مسعود پزشکیان با این شرط که وزیر بهداشت در بکارگیری نیروها در وزارتخانه، رویکرد سیاسی نداشته باشد، از پاسخ‌های بهرام عین‌اللهی قانع شد.

قانع شدن مشروط پزشکیان از پاسخ‌های وزیر بهداشت

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی سوال مسعود پزشکیان از بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت و درمان درخصوص عدم پایبندی به قانون برنامه و تعهد حین اخذ رای در بکارگیری نیروهای انسانی برای مدیریت دانشگاه‌های منتخب مطرح شد که در نهایت این نماینده پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، از پاسخ‌های وی به صورت مشروط قانع شد.

گفتنی است زهرا شیخی مبارکه سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس در تشریح سوال پزشکیان از وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت قبل از اخذ رأی اعتماد در کمیسیون تخصصی و صحن علنی تعهد کلامی داد که در دانشگاهها و مدیریت های آن بر مبنای قانون برنامه عمل خواهند کرد و بحث تمام وقت و تلاش در سیستم‌های دولتی تحت مدیریت خود را توسط افرادی که معتقد به قانون و عامل به آن هستند و منافعی نداشته باشند اعمال خواهند کرد.

شیخی گفت: متاسفانه انتخاب روسای دانشگاه تهران که فعال بخش خصوصی و سهامدار آن هستند، همگی خلاف تعهد و خلاف بیّن قانون است و قابل قبول نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید