست و ویلتشایر را پوشش می‌دهد. این مکان که از عصر حجر سکونت داشت، در قرون وسطی به یک شکارگاه سلطنتی تبدیل شد. جایی که بیت "تعقیب" از آنجا می‌آید. امروزه، در حالی که از کرنبورن و توسعه‌های جدید محافظت می‌شود، یک طبیعت وحشی نیست. نزدیک به ۹۰ درصد از زمین برای کشاورزی استفاده می شود و بیش از ۳۰۰۰۰ نفر در اینجا زندگی می‌کنند.

قلعه تپه حلقه‌های بادبری

این سرزمین دارای تاریخ طولانی با کارهای خاکی و باستان شناسی فراوان از عصر نوسنگی به بعد است. جنگل‌های انبوهی که در ابتدا دامنه‌ها را پوشانده بود، به تدریج توسط کشاورزان اول پاکسازی می‌شد، اما در طول قرن‌ها به‌طور مکرر رشد می‌کرد، زیرا خاک‌ها فرسوده شد و ظرفیت حمل کشاورزی زمین در طول شش هزار سال چندین برابر بیشتر شد. بنابراین بسیاری از این منطقه از قرون وسطی تا جنگ جهانی دوم پوشیده از درخت باقی مانده است.

بسیاری از بناهای دوران نوسنگی و عصر برنز، از جمله بناهای تاریخی هنج در نولتون و بقایای تعدادی از سکونتگاه‌های عصر آهن در پایین‌دست‌ها، به ویژه قلعه تپه در حلقه‌های بادبری (ویندوکلادیا) وجود دارد. یک ویلای رومی وجود دارد که توسط برنامه تلویزیونی باستان شناسی تیم Time حفر شده است.

نام روستای کرنبورن توسط ساکسون‌ها تأسیس شده بود و دارای یک خانه ارمغانی و یک صومعه کوچک بود. کلمه "تعقیب و گریز" از شکارهایی می‌آید که توسط خانواده سلطنتی (از جمله پادشاهان جان، هنری هشتم و جیمز اول) انجام می شد.

گمان می رود اولین مالک شناخته شده تعقیب و گریز، بریکتریک باشد. اموال او توسط ملکه ماتیلدا، همسر ویلیام فاتح مصادره شد.

از آنجایی که برخی از مناطق جنگلی در تعقیب و گریز قرن‌ها قدمت دارند، دارای گیاهان مختلف زمینی هستند که با چنین مکان‌هایی مرتبط است. این منطقه از نظر تعداد گونه‌های گلسنگ یکی از غنی‌ترین مناطق در جنوب انگلستان است.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید