حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: ۱۳۰ دریچه فاضلاب در این شهر از ابتدای آبان تاکنون به سرقت رفته است.

سرقت ۱۳۰ دریچه فاضلاب در بندر امام خمینی(ره)

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، حسین خواجوی افزود: سرقت دریچه‌های فاضلاب در شهر بندرامام خمینی(ره) به یک مشکل جدی تبدیل شده که موجب به خطر افتادن جان شهروندان و به ویژه کودکان می‌شود.
وی با بیان اینکه عمده این سرقت‌ها در خیابان‌های فرعی و خلوت، و به ویژه در زمان شب و ساعات کم تردد صورت می‌گیرد گفت: این سرقت‌ها باعث وارد آمدن خسارت به آبفا و نیز تهدید خطر جانی برای شهروندان شده است.
خواجوی ادامه داد:سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه‌های فاضلاب، زمینه سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین حوادث رانندگی را موجب می‌شوند.
وی در عین حال از هماهنگی با فرمانده انتظامی برای برخورد با سارقان دریچه‌های فاضلاب و پیشگیری از این حوادث خبر داد و افزود: شهروندان با مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش تا جلوی سرقت احتمالی و خسارت به جان و مال مردم گرفته شود.
مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) به طرح جایگزینی دریچه‌های ضد سرقت کوپلیمری به جای دریچه‌های چدنی خبر داد و گفت: تعویض این دریچه‌ها در دستور کار است اما در مواردی، این دریچه‌ها نیز مورد دستبرد قرار می‌گیرد.

بندر امام خمینی(ره) از توابع شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید