متوسط ​​ساکنان بریتانیا از ۱۰ کشور بازدید کرده‌اند، آلمانی‌ها هشت کشور را دیده‌اند و فرانسوی‌ها به طور متوسط ​​به پنج کشور سفر کرده‌اند. اما آمریکایی‌ها؟ آن‌ها تمایل دارند فقط سه نفر را ملاقات کنند. در واقع، ۲۹ درصد از بزرگسالان آمریکایی هرگز خارج از کشور نبوده‌اند!

کشف رابطه بین سفر با سلامتی / انتشار نتایج یک پژوهش

سلام نو-سرویس گردشگری: آخرین باری که به خارج از کشور سفر کردید کی بود؟ شاید هیچ وقت چنین اتفاقی بایتان پیش نیامده باشد. سفر کاری چیز دیگری است، اما من در مورد بستن چمدان‌های خود، خروج از حساب ایمیل خود و قطع ارتباط از روال عادی خود برای یک هفته یا بیشتر صحبت می‌کنم.

متوسط ​​ساکنان بریتانیا از ۱۰ کشور بازدید کرده‌اند، آلمانی‌ها هشت کشور را دیده‌اند و فرانسوی‌ها به طور متوسط ​​به پنج کشور سفر کرده‌اند. اما آمریکایی‌ها؟ آن‌ها تمایل دارند فقط سه نفر را ملاقات کنند. در واقع، ۲۹ درصد از بزرگسالان آمریکایی هرگز خارج از کشور نبوده‌اند!

هنگامی که شهروندان ایالات متحده از مرز عبور می‌کنند، اکثر آن‌ها از کانادا یا مکزیک دیدن می‌کنند. ظاهرا مقرون به صرفه بودن یک عامل مهم است. حدود ۷۱ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند که خروج از کشور بسیار گران است. اما این سختی کل داستان است.

با توجه به آنچه که امروزه همه سایت‌های مسافرتی و معاملات ارائه می‌دهند، می‌توانید بدون صرف هزینه گزاف، به خارج از کشور سفر کنید. شاید بسیاری از آمریکایی‌ها مزایای سفر به خارج از کشور را درک نکنند.

سفر به دنیا فقط سرگرم کننده و هیجان انگیز نیست، تحقیقات زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد برای سلامت جسمی، ذهنی و عاطفی شما نیز بسیار مفید است.

۱. سفر شما را سالم‌تر می‌کند!

طبق یک مطالعه از کمیسیون جهانی در مورد پیری و مرکز مطالعات بازنشستگی Transamerica،، سفر در واقع شما را سالم‌تر نگه می‌دارد. این مطالعه نشان داد که زنانی که حداقل دو بار در سال به تعطیلات می‌روند، در مقایسه با زنانی که هر شش سال یا بیشتر سفر می‌کنند، به طور قابل‌توجهی کمتر در معرض خطر حمله قلبی قرار دارند.

۲. سفر استرس را از بین می‌برد!

اگرچه از دست دادن یک پرواز یا گم کردن چمدان در یک فرودگاه خارجی مطمئنا اضطراب شما را افزایش می‌دهد، از نظر علمی ثابت شده است که سفر سطح استرس را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

طبق یک مطالعه، سه روز پس از رفتن به تعطیلات، مسافران گزارش می‌دهند که کمتر مضطرب هستند، بیشتر استراحت می‌کنند و خلق و خوی بهتری دارند. جالب است که این مزایا هفته‌ها پس از پایان سفر باقی می‌مانند.

۳. سفر خلاقیت شما را افزایش می‌دهد!

آدام گالینسکی، استاد دانشکده بازرگانی کلمبیا، توضیح می‌دهد: (تجارب خارجی انعطاف پذیری شناختی و عمق و یکپارچگی فکر، توانایی ایجاد ارتباط عمیق بین اشکال متفاوت را افزایش می‌دهد.)

خوشبختانه، جایگزین‌های سالم‌تری برای فرار از ناامیدی یک حالت افسرده در دسترس هستند. طبق تحقیقات، سفر ممکن است یکی از آن ها باشد.

مطالعه‌ای در کلینیک مارشفیلد در ویسکانسین نشان داد زنانی که حداقل دو بار در سال به تعطیلات می‌روند، نسبت به زنانی که کمتر از دو سال یک‌بار به تعطیلات می‌روند، کمتر از افسردگی و استرس مزمن رنج می‌برند.

امسال سفرهایتان شما را به کجا خواهد برد؟

بنابراین، فواید سلامتی واضح و با پشتوانه علمی سفر به دنیا وجود دارد. از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی، می‌توانید از بستن چمدان‌ها و بازدید از مکان‌هایی که هرگز نرفته‌اید، چیزهای زیادی به دست آورید.

لندن، انگلستان: لندن شهری است که باید از آن بازدید کرد. اگر تازه وارد سفرهای بین‌المللی شده‌اید و می احتمالا مقصد بهتری نسبت به لندن وجود ندارد. در لندن نه تنها کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، بلکه دسترسی به آن از اکثر شهرهای بزرگ ایالات متحده نیز ارزان و آسان است. همچنین هیچ مانع زبانی وجود ندارد.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید