بدون شک رمز پیروزی در آرنا، داشتن مهارت در پیاده کردن استراتژی مورد نظر است. اما در کنار استراتژی، داشتن کارت‌های درجه یک همراه با منابع دسترسی به آن‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مطمئن ترین فروشگاه اکانت کلش رویال

کمپانی سوپر سل بعد از ساخت شاهکاری خلاقانه به نام کلش آف کلنز، برگ برنده‌ای را رو کرد که می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارد. دنیای دوئل‌های جذاب و نفس‌گیر در انتظار شما خواهد بود، پس بهتر است زمان شروع ساختن امپراتوری خود را به تعویق نیندازید! این دنیای فانتزی فقط یک بازی نیست بلکه بسیاری از آن کسب درآمد هم می‌کنند. فروش اکانت کلش رویال، همان روشی است که گیمر، امپراتوری خود را به پول نزدیک می‌کند. بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند ره صد ساله را یک شبه طی کنند و از همان ابتدا با قدرت بالا در میدان نبرد حاضر شوند. همین موضوع باعث شده که آن‌ها به فکر خرید اکانت کلش رویال باشند. اگر قصد دارید تازه بازی را شروع کنید، باید با فضای بازی بیشتر آشنا شوید، پس برای بررسی عوامل تاثیرگذار در قیمت خرید یا فروش اکانت کلش رویال، با ما بمانید.

معرفی بازی کلش رویال

بازی کلش رویال هم اکنون یکی از پردرآمدترین و محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در App store و Google play محسوب می‌شود. اگر طرفدار بازی‌های چالشی و استراتژیک هستید، این بازی همان گمشده شما است! در این بازی استراتژیک که به صورت تخصصی برای موبایل ساخته شده است، شما باید در مدت زمان ۳ دقیقه، برج‌های دشمن را نابود کنید. برنده این نبرد شخصی است که تعداد برج‌هایش بیشتر از طرف مقابل باشد. هم شما و هم دشمنتان، یک برج پادشاه دارید که حتی اگر در اولین حمله نابود شود، آن امپراتوری بازنده خواهد بود. معمولا افرادی که قصد فروش اکانت کلش رویال خود را دارند، بیشتر طعم پیروزی را چشیده‌اند.

 اگر تعداد برج‌ها در این زمان برابر شد، بازی به وقت اضافی ۲ دقیقه‌ای کشیده خواهد شد. شما به عنوان بازیکن باید کارت‌های کمیابی را جمع آوری و ارتقاء دهید تا به قول معروف، دست بالاتر را در نبرد داشته باشید. برای بازی دادن هر یک از این کارت‌ها نیز باید مقدار معینی اکسیر خرج کنید. اما نکته قابل توجه این است که به غیر از ابتدای بازی که ۵ اکسیر به شما داده می‌شود، برای به‌دست آوردن هر اکسیر باید مدت زمان مشخصی را صبر کنید. در این بازی رتبه بندی بازیکنان بر اساس تروفی‌های کسب شده صورت می‌گیرد. شما با ارتقاء کارت‌ها می‌توانید تجربه (King Level) را بیشتر کرده و سطح خود را افزایش دهید. این همان دلیلی است که بازیکنان با لول بالا به فروش اکانت کلش رویال خود فکر می‌کنند؛ بالاترین سطح ممکن فعلا ۱۳ است.

مطمئن ترین فروشگاه اکانت کلش رویال

خرید اکانت کلش رویال و چرایی آن

بدون شک رمز پیروزی در آرنا، داشتن مهارت در پیاده کردن استراتژی مورد نظر است. اما در کنار استراتژی، داشتن کارت‌های درجه یک همراه با منابع دسترسی به آن‌ها نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما متاسفانه برای رسیدن به این کارت‌ها و منابع باید زمان خرج شود که برای بسیاری، این موضوع زجرآور است. اگر قصد دارید زمان را دور بزنید! بهترین روش، خرید از پایگاه مطمئن فروش اکانت کلش رویال است. هر چقدر سطح شما بالاتر باشد، برج‌های شما هم در مقابل حملات دشمن مقاومت بیشتری خواهند داشت. همان طور که قبلا هم گفته شد، کارت‌ها نقش اساسی در این بازی دارند. در واقع تفاوت‌ها را کیفیت کارت شما رقم می‌زند. اگر آن‌ها کارایی بهتری داشته باشند، احتمال پیروزی بیشتر است. شما بعد از برنده شدن در هر نبرد نیز کارت‌ها و منابع بیشتر و بهتری دریافت خواهید کرد.

اگر قصد خرید اکانت کلش را دارید، باید بدانید که این بازی نبرد بین هوش و ذکاوت با بهره گیری از تسلیحات بهتر است. شما باید آن هشت کارتی را که در دست دارید به کار ببندید و با مهارت خود دشمن را از پای درآورید. البته شما می‌توانید آن‌ها را با خرج کردن طلا و صندوقچه‌ها (chests) نیز بخرید، اما برای دسترسی به این دو المان نیز باید در نبردهای بیشتری برنده شده باشید. پس اگر می‌خواهید سطح و تجربه‌تان در حد یک پادشاه همیشه پیروز باشد و سریع منابع خود را ارتقا دهید، بهترین راه، خرید اکانت از فروشگاه معتبر فروش اکانت کلش رویال به شکل آنلاین خواهد بود. توجه کنید! سایت‌هایی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند اما دچار بیماری کلاهبرداری و خالی کردن جیب شما هستند! بنابراین قبل از خرید، اعتبار پایگاه و فروشگاه مدنظر خود را بسنجید.

عوامل موثر بر ارزش فروش اکانت کلش رویال

در این بخش قصد داریم تا المان‌های مهم در تعیین ارزش اکانت را بررسی کنیم. چه قصد خرید اکانت برای ماجراجویی بیشتر داشته باشید و چه بخواهید اقدام به فروش اکانت کلش آف کلنز یا کلش رویال خود کنید، یک سری عوامل مشخص در قیمت و ارزش آن دخیل هستند.

مطمئن ترین فروشگاه اکانت کلش رویال

به ویژه در مورد اکانت کلش رویال باید موارد زیر را مورد توجه قرار داد:

  • کارت‌ها: آن‌ها بدون شک ستون اصلی بازی هستند. برای این که دارای عرشه‌ای قوی باشید باید آن را با کارت‌های کمیاب‌تر و پرتقاضاتر پر کنید. این عامل باعث افزایش قیمت اکانت خواهد بود.
  • تروفی‌ها: که در واقع عدد آن، مشخص می‌کند که اکانت در چه سطحی است و نقش موثری در تعیین بازیکن روبرو دارد.
  • منابع خرید:
  • طلا که برای آپگرید کارت‌ها و ایجاد کلن مورد استفاده است.
  • الماس که برای خرید طلا، صندوقچه و باز کردن قفل‌های بازی کاربرد دارد؛ برای داشتن الماس باید آن‌ها را خریداری کنید.
  • ستاره که برای بازکردن قفل تغییر ظاهر کارت‌ها مورد استفاده است.
  • ژتون‌ معامله که برای معامله کارت با دیگر اعضای دسته کارایی دارد.
  • سطح اکانت: که هر چه بالاتر باشد احتمال دسترسی به جوایز و منابع، بیشتر خواهد بود.

هر چه مواردی که گفته شد در وضعیت بهتر و بالاتری باشند، آن اکانت از قیمت و ارزش بیشتری برخوردار خواهد بود. در بخش پایانی هم به یکی از مطمئن‌ترین فروشگاه‌های خرید و فروش اکانت کلش رویال خواهیم پرداخت.

با هایپر کلش، مثل یک پادشاه بازی کنید!

این فروشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ در زمینه خرید و فروش اکانت کلش آغاز کرده و تا به امروز توانسته اعتماد مشتریان فعال در این زمینه را فراهم نماید. اگر قصد خرید یا فروش اکانت کلش رویال را دارید، پیشنهاد ما به عنوان صحبت پایانی، مراجعه به «هایپر کلش» است. این فروشگاه اینترنتی در جهت رضایت شما مشتریان عزیز، پاسخگویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید